دلتنگی قاتل فراری او را به دام انداخت
کد خبر: ۸۶۵۷
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

مردی که در جریان درگیری با دوستش هنگام مصرف مواد مخدر، او را کشته بود پس از 10 سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.

ساعت 19 هفدهم تیر سال 84 مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان تنکابن تماس گرفت و از کشف جسد همسایه 43 ساله اش به نام مرتضی در خانه ای روستایی در منطقه دو هزار این شهر خبر داد.

کارآگاهان جنایی با اعزام به روستا و ورود به خانه مرد میانسال با جسد غرق در خون وی مواجه و پس از بررسی متوجه شدند وی بر اثر اصابت ضربه های چاقو تسلیم مرگ شده است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شروع تحقیقات محلی، کارآگاهان جنایی اطلاع یافتند مقتول در این خانه تنها زندگی می کرده است.

در ادامه تحقیق از همسایه های مقتول مشخص شد آنها شب حادثه مردی را دیده اند که به عنوان مهمان به خانه مقتول رفته و چند ساعتی خودروی شورلت قهوه ای وی نیز مقابل خانه مقتول پارک بوده اما متوجه نشدند وی چه زمانی آنجا را ترک کرده است. همین سرنخ کافی بود تا راننده به عنوان تنها مظنون در این جنایت تحت تعقیب قرار بگیرد. اظهارات خانواده مقتول نشان می داد تنها مظنون فراری پرونده از دوستان مقتول بوده که هر از گاهی به خانه وی می آمده اما نشانی او را ندارند .

با گذشت 10 سال از این جنایت کارآگاهان جنایی هفته گذشته اطلاع یافتند متهم برای ملاقات با خانواده اش به شهرستان تنکابن بازگشته است. به این ترتیب ماموران برای دستگیری فرشید به خانه پدری او اعزام شده و دو روز پیش او را دستگیر کردند.

متهم به قتل با انتقال به پلیس آگاهی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم و موادمخدر مصرف می کردیم. روز حادثه هم برای مصرف مواد مخدر به خانه اش رفتم که ناگهان با هم درگیر شدیم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه هایی به وی زدم که فوت کرد. پس از قتل به خانه پدری ام رفته و مقداری پول، مدارک و لباس برداشتم و بدون آن که به کسی چیزی بگویم، فرار کردم. در این مدت مخفیانه زندگی می کردم اما دلتنگی باعث شد به خانه پدرم بازگردم که آنجا دستگیر شدم.

با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت، وی روانه زندان شد.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار