بازگشت پرسپولیس با تعویض‌های طلایی برانکو
کد خبر: ۸۳۳۵۹
تاریخ انتشار: 2017 August 22    -    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2  به پایان رسید. برای تیم میهمان در این مسابقه عمر السوما در دقیقه 3 و لئوناردو در دقیقه 58 موفق به گلزنی شدند و گل‌های پرسپولیس را نیز شجاع‌خلیل‌زاده در دقیقه 72 و گادوین منشا در دقیقه 85 وارد دروازه الاهلی کردند.

پرسپولیس در این مسابقه با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (کمال کامیابی‌نیا - 65)، محسن مسلمان(بشار رسن - 67)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی(گادمین منشا - 64) به میدان آمد.

برای الاهلی در این بازی؛ محمد العویس، موتاز موهاوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، تیسیر الجسام، لئوناردو (مغرشی - 65)، حسین المقوی، صالح عجمان العمری و عمر السوما (الشماری - 82) راهی میدان شدند.

نیمه اول

دقیقه 3: شوت صالح عجمان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با دفع ناقص بیرانوند همراه شد و السوما در میان غفلت مدافعان نماینده کشورمان توپ برگشتی را درون دروازه سرخپوشان جای داد.

دقیقه 8: مهدی طارمی در یک موقعیت عالی که در محوطه جریمه الاهلی نصیبش شده بود نتوانست به موقع تصمیم‌گیری کند و مدافع حریف به موقع توپ او را دفع کرد.

دقیقه 9: طارمی درون محوطه جریمه الاهلی سرنگون شد، اما داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت.

دقیقه 15: شوت محکم مسلمان از فاصله نزدیک از کنار دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 17: پاس عالی امیری از جناح چپ درون محوطه جریمه الاهلی به علیپور رسید، اما ضربه این بازیکن به زیر توپ زده شد تا این حمله هم حاصلی برای سرخپوشان نداشته باشد.

دقیقه 35: دفع ناقص بیرانوند این بار توپ را در پشت محوطه جریمه جلوی پای موهاوی انداخت، اما ضربه محکم این بازیکن در چارچوب دروازه سرخپوشان نبود و در حالت خطرناک به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه 49: پرتاب اوت امیری از جناح چپ با ضربه سر طارمی و دفع دروازه‌بان الاهلی راهی کرنر شد.

دقیقه 55: موهاوی با یک شوت محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.

دقیقه 58: لئوناردو در عمق خط دفاع پرسپولیس که در آفسایدگیری دچار اشتباه شده بودند صاحب توپ شد و خیلی راحت گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 63: الاهلی روی یک ضد حمله خطرناک می‌رفت به گل سوم دست یابد که لئوناردو این بار با بی‌دقتی توپ را از روی خط شش قدم به اوت زد.

دقیقه 72: ارسال زیبای رسن از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر علیپور که به صورت پاس به درون محوطه جریمه الاهلی فرستاد و خلیل‌زاده بود که با جایگیری عالی و ضربه سری دقیق تیمش را به گل رساند.

دقیقه 74: پرسپولیس می‌توانست روی ضربه کرنر به گل برسد که مدافعان الاهلی با دستپاچگی توپ را از درون شش قدم درواز‌شان دفع کردند.

دقیقه 85: دفع ناقص دفاع الاهلی در پشت محوطه جریمه تیمش باعث شد منشا صاحب یک موقعیت خوب شوت زنی شود و این بازیکن با یک حرکت بدن عالی ابتدا مدافعان و دروازه‌بان الاهلی را فریب داد و در ادامه با یک شوت در زاویه مخالف گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 87: شجاع‌ خلیل‌زاده از داور بازی کارت زرد گرفت.

دیدار برگشت دو تیم در تاریخ 21 شهریورماه به میزبانی الاهلی در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.
 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار