منصوریان در آستانه اخراج؛ لعنت به اولتیماتوم
کد خبر: ۸۵۷۴۳
تاریخ انتشار: 2017 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20 امشب (جمعه) تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم پارس جنوبی به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه 38 و احسان تاییدی در دقیقه 8+90 (پنالتی) برای میزبان گل زدند.

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، فرشاد محمدی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پورامینی، امید سینک، علی دشتی (مهدی زبیدی - 45)، ابراهیم صالحی ( احسان تائیدی - 72) و آلویس نانگ ( ارسلان مطهری - 55)؛ برای پارس بازی کردند.

آبی‌پوشان پایتخت نیز در این دیدار با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان ( میلاد زکی‌پور- 55)، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی ( مهدی قائدی - 72) ، سرور جپاروف، جابر انصاری ( حسن بیت‌سعید -82) و علی قربانی به میدان رفتند.

اشکان خورشیدی داور این دیدار به روزبه چشمی، فرشید باقری و حسین حسینی از استقلال کارت زرد نشان داد. فرشاد محمدی‌مهر از پارس را در دقیقه 80 از بازی اخراج کرد.

نیمه نخست

دقیقه 5: شوت زمینی امید سینک از پشت محوطه جریمه استقلال با اختلاف از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 10: حرکت پا به توپ امید سینک در داخل محوطه جریمه استقلال با شوت این بازیکن همراه شد که حسینی، دروازه‌بان استقلال ضربه این بازیکن را برگشت داد تا یک موقعیت خوب گلزنی برای شاگردان تارتار از دست برود.

دقیقه 15: ضربه آزاد جپاروف از سمت راست خط دفاعی پارس جنوبی در تیر دوم دروازه پارس جنوبی با ضربه سر انصاری همراه شد که این ضربه به دروازه نرسید و به سمت چپ رفت.

دقیقه 27: حرکات پا به توپ روزبه چشمی از قلب دفاع استقلال با دربیل سه بازیکن پارس جنوبی تا پشت محوطه جریمه تیم شاگردان تارتار همراه شد، اما در نهایت ضربه چشمی با  برخورد به مدافعان پارس به کرنر رفت.

دقیقه 29: شروع مجدد عالی محسن فروزان در پشت مدافعان استقلال با فرار ابراهیم صالحی همراه شد، اما ضربه این بازیکن را حسینی به زیبایی به کرنر فرستاد تا بهترین موقعیت پارس جنوبی جم تا این دقیقه از بازی از دست برود.

دقیقه 38: علی دشتی با توپ ربایی عالی از پادوانی در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که با یک سر توپ عالی از سد چشمی گذشت و ضربه آخر خود را به سمت دروازه حسینی شلیک کرد که با برخورد به سهرابیان وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه 3+45: شوت زیبای فرشید اسماعیلی از سمت راست محوطه جریمه استقلال با واکنش زیبای فروزان به کرنر رفت و در ادامه کرنر ارسالی استقلالی‌ها با واکنش مجدد فروزان به تیر دروازه برخورد کرد تا یک موقعیت عالی برای تیم منصوریان از دست برود.

نیمه دوم:

دقیقه 47: ضد حمله خطرناک پارس جم‌جنوبی با پاس اشتباه مهدی زبیدی همراه شد که پادوانی به خوبی این توپ را قطع کرد.

دقیقه 50: به دنبال خطای مدافعان پارس جنوبی جم روی علی قربانی در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه آزاد جپاروف به تیر افقی برخورد کرد و یک موقعیت عالی گلزنی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 54: کرنر خطرناک جپاروف  روی تیر اول دروازه پارس جنوبی جم با واکنش محسن فروزان همراه شد.

دقیقه 59: پاس در عمق جابر انصاری در میان مدافعان پارس جنوبی جم با استپ سینه علی قربانی همراه شد اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 64: ارسال بلند بازیکن استقلال با ضربه سر علی قربانی روی خط محوطه جریمه پارس جنوبی جم به امید نورافکن سید اما در حالی که داور به نشانه آفساید در سوت خود دمیده بود، نورافکن در موقعیتی تک به تک با فروزان توپ را به بیرون زد.

دقیقه 65: شروع مجدد اشتباه فروزان، جابر انصاری را در داخل محوطه جریمه پارس جنوبی جم صاحب موقعیت کرد اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش فروزان همراه شد.

دقیقه 67: ضد حمله سریع استقلال و نفوذ اسماعیلی از سمت چپ زمین، با پاس عرضی او توسط محمدی‌مهر دور شد.

دقیقه 78: ضد حمله سریع امید سینک و 50 متر حرکت پا به توپ او تا داخل محوطه جریمه استقلال با ضربه سینک همراه شد اما حسینی باز هم در یک موقعیت تک به تک دیگر بازیکن پارس جنوبی جم را ناکام گذاشت.

دقیقه 84: مهدی قائدی با یک حرکات پا به توپ مدافع مقابل خود را از مقابل برداشت اما ضربه این بازیکن در اخیتار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 87: ضد حمله سریع پارس جنوبی با پاس در عمق زبیدی، مطهری را با حسینی در موقعیت تک به تک قرار دارد اما ضربه مهاجم پارس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90 : امید سینک در داخل محوطه جریمه استقلال در عرض حرکت کرد اما ضربه او با برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

به گزارش تسنیم، پس از شکست استقلال مقابل پدیده، هیئت مدیره این باشگاه دو بازی به منصوریان مهلت و اولتیماتوم داده بود و حالا با چهارمین شکست آبی‌پوشان باید منتظر واکنش این باشگاه بود. استقلال در یکی از این دو بازی گل گهر سیرجان را در جام حذفی برد و امروز برابر پارس شکست خورد تا چهارمین شکست فصل این تیم به ثبت برسد. استقلال در 6 بازی انجام داده یک گل زده است.

استقلال هم اکنون با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. پارس جنوبی هم با 16 امتیاز و یک بازی بیشتر از پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد.

 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار