لبخند پدرخوانده «هروئین» هنگام دستگیری+عکس
کد خبر: ۸۶۶۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
 نامش "حاجی باغچو" است و DEA او را "مغز متفکر" یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های قاچاقچی هروئین در افغانستان می‌داند. منابع آژانس گفتند او از اوایل دهه 1990 به تولید هروئین و تریاک از خشخاش مشغول بوده که در افغانستان به‌وفور یافت می‌شوند.




نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
1
آخرش میشه یکی از فرمانده های داعش
همیشه اینطوریه آمریکا اینارو منتقل میکنه یه جایی مثل سوریه براش بجنگن
اسماعیل
|
United States
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
1
خود مقامات دولتی آمریکا میگویند علی رغم اینکه این فرد دستگیر شده و به حبس ابد محکوم شده ولی ذره ای در تولید و قاچاق هرویین تاثیر نداشته است. دولت‌ها خودشان با قوانینشان باعث قاچاق مواد مخدر میشوند و بعد کلی هزینه میکنند تا جلوی قاچاق مواد را بگیرند و نهایتا تولید مواد مخدر همینطور اضافه میشود. تا 50 سال پیش مواد مخدر در کل دنیا آزاد بود و نه این همه معتاد، نه این همه مواد مخدر صنعتی خطرناک، و نه حتی یک قاچاقچی داشتیم.
ابراهیم
|
United States
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
1
تا حدود 40-50 سال پیش مواد مخدر در دنیا آزاد بود و نه مواد مخدر خطرناک و نه یک قاچاقچی در دنیا وجود داشت تا اینکه سازمان ملل حدود 45 سال پیش یک گزارش در مورد مضرات مواد مخدر تهیه کرده و از دولتهای جهان خواست که این مواد را ممنوع کرده و با آن مبارزه کنند. اخیرا سازمان ملل ادعا کرده که گزارش 40-50 سال پیشش اشتباه بوده است و بهتر است دولت‌ها در مورد آن تجدید نظر کنند. مطمئنا کارتلهای مواد مخدر در آن گزارش تاثیر گذار بوده اند چونکه تنها کسانیکه از آن نفع برده اند همین قاچاقچیان بوده اند.
ناصر
|
United States
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
1
وقتی پارسال رفراندوم آزادی برخی مواد مخدر در کالیفرنیا انجام میشد من شاهد بودم که کارتلهای مواد مخدر چقدر ناراحت بودند و میلیاردها دلار خرج میکردند تا مردم به رفراندوم نه بگویند. نهایتا مردم به رفراندوم رای مثبت داده و با آزاد شدن مواد مخدر در کالیفرنیا میلیاردها دلار سود قاچاقچیان و کارتلهای مواد مخدر به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار