تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی» +عکس
کد خبر: ۸۶۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 29    -    ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
یک زن ۴۵ ساله که او را با نام مانوش می‌شناسند سه ماه است که عصاره «Bacillus F» را به خونش تزریق می‌کند و معتقد است که او را جوان نگه می‌دارد. این باکتری باستانی در سال ۲۰۰۹ در شمال غربی روسیه توسط دانشمندان کشف شد. تیمی که DNA آن را در سال ۲۰۱۵ کدگشایی کرد می‌گوید برخلاف بیشتر سلول‌های موجود در طبیعت، این ماده هیچ نشانه‌ای از پیری ندارد و معتقد است می‌تواند کلیدی برای بهبود سلامت و طول عمر انسان در خود داشته باشد.

تزرق این ماده آخرین کاری بوده که مانوش بعد از پرداخت ۵۰ هزار دلار برای جراحی‌های پلاستیک در ۲۰ سال اخیر انجام داده است؛ و تاکنون نتایج مثبتی گرفته است. او ادعا می‌کند که از زمانی که این عصاره را تزریق کرده حس بهتری دارد و بیشتر می‌تواند کار و فعالیت کند. پوستش بهتر شده و همه این‌ها به خاطر این باکتری است. او قبل از تزریق این ماده آزمایش خون داده و هر ماه بعد از تزریق نمونه خون او آنالیز می‌شود.
 
از آنجا که این روش تجربی است هیچ پزشکی این ماده را به او تزریق نمی‌کند، زیرا ممکن است مجوز خود را از دست بدهد؛ بنابراین مانوش خودش این کار را با دوستانش و در حضور یک پزشک محلی برای مواقع اورژانسی انجام می‌دهد. او این کار را با وجود همه مخالفت‌ها انجام می‌دهد که بیشتر عمر کند و با بدن سالم بمیرد. او هر دو هفته یک بار تزریق می‌کند و بدنش تا کنون واکنش نامطلوبی نشان نداده و امیدوار است بتواند دوز و دفعات تزریق را افزایش دهد.
 
این باکتری قبلا به ارگانیزم‌های زنده‌ای مثل موش ها، حشرات و محصولات کشاورزی تزریق شده و باعث شده بیش از حد معمول عمر کنند. خود دکتر بروشکوف نیز عصاره این باکتری را به صورت خوراکی مصرف کرده و می‌گوید تاثیر مثبتی داشته است، اما به مانوش توصیه می‌کند از تزریق آن خودداری کند. مردمی که در منطقه کشف این باکتری زندگی می‌کنند این باکتری را در آب مصرف می‌کنند، زیرا این باکتری در لایه منجمد اعماق زمین یافت شده و وقتی ذوب می‌شود وارد آب شده و مردم از آب مصرف می‌کنند و باور کنید یا نه مردم این منطقه به طول عمر بیشتر مشهورند.
 
تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی» 
 
تزریق خطرناک عصاره «جوانی ابدی»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
0
پس خبر ندارید؟؟؟!! ژن خوب داره!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار