گیاهان متخصص در کشتن میکروب ها+عکس
کد خبر: ۷۹۱۶
تاریخ انتشار: 2015 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

Natural news در گزارش اخیر خود درباره گیاهان دارویی و مبارزه با انگل ها مطلبی منتشر کرده که  به غذاهایی با ریشه گیاهی اشاره دارد و خوردن آن‌ها نقش مؤثری در کشتن انگل‌ها دارد.

گردو سیاه: گیاه شناسان آجیل‌ها و پوست سبز گردوی سیاه را به دلیل توانایی آن‌ها در تصفیه خون و روده‌ها مفید می‌دانند و پوست گردوی سیاه برای درمان مسمومیت‌های قارچی مورداستفاده قرار می‌گیرد. آب چکیده شده از پوست‌های سبز برای گشتن انگل‌ها مناسب است.

سیر

سیر

سیر: سیر دارای دو ترکیب مهم به نام‌های آلیسین و دی‌آلیل‌ دی‌سولفید می‌باشد که خواص درمانی دارند. اگربه طور مرتب سیر مصرف کنید به طبیعی‌ترین شکل ممکن عمر طولانی همراه با سلامتی و تندرستی خواهید داشت. ویروس، قارچ، باکتری، انگل، سرطان و همه خون آشام‌ها از سیر متنفر هستند. سیر همچنین بازدارنده خوبی برای انگل‌های مکنده خون مانند پشه، کنه و کک است.

آویشن

آویشن

آویشن: مصرف آن به صورت پودر در بعضی ادویه‌جات و ترشی‌هاست، هم چنین به طور مستقیم و یا همراه با دیگر گیاهان، به عنوان بو، مزه و ضد نفخ در صنایع غذایی مصرف زیادی دارد. آویشن یکی از بهترین گیاهان برای تحریک کردن غده تیموس که برای سیستم ایمنی مهم است می‌باشد. روغن آویشن می‌تواند از رشد انگل‌ها جلوگیری کند و آن‌ها را در روده از بین ببرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار