رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست
کد خبر: ۷۸۵۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 06    -    ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
نکاتی که از شما مخفی می شوند؛
رستوران های فست فود به جزء جدایی ناپذیر جامعه ی ما تبدیل شده اند، برای همه آسان نیست تا در برابر وسوسه ی خوردن فست فود مقاومت کنند. در این مطلب قرار است شما را با برخی رازهای کسب و کار فست فودهای بزرگ آشنا کنیم که هرگز در مورد آن ها به مشتری ها حرفی نمی زنند و همه تلاششان این است که مردم کمتر در مورد این مسائل بدانند.
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانستاختصاصی «تابناک با تو»؛ رستوران های فست فود به جزء جدایی ناپذیر جامعه ی ما تبدیل شده اند، برای همه آسان نیست تا در برابر وسوسه ی خوردن فست فود مقاومت کنند. در این میان رستوران های فست فود هم از ترفندهایی برای جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. بیایید با نمونه هایی از آنها آشنا شویم.
 
 
اغلب غذاها یک مزه را می دهند

همه ی غذاها تقریبا یک مزه را می دهند؛ فست فودهای زنجیره ای اغلب می دانند که مردم چه مزه هایی را دوست دارند، به خاطر همین   همه ی محصولاتشان  مزه ی اصلی غذای مورد علاقه و محبوب را می دهد. به همین دلیل خیلی راحت می توانند به تمایلات مشتریان خود پاسخ دهند. به کار گیری این ترفند باعث رضایت همیشگی مشتری ها می شود.
 
 رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست
 
 برگرها در کوتاه ترین زمان ممکن پخته می شوند

در فست فودی ها  اغلب قطعات برگر در مدت ۳۰ ثانیه آماده می شود. دلیل این است که آنها از قبل برگرها را می پزند و فریز می کنند و وقتی که مشتری برگر سفارش دهد به سرعت برایش آماده می کنند.
 
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست
 
غذاها طوری طراحی و پخته می شوند که به سرعت خورده شوند
 
در این رستوران ها بلعیدن یک تکه غذا  تقریبا بعد از جویدن ۱۲ بار امکانپذیر است، در حالیکه معمولا یک قطعه غذا در خانه ۱۵ بار جویده می شود، بنابراین هر چقدر کمتر فرآیند جویدن طول بکشد، مقدار بیشتری غذا خورده می شود.
 
 
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست
 
 
 استفاده از رنگ های خاص برای تحریک اشتها
 
رنگ های زرد و یا قرمز تمایل مشتریان برای خرید بیشتر فست فودها را افزایش می دهد. رنگ قرمز نماد سس گوجه فرنگی و رنگ زرد نماد سس خردل است.
 
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست 

 قرار گرفتن در عمل انجام شده به هدف فروش بیشتر
 
هدف اصلی فروش بیشتر است؛ کارشناسان می گویند کار سختی است تا آنچه که مستقیما به شما ارائه می شود را نپذیرید و دست رد به آن بزنید. ۸۵ درصد از مردم وقتی غذایی را سفارش می دهند، با حجمی بیشتر از مقدار سفارش داده شده مواجه می شوند. در واقع فروشندگان،  آنها را در عمل انجام شده قرار می دهند تا بیشتر بفروشند.
 
 رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست

سالادها همیشه سالم ترین انتخاب ها نیستند
 
در بسیاری از این رستوران ها از سالاد به عنوان سالمترین گزینه ی غذایی استفاده می شود. اما به دلیل افزودنی هایی که اغلب در این سالادها ریخته می شود، میزان کالری آنها افزایش می یابد. به علاوه این که مواد تشکیل دهنده ی سُس های سالاد نیز همیشه یک معما بوده که کارکنان تمایلی برای افشایش نداشته اند.
 
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست 
 
 قهوه هایی که نه تنها سر حالتان نمی کنند بلکه باعث افسردگی هستند
 
در برخی از فست فودهای زنجیره ای  به جای لیوان های گیاهی از انواع استریوفوم استفاده می کنند. این ماده حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی است که وقتی در نزدیکی مایعات و نوشیدنی های داغ قرار می گیرد، می تواند روی سیستم عصبی فرد تاثیر گذاشته و منجر به افسردگی یا کاهش تمرکز او شود.
 
 رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست
 
 تخم مرغ هایی که خالص نیستند
 
تخم مرغ هایی که در ساندویچ ها عرضه می شوند، تخم مرغ خالص نیستند بلکه مخلوطی از تخم مرغ و ترکیبی از گلیسیرین، نوعی سیلیکون و افزودنی های E552  می باشند که مزه ی تخم مرغ دارند و غذا را تازه نشان می دهند.
 
رازهایی که باید درباره ی فست فودها دانست 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
5
فست فود در ایران خوردنش یعنی داشتن شجاعت بی حد ناشی از حماقت
همش اشغاله
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
3
2
من خیلی فست فود و فودکورتها رو دوست دارم پیتزا و البته کبابها
ناشناس
|
China
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
3
من حالم از فست فود به هم ميخوره، قاتل خوش آب و رنگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار