نجات 9 سرنشین لنج باری در آب های جنوبی خوزستان
کد خبر: ۸۶۳۹
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان شامگاه یکشنبه به رسانه های محلی بندر ماهشهر گفت: پس از دریافت پیام اضطراری از یک فروند لنج باری که حوالی چاه های نوروز بر اثر آب گرفتگی در معرض خطر غرق شدگی قرار داشت، کارکنان مرکز جست و جو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) با همکاری شناورهای سکوی نفتی نوروز با اتخاذ اقدام مناسب، جان سرنشینان لنج باری را نجات دادند.

ابوطالب گرایلو افزود: این مرکز با توجه به موقعیت حادثه و نزدیکی محل وقوع آن به سکوی نفتی نوروز، اقدامات لازم را برای اعزام شناور به محل به عمل آورد و شناور تندیس 11 موفق شد، 9 سرنشین شناور را نجات دهد.

گرایلو افزود: تاکنون مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی با همکاری نیروهای منطقه نفتی بحرگان(سکوی نوروز) موفق به انجام چندین عملیات مشترک جهت نجات جان دریانوردان شده است.

مرکز جستجو و نجات دریایی(MRCC) بندر امام خمینی(ره) بزرگ ترین مرکز پایش و امدادرسانی دریایی شمال خلیج فارس است که با برخورداری از شناورهای مجهز و تجهیزات مخابراتی پیشرفته موفق به امدادرسانی و نجات جان بسیاری از دریانوردان شناورهای حادثه دیده، شده است.
بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان بندر ماهشهر به عنوان شهر قطب پتروشیمی استان خوزستان و کشور مطرح است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار