معرفي عجيب‌ترين تيمِ ايران!
کد خبر: ۸۰۱۱
تاریخ انتشار: 2015 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
تيمي را معرفي مي‌کنيم که در پيشِ فصلِ ليگ يک حسابي بمب ترکانده است. مردم مازندران خيلي نسبت به اتفاقات اين تيم روي خوش نشان نداده‌اند. تيمي که در پست‌هاي مختلف از نيروهايي با پيشينه قبلي استفاده کرده است.

 هر چند که ويژه‌ترين تيمِ ليگ يک خيبر لرستان نام دارد اما خونه‌به‌خونه بابل اين لقب را از آن خود کرده است. از نام تيم بابلي مي‌شود حکايت عجيب اين تيم را حدس زد. تيمي که با اسپانسرينگ شعبه‌هاي زنجيره‌اي سوپرمارکت، وارد مسابقات ليگ يک شد. مديران اين تيم از دسته سوم کشور شروع به تيم‌داري کردند. خونه‌به‌خونه در دسته سه با وجود هزينه‌هاي گزافي که کرد اما خيلي موفق نبود. هر چند که در چند ديدار آخر اين تيم در اقدامي عجيب، پخش زنده مسابقات خونه‌به‌خونه متوقف شد تا سر و صداي ساير تيم‌ها نسبت به داوري بازي‌ها در بيايد. پس از آن مديران خونه‌به‌خونه فرشاد پيوس را در سمت سرمربي نگه‌داشتند تا ليگ يکي شوند.

 اما پيوس در روزهايي که در صدر جدول بود، به دليل کسب اولين باخت از کار برکنار شد و جايش را به فرهاد کاظمي داد. کاظمي هم در اولين گام اقدام به جذب بازيکنان مطرحي چون عليرضا نيکبخت، عليرضا محمد، کاظم برجلو و کرماني‌مقدم کرد. در اقدامي قابل پيش‌بيني باز هم تيم بابلي‌ها نتيجه نداد تا ليگ را با عنوان چهارمي به پايان ببرند. سرانجام برادران حسن‌زاده با کمک غلامرضا بهروان موفق شدند سهميه بهمن شيرازِ ليگ يکي را خريدار کنند. حالا اين تيم در ليگ يک هم دست از بريز و به‌پاش‌هايش برنداشت. طبق گفته مديران باشگاه، در فصلِ اولِ حضور در ليگ يک براي بقا در اين ليگ بودجه‌اي پنج ميلياردي در نظر گرفته‌اند.

و البته در اولين گام در روزهايي که شائبه تباني‌هاي مس کرمان هنوز به سرمقصدي نرسيده بود، به سراغ سرمربي اين تيم رفتند. ميثاقيان هم باز در کنار خود محمدرضا مولايي را به عنوان بدنساز آورد که در جريان محروميت قهرماني، مولايي هم در کارت‌به‌کارت‌ها نقش داشت و پنج ماه از سوي فدراسيون فوتبال محروم شد. ضمن اين که محمدرضا مولايي در مس کرمان فصل قبل هم از نيم فصل به اين مجموعه اضافه شد تا صداي اعتراض ساير تيم‌ها در بيايد و سرانجام راي به محروميت دو ساله مديرعامل اين باشگاه داده شود.

مديران خونه‌به‌خونه که خواهرزاده‌هاي صالحي اميري هم هستند، از منابع مالي خوبي بهره مي‌برند و در پيش فصل هم براي جشن نيمه‌شعبان از احسان عليخاني و محمد عليزاده دعوت به عمل آوردند و کلي جايزه دادند. در آخرين وعده هم مديران اين باشگاه پس از جذب هادي شکوري، قول اردويي در نيم فصل دادند که با تيمي از ليگ ترکيه بازي کنند.
آي اسپورت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار