اطلاعات جدیدی از آیفون 6C اپل فاش شد
کد خبر: ۸۵۹۳
تاریخ انتشار: 2015 August 23    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

هنگامی‌که نوبت به آیفون 6C اپل می‌رسد، به‌نظر بسیاری احتمال عرضه آن ضعیف خواهد بود چراکه اپل حاضر نیست به فروش محصولات خود با این محصول ضرر برساند. هرچه به رویداد پیش‌بینی‌ شده اپل در ماه سپتامبر نزدیک‌تر خواهیم شد، اخبار جالبی پیرامون آیفون 6C اپل منتشر می‌شود.

یکی از این شایعات می‌گوید که این محصول در ماه نوامبر معرفی خواهد شد؛ برخلاف آیفون 6S که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر، رونمایی شود. هم‌چنین، به‌تازگی شایعات دیگری مشخصات فنی این محصول را فاش نموده‌اند که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

اپل آیفون 6C در کنار دیگر مشخصات سخت‌افزاری خود، از سیستم پرداخت پول اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

خب، خبرهایی از این گوشی در چین منتشر شده است که مشخصات سخت‌افزاری آیفون 6C را به‎‌‌‎طور جزیی مشخص کرده. احتمالا مشتاق هستید که آیفون 6C با آخرین پردازنده اپل معرفی شود؛ متاسفانه باید گفت که به دل‌تان صابون نزنید!

برطبق منابع خبری در چین، آیفون 6C با پردازنده اپل A8 که در آیفون 6 استفاده شده، معرفی می‌شود. این گوشی، هم‌چنین با پشتیبانی از NFC و سیستم‌ پرداخت پول اپل عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که نسخه ارزان‌قیمت‌تر پرچم‎‌دار فعلی اپل یعنی آیفون 6، به حسگر اثرانگشت مجهز شده که مطمئنا می‌تواند بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب نماید. البته داشتن چنین سنسوری می‌تواند قیمت آیفون 6C اپل را تحت تاثیر قرار دهد؛ با این‌حال، هنوز قیمت این گوشی در زمان عرضه آن مشخص نشده است.

متاسفانه باید اضافه کرد که دیگر مشخصات آن از جمله مقدار حافظه رم، دوربین‌های جلو و عقب، فضای ذخیره‌سازی آیفون 6C اپل هم‌چنان نامشخص باقی مانده است. با توجه به روند افزایشی شایعات پیرامون این محصول، به‌‎زودی مشخصات دیگر نسخه ارزان‌قیمت‌تر آیفون فعلی اپل با نام آیفون 6C فاش خواهد شد.

آی تی رسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار