عکس گرفتن از فرزندان این ستاره ها، ممنوع است!
کد خبر: ۸۱۳۳۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
آنها چه بخواهند چه نخواهند همیشه توی چشم اند که البته برای خیلی از آنها اهمیت چندانی ندارد اما برخی از ستاره ها هستند که اجازه نمی دهند کودکان شان وارد این بازی شوند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که این ستاره ها کدامند، در زیر نام برخی از آنها را برایتان آورده ایم.
عکس گرفتنبه گزارش «تابناک با تو»؛ ستاره ها از دست پاپاراتزی ها آرامش ندارند، هر جا بروند دوربین خبرنگاران نیز دنبال آنها هستند. آنها چه بخواهند چه نخواهند همیشه توی چشم اند که البته برای خیلی از آنها اهمیت چندانی ندارد اما برخی از ستاره ها هستند که اجازه نمی دهند کودکان شان وارد این بازی شوند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که این ستاره ها کدامند، در زیر نام برخی از آنها را برایتان آورده ایم.
 
جورج و امل کلونی 
زمانی که عکس هایی از دوقلوهای تازه به دنیا آمده جورج و امل کلونی در مجله فرانسوی، آنهم بدون اجازه آنها، چاپ شد، جورج طاقت نیاورد و نسبت به آن عکس العمل نشان داد. او در این باره می گوید: «هفته قبل خبرنگاران از دیوار ما بالا رفتند و بدون اجازه ما از فرزندان مان که درون خانه بودند، عکس گرفتند. با این کارها ما در خانه هم آسایش نداریم. من تنها امنیت فرزندانم را می خواهم.»
 
 عکس گرفتن
 
 
کریستن بل و دکس شپارد
کریستن بل و دکس شپارد  برای حمایت از کودکان ستاره ها کمپینی راه انداختند. آنها در این کمپین از خبرنگاران خواستند تا بدون اجازه پدر و مادرها از فرزندان شان عکس نگیرند. بل از تجربه خود می گوید: «زمانی که من کودکم را به مدرسه می بردم، نزدیک مدرسه ناگهان متوجه می شدم که 10 تا مرد دور من جمع شده و دوربین هایشان را روی من و فرزندم زوم کرده اند. آنها با این کارشان آنقدر جلب توجه کردند که کودکان دیگر هم از مدرسه برای تماشای ما به بیرون آمدند.»
 
عکس گرفتن
 
 
هلی بری
هلی بری می گوید: «وظیفه ما مادران، حفاظت از کودکان مان است. آنها کودکان بی گناهی هستند که هیچکس از آنها نپرسید که آیا دوست دارند یک ستاره باشند یا خیر. آیا واقعا آنها دوست دارند که وارد این بازی شوند؟ آنها حتی نمی دانند که در اطرافشان چه می گذرد. ما نباید این امنیت را از آنها بگیریم.»
 
 عکس گرفتن
 
 
جنیفر گارنر
جنیفر گارنر می گوید: «من خودم زندگی ام را انتخاب کرده ام. من کارم را به زندگی شخصی ام ترجیح دادم، بنابراین از این که سوژه مدام خبرنگاران شوم ناراحت نیستم اما فرزندان من زندگی شخصی خودشان را دارند. آنها تازه دوران کودکی خود را سپری می کنند، بنابراین بگذاریم که خودشان در آینده برای سبک زندگی شان تصمیم بگیرند.»
 
 عکس گرفتن
 

مینی درایور
مینی درایور: «من با فرزندم بیرون از خانه بودم که ناگهان خبرنگاران دور ما حلقه زدند و با دوربین هایشان مدام از ما عکس گرفتند. فلش دوربین هایشان چشم ما را اذیت می کرد طوری که کودکم گیج و عصبی شده بود. همان جا من گریه ام گرفت و با صدای بلند فریاد زدم که کافی است، بس است!»
 
 عکس گرفتن
 
 
امیلی بلانت و جان کرازینسکی

نظر امیلی بلانت و جان کرازینسکی نسبت به عکس های بی اجازه خبرنگاران این است: «عکس های کودکان را تنها پدر و مادرشان باید منتشر کنند. اما با این وضعیت، حال ما از این که دخترمان را به مردم معرفی کنیم، هراس داریم.»
 
 عکس گرفتن
 
 
کریستینا اپل‌گیت
کریستینا اپل‌گیت می گوید: «من دوست دارم که دخترم زندگی نرمالی داشته باشد. دوست دارم که او احساس آزادی کند، به همین دلیل از این که خبرنگاران از او عکس می گیرند، ناراحت می شوم. شاید به همین خاطر بود که مایکل جکسون کودکانش را از دید مردم دور نگه داشت تا زمانی که خود بتوانند برای زندگی شان تصمیم بگیرند.
 
ما هم برای این معضل احتیاج به یک قانون داریم. عکس گرفتن از کودکان قانونی نیست. تصور کنید که شما در حال بازی با کودک تان در پارکی هستید که ناگهان خبرنگاران دورتان جمع می شوند و از کودکتان عکس می گیرند. آنوقت است که تمام خوشی تان تبدیل به ناراحتی می شود.»
 
 عکس گرفتن
 
أشتون كوتشر و میلا کونیس

أشتون كوتشر می گوید: «چرا برای مردم سخت است که به حق و حقوق دیگران احترام بگذارند؟ من دوست ندارم که زندگی خصوصی فرزندم را فاش کنم اما دیگران نمی گذارند.» اینطور به نظر می رسد که خبرنگاران عکس های فرزندشان را بدون اجازه آنها منتشر کردند.

عکس گرفتن
 
 
جنیفر لوپز
این ستاره موسیقی می گوید: «آیا فرزندان من بیرون از خانه ام بودند که شما از آنها عکس گرفتید؟ واقعا این کار شما مرا عصبی می کند. هر چقدر دوست دارید از من عکس بگیرید اما از کودکانم هرگز. بگذارید که ما در خانه مان آسایش داشته باشیم. این کار بی احترامی محض است. من واقعا دوست ندارم که اطراف فرزندانم چنین آدم هایی ببینم.»
 
 
 عکس گرفتن
 
آنا پاکوین

 
آنا پاکوین می گوید: «لطفا از صورت کودکانم عکس نگیرید. واقعا دوست دارید این بی حرمتی را تا جایی ادامه دهید که من دیگر فرزندانم را از خانه بیرون نیاورم؟ واقعا این را می خواهید؟»
 
عکس گرفتن
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
87
44
انگار تحفه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
بحث حفظ حریم خصوصیه افراد است
ناشناس
| |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
کمي ادب البته همراه با فکر کردن براي بشر خوب است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
55
27
نمیشه که .شما این ثروت را از طریق شهرت بدست اوردین حالا میخواین برین یواشکی زندگی کنین.چقدر زرنگین شما
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
اونایی که منفی دادن لابد بازیگر هستن...
ناشناس
| |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
هیچکدوم نگفتن از ما عکس نگیرین. گفتن از بچه هامون نگیرین. چون این انتخاب اونا نیست. اینو باید پدر و مادرایی که چپ و راست عکسای بچه هاشونو تو فضای مجازی پخش می کنن هم یاد بگیرن. احترام به حریم خصوصی بچه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
5
9
حرفاشون درست ولی حالا اصلا اینها کی هستند؟
داش رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
2
5
بجاش بیایید از من عکس بگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
2
6
از طریق بازی توی فیلم به دست آوردن نه راه رفتن توی خیابون
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
3
0
البته تا حدودی حق دارن بلاخره عکاسی از افراد جزء حریم خصوصی و باید از صاحب و یا والدین اجازه گرفت .....اما چرا آقایون و خانموها اینقدر به قضیه واکنش نشون میدن یه این خاطر که خودشون همیشه بعد از 4 ساعت آرایش و گریم تو محافل ظاهر میشن و کودکانشون هم اگه بعد از گریم باشه ناراحت نمیشن چرا عکس گفتن .. اما اگه تو زندگی معمولی آدمخای معمولی هستن .. اینها فکر میکنن خودشون و عواملشون از دماغ فیل افتادن و همگی زیبا و خوش تیپن .. البته به کمک گریمهای امروزی.....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار