فخیم‌زاده از بازی در نقش قنبر دیزل نوشت
کد خبر: ۸۰۶۳
تاریخ انتشار: 2015 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
مهدی فخیم زاده بازیگر نقش قنبر دیزل در مجموعه «دندون طلا» است که به کارگردانی داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.

دندون طلا

قسمت اول این مجموعه ۱۲ مرداد توزیع شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت و حالا فخیم زاده بازیگر این مجموعه یادداشتی که در ابتدای آن به ویژگی های نمایش «دندون طلا» که آن هم به کارگردانی داوود میرباقری سال ها پیش روی صحنه رفت، اشاره کرده است.

وی در این یادداشت آورده است: «دندون طلا را می‌ شناختم، نمایشنامه‌ای زیبا و دل‌انگیر و اجرایی بسیار موفق داشت. وقتی شنیدم میرباقری قصد دارد آن را به سریال تبدیل كند، خوشحال شدم و خوشحال‌تر وقتی كه به من پیشنهاد داد نقش قنبر دیزل را بازی كنم.

بعد از مختارنامه این دومین تجربه من با میرباقری بود. كار كردن با داود همیشه لذت‌بخش است چراكه او می داند از بازیگر چه می خواهد و چگونه او را به سوی شخصیت مورد نظرش هدایت کند. به همین دلیل وقتی با میرباقری كار میكنی هیج دغدغه‌ای نداری و با هیچ چالشی روبرو نیستی. تنها كافی است به او چشم بدوزی و به اشاراتش توجه داشته باشی و به‌عنوان یك هنرپیشه سعی در تبلور و عینیت بخشیدن به خواسته‌های او داشته باشی و مطمئن باشی كه ناخدای با‌تجربه و ماهری است و می داند كه چگونه كشتی درام و قصه اش را به ساحل جذابیت هدایت كند و تو می توانی بخشی از این جذابیت باشی.

«دندون طلا» كار خوبی است و من مطمئنم دیدنش لذت‌بخش خواهد بود و در كارنامه میرباقری جایگاه خاصی خواهد داشت«.

مهران برومند تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد و بازیگرانی از جمله مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، باران کوثری، سیامک صفری، سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، طوفان مهردادیان، انوش معظمی، رسول نجفیان و محسن قاضی مرادی در آن به ایفای نقش می پردازند.
منبع:مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار