عمل غیرقانونی از بین بردن صدا سگ‌ها در خیابان‌های چین+عکس
کد خبر: ۸۶۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
یک مرد چینی به نام «ژنگ» که خودش را دامپزشک معرفی می‌کند یک کلینیک غیرقانونی کنار خیابان راه انداخته و ۵۰ تا ۱۰۰ یوان می‌گیرد که تارهای صوتی سگ‌های پرسروصدا را از بین ببرد. شاید از خودتان بپرسید چرا صاحب سگ می‌خواهد تارهای صوتی سگش را از بین ببرد؟ در این مورد خاص، بیشتر مشتریان این دامپزشک به افسرهای پلیس گفتند به خاطر شکایت‌های همسایگان از سروصدای زیاد حیوانشان تصمیم را گرفته اند که حیوانشان را بی صدا کنند.
 
این کار به خودی خود نفرت انگیز است، چه برسد به اینکه توسط یک فرد ناشناس و بدون مجوز در کنار خیابان و با وسایل جراحی غیربهداشتی انجام شود. ژنگ از ۱۴ سپتامبر در یک بازار گل و پرنده در چنگدوی چین این خدمات را ارائه می‌دهد و باتوجه به هزینه کمی که می‌گیرد مشتریان به او مراجعه می‌کنند. خوشبختانه پس از گزارش مخفیانه خبرنگاران اکنون فعالیت او متوقف شده است.
 
چند روز پیش عکس‌ها و فیلم هایی که در اینترنت منتشر شد، ده‌ها سگ را نشان می‌داد که با آن‌ها ماده بیهوشی تزریق شده و دستیار ژنگ با دو رشته نخ دهانشان را باز نگه داشته و ژنگ مشغول بریدن تارهای صوتی آن‌ها با همان ابزار کثیفی است که بدون تمیز کردن همه حیوانات را عمل می‌کند. طبق گزارش ها، ژنگ حدود ۱۰ ساعت در روز عمل می‌کرده و تارهای صوتی آن‌ها را روی پیاده رو می‌انداخته است. عمل جراحی از بین بردن صدای سگ‌ها این روز‌ها در چین رایج شده هرچند غیرضروری و ذاتا بی رحمانه توصیف می‌شود و و خطرات بسلامتی جدی مثل عفونت، خونریزی، مشکلات تنفسی و استرس شدید برای سگ‌ها ایجاد می‌کند.
 
عمل غیرقانونی از بین بردن صدا سگ‌ها در خیابان‌های چین 
 
عمل غیرقانونی از بین بردن صدا سگ‌ها در خیابان‌های چین 
 
عمل غیرقانونی از بین بردن صدا سگ‌ها در خیابان‌های چین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
1
جانی عوضی ............امیدوارم لال بمیری.................
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار