ساندویچ کوچک تونسی، لذیذ و متفاوت
کد خبر: ۸۰۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 26    -    ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
امروز برای شما روش تهیه‌ی یک نوع ساندویچ کوچک تونسی را آماده کرده‌ایم. لازم به یادآوری است که روش تهیه‌ی نان این ساندویچ خوشمزه نیز در این آموزش قرار داده شده است. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی ساندویچ کوچک تونسی، با ما همراه باشید.
ساندویچ کوچک تونسی، لذیذ و متفاوت
 
اختصاصی تابناک باتو؛ امروز برای شما روش تهیه‌ی یک نوع ساندویچ کوچک تونسی را آماده کرده‌ایم. لازم به یادآوری است که روش تهیه‌ی نان این ساندویچ خوشمزه نیز در این آموزش قرار داده شده است. برای آشنایی با روش تهیه و مواد اولیه‌ی ساندویچ کوچک تونسی، با ما همراه باشید.

ساندویچ کوچک تونسی، لذیذ و متفاوت

مواد لازم:

آرد: 4 پیمانه
مایه خمیر: 2 قاشق چایخوری
شکر: 1 قاشق چایخوری
آب گرم: یک و یک چهارم پیمانه
نمک: کمی
روغن زیتون: یک چهارم پیمانه
روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم
تن ماهی: یک قوطی
زیتون: نصف پیمانه
تخم مرغ پخته: 2 عدد
سیب زمینی پخته: 2 عدد

طرز تهیه:

آرد را در ظرفی ریخته و وسط آن را یک گودال کوچک ایجاد می‌کنیم. مایه خمیر را به همراه نصف پیمانه آب و شکر، در گودال ایجاد شده می‌ریزیم. روی مایه خمیر را با آرد می‌پوشانیم و حدود ده تا پانزده دقیقه آن را کناری قرار می‌دهیم.

پس از گذشت زمان پانزده دقیقه، بقیه‌ی آب را به همراه نمک، به آرد می‌افزاییم و شروع به خمیر کردن آرد می‌کنیم. وقتی آرد کم کم شکل خمیر به خود گرفت، روغن زیتون را به آن اضافه و خوب خمیر می‌کنیم.

روی ظرف را با درپوش پلاستیکی، می‌پوشانیم و آن را به مدت دو ساعت، کناری قرار می‌دهیم.
پس از گذشت دو ساعت، خمیر را به چهار قسمت تقسیم کرده و هر بخش را به شکل نان باگت، درمی‌آوریم. هر کدام از این بخش‌ها را نیز به 5 قسمت کوچک تقسیم می‌کنیم و داخل یک سینی که در آن کاغذ روغنی پهن کرده‌ایم، با فاصله قرار می‌دهیم.

بیست دقیقه‌ی دیگر صبر می‌کنیم. حالا نان‌های کوچک را بدون آن‌که تغییری در شکلشان ایجاد کنیم، در روغن سرخ می‌کنیم. سپس آنها را روی حوله‌ی کاغذی قرار می‌دهیم تا روغن اضافی‌شان گرفته شود.

برای آماده کردن مواد داخل ساندویچ، سیب‌زمینی پخته شده را رنده کرده و در ظرفی می‌ریزیم، زیتون هسته گرفته شده را خرد کرده و به آن می‌افزاییم. تن ماهی را نیز اضافه می‌کنیم. تخم مرغ‌ها را پخته و خرد می‌کنیم و به مواد قبلی اضافه می‌کنیم. حالا نوبت نمک و فلفل است. آن را نیز به دلخواه، به مواد داخل ساندویچ اضافه می‌کنیم.

نان‌های سرخ شده را برش طولی می‌دهیم و از مواد گفته شده، داخل آنها را پر می‌کنیم. 

ساندویچ‌های کوچک ما، آماده‌اند.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: fatafeat

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
1
این ساندویچ تونسی شدیدا توصیه میشود خیلی خوشمزس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار