سفارت انگلیس پس از بازگشایی + عکس
کد خبر: ۸۶۳۵
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
سفارت انگلیس ، سفارت انگلیس در تهران


جان بورنر خبرنگار برجسته بی بی سی که به همراه فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس به تهران آمده است این تصویر را از داخل سفارت دقایقی پیش در توئیتر خود منتشر کرد او این دست نوشته را یادگاری سال 2011 برشمرده است.
 
داخل سفارت انگلیس ، سفارت انگلیس در تهران ، سفارت انگلستان در تهران

وزیر خارجه انگلیس که برای بازگشایی سفارت این کشور به تهران سفر کرده است، وارد ساختمان این سفارت شد.
 
پیش از این تابلوهای سفارت سوئد به عنوان دفتر حافظ منافع انگلیس در تهران بر سر در سفارت انگلیس نصب بودند که امروز تابلوهای سفارت بریتانیا به جای آنها نصب شده است و بر این اساس سفارت انگلیس در تهران مجددا فعالیت خود را از سرگرفت.
 
هم زمان با بازگشایی سفارت انگلیس در تهران که با حضور وزیر خارجه این کشور اروپایی انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در این مراسم که در لندن برگزار شد علاوه بر تعدادی از مقامات وزارت خارجه انگلیس، از طرف جمهوری اسلامی ایران نیز محمد حسن حبیب الله زاده کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس و همچنین مهدی دانش یزدی معاون اداری و مالی وزارت خارجه حضور دارند.
 
مراسم بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران منحصر به حضور فیلیپ هاموند وزیر خارجه این کشور و تعدادی از مقام های انگلیس در محل سفارت و انجام امور اداری می شود و هیچ مسئول بلند پایه ایرانی هم در این مراسم حضور نمی یابد. عکس های رویترز، محمدحسین ولایتی عکاس فارس، مجتبی محمد لو عکاس ایرنا، امین خسروشاهی عکاس ایسنا و ابولفضل عرب جوادی عکاس مهر از بازگشایی سفارت انگلیس را در زیر می بینید.
 
 
کارکنان سفارت انگلستان ، سفارت انگلستان در تهران ، بازگشایی سفارت انگلیس در تهران

کارمندان سفارت انگلیس در تهران

 
 اتاق سفارت انگلیس ، بازگشایی سفارت انگلیس در تهران ، سفارت انگلیس

اتاق داخل سفارت انگلیس در تهران

 
سفارت انگلیس در تهران ، سفارت انگلیس ، سفارت انگلیس در تهران

سر در سفارت انگلیس در تهران


نمناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار