پافشاری برای داشتن داماد داعشی+عکس
کد خبر: ۸۵۳۰
تاریخ انتشار: 2015 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
خانواده دختر 16 ساله انگلیسی که در غرب لندن ساکن هستند بارها تلاش کردند دخترشان را به سوریه بفرستند تا عروس داعشی‌ها شود. تلاش اول آنها دسامیبر گذشته (دی 93) ناکام ماند و این دختر بچه در مرز ترکیه شناسایی و به انگلیس برگردانده شد.
 
پافشاری خانواده انگلیسی برای داشتن داماد داعشی+ تصاویر
 
دختر 16 ساله انگلیسی
 
پدر و مادر این دختر که خود از طرفداران گروه تروریستی داعش هستند، ایمیل‌ها و تصاویر زیادی از برنامه‌های تروریستی داعش در منزل خود نگهداری می‌کنند. در دومین تلاش این پدر و مادر بی‌رحم برای اعزام دخترشان به آنچه "جهان نکاح" نامیده می‌شود، پلیس لندن آنها را دستگیر کرد و دادگاه در حال پیگیری پرونده گرفتن حق حضانت دختر 16 ساله از این والدین افراطی است.
 
پافشاری خانواده انگلیسی برای داشتن داماد داعشی+ تصاویر
 
مادر دختر 16 ساله
 
قاضی پرونده درمورد این دختر گفت: او تحت تعالیم افراطی والدین خود قرار گرفته است و حتی اظهار داشت به میل شخصی پیوستن به داعش را انتخاب کرده است. در منزل این خانواده انگلیسی تصاویر زیادی از سر‌بریدن افراد بی‌گناه به دست داعش کشف شده است. آنها حتی دفترچه‌های راهنمای ساخت بمب در اختیار داشتند و شعبه‌ای کوچک از داعش در غرب لندن تاسیس کرده بودند. دختر 16 ساله به دلیل ضربات روحی و روانی فراوان باید تحت درمان روانشناسی قرار بگیرد و بدون‌شک حق حضانت او از  والدین افراطی‌اش گرفته می‌شود.

افکار نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار