عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم
کد خبر: ۷۸۵۴۵
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 06    -    ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
زیان های هولناک یک کار حرام؛
ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان «آموزش های بنیادین» در بخش «نوجوانی» اینطور نوشته است که: «جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.»
عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسمبه گزارش «تابناک با تو»؛ خود ارضایی از جمله پدیده هایی است که تعداد زیادی از انسان ها در طول زندگی تجربه می کنند ولی همواره توسط عموم با انکار روبرو می شود. در این مقاله به موضوع خود ارضایی از بعد آمار و ارقام نگاه شده است که نشان می دهد چند درصد از مردم این عمل را انجام داده اند.


آمار خود ارضایی

آماری که توسط تحقیق و نظرسنجی یک دانشگاه در آمریکا صورت گرفت نشان می دهد که ۷۰% مردان خودارضایی می کنند. اما خود ارضایی برخلاف تصور برخی افراد که فکر می کنند یک عمل مردانه است در زنان نیز وجود دارد و برطبق همان آمار۶۰ درصد از خانم ها نیز این عمل را در طول زندگی خود حداقل یکبار انجام داده اند.
 
عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم 
 
با اینکه آمار مربوط به کشور آمریکا می باشد ولی این پدیده توسط بیشتر مردم در دنیا انکار می شود. بنابراین درصدهای واقعی شاید بیشتر از اینها باشد! حال سؤالی که پیش می آید این است که «باتوجه منع این کار در دین اسلام چند درصد از مردم کشور خودمان این عمل را حداقل برای یکبار انجام داده اند؟».
 
عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم 
 
 رابطه ی جنون و خود ارضایی
 
دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان "انرژی خالق” اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!

پروستات غده ای است که دقیقاً در زیر گردنه ی مثانه قرار گرفته است؛ مایعی به رنگ سفید کدر و لزج ترشح می کند که به عنوان وسیله ای برای انتقال اسپرم ها به شمار می رود. این غده تقریباً در سن ۲۱ سالگی به مرحله ی رشد کامل خود می رسد. زمانیکه فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل (در مردان سن ۲۱ سالگی) دست به خود ارضایی می زند، پروستات دچار ضعف و نقصان می شود و این امر سبب بروز اختلالات مربوط به پروستات در سنین چهل سالگی به بعد می شود. این اختلال بدین شرح است که غده ی پروستات بزرگ شده، راه خروج ادرار را مسدود می کند و فرد برای تخلیه ی ادرار باید بالاجبار از سند پزشکی استفاده کند. این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.
 
عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم 
 
بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.

خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.

خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر۴۰ سال قابل مشاهده است.

ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان «آموزش های بنیادین» در بخش «نوجوانی» اینطور نوشته است که: «جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.»

 از بین بردن مغز
 
 
عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم 
 
«فسادی که به واسطه خود ارضایی ایجاد می شود، قابلیت ها و توانایی های مغزی را به طور کامل از بین می برد. افراد باید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد.»
 
نابود شدن زیبایی چهره 

«مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و … همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته.”

«آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند.»
 
 عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم
 
 خودارضایی «بدن» و «چهره» را تغییر می دهد، افتادگی و از بین رفتن بافت های عضلانی در صورت و بدن از مهمترین عواقب آن است
 
 
مضرات خودارضایی در مردان

خودارضایی عادتی مضر و زیانبار است که بسیاری از مردم در سراسر جهان آن را انجام می‌دهند؛ این روز‌ها این مسئله باعث ایجاد اختلال در زندگی بسیاری از جوانان شده است. برخی از آن‌ها اطلاعات غلطی از سوی دوستان خود درباره ی این کار می‌شنوند و به انجام این کار تشویق می‌شوند. عدم اطلاع و نداشتن آگاهی کافی درباره ی رابطه ی جنسی و قابلیت اعتیادآور خودارضایی دلیل اصلی افزایش این عادت در بین جوانان بوده است. برخی فکر می‌کنند که خودارضایی برای سلامتی جنسی مفید است. در اینجا به برخی تأثیرات منفی و مضر این عادت مخرب اشاره می‌کنیم:

۱.
خودارضایی شما را ضعیف می‌کند؛ در واقع باعث می‌شود انرژی بیشتری مصرف کرده و کالری بیشتری بسوزانید.

۲.
خودارضایی باعث بروز مشکلات عصبی می‌شود.

۳.
خودارضایی دلیل اصلی نعوظ ناقص است.

۴.
حتی اگر یکبار هم خودارضایی را تجربه کنید ممکن است به آن اعتیاد پیدا کنید. کنترل آن کار بسیار دشواری است.

۵.
خودارضایی شما را خواب آلود می‌کند؛ بعد از انزال و خارج کردن اسپرم از بدن بیشتر تمایل خواهید داشت که بخوابید.

۶.
خودارضایی باعث بروز اضطراب و فشار روحی و روانی می‌شود.

۷.
خودارضایی به لحاظ روان‌شناختی هم بر فرد تأثیر می‌گذارد. در واقع باعث می‌شود که فرد بعد از انجام آن احساس بدی نسبت به خود داشته باشد.

۸.
خودارضایی باعث تماس های غیرقانونی می‌شود چرا که نیاز به انجام آن روز به روز بیشتر شده و در ‌‌نهایت شما را به جستجو برای یافتن منبعی برای لذت جنسی می‌کشاند.

۹.
خودارضایی یکی از دلایل اصلی زودانزالی در رابطه ی جنسی است که باعث ایجاد عدم رضایت دو طرف می‌شود.

۱۰.
خودارضایی زیاد باعث کاهش میزان اسپرم شما می‌شود. زوج هایی که می‌خواهند بچه دار شوند نباید خودارضایی کنند.

۱۱.
خودارضایی باعث اتلاف وقتتان شده و حس بی مصرف بودن به شما می‌دهد.

۱۲.
لذت خودارضایی هرگز برای مدت طولانی دوام ندارد.

۱۳.
مردانی که خودارضایی می‌کنند، میزان علاقه و اشتیاق آن‌ها برای رابطه ی جنسی با همسرشان کم می‌شود. آن‌ها نمی‌توانند در طولانی مدت احساس لذت داشته باشند.
 
 آیا خودارضایی بر عضله سازی و تناسب اندام تاثیری منفی دارد؟!
 
 یکی از سوالاتی که عموما پرسیده می‌شود، این است که آیا خودارضایی بر عضله سازی و تناسب اندام تاثیری منفی دارد؟ ما در این رابطه نقطه نظرات متخصصین، مربیان، فیزیولوژیست‌ها و حتی سکسولوژیست‌های متعددی را جویا شدیم.

با روشن بینی کامل، و پس از تحقیق مفصلی که انجام دادم، با قاطعیت تمام، فقط یک جمله به شما خواهم گفت، بله! خود ارضایی بر عضله سازی تاثیر منفی می‌گذارد.
 
 عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم
 
 خود ارضایی باعث تحلیل رفتن ماهیچه ها و عضلات بدن می شود، در این تصویر در قسمت سمت راست پوست در مقایسه با سمت چپ افتاده تر و چروکیده تر است، خود ارضایی پوست و ماهیچه های بدن را از حالت سمت چپ به حالت سمت راست (افتاده و چروک) تبدیل می کند.

افراد بسیاری گفته‌اند که هیچ ارتباطی بین انرژی فیزیکی و انرژی جنسی وجود ندارد، اما بگذارید صاف و پوست کنده بگویم، اینطور نیست!

با کیفیت‌ترین بخش خون شما، در شکل‌گیری اسپرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر مقدار زیادی از آنرا هدر دهید، قطعا برای رشد عضلاتتان مانع خواهید تراشید.

شما باید مکانیسم بدنتان را طوری کانالیزه کنید، که تا آنجا که می‌شود آنابولیک بماند، اما اگر دائم خودارضایی کنید، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

دانشمندان می‌گویند که تولید اسپرم، یک پدیده‌ی طبیعی است، و گهگاه حتی از طریق ادرارتان نیز دفع خواهد شد. این درست است و ما هم منکرش نیستیم، اما هرچه اسپرم بیشتری از دست بدهید، مواد مغذی بیشتری صرف تولید دوباره‌ی اسپرم و فعالیت‌های کاتابولیک خواهد شد.

این مواد مغذی، همان‌هایی هستند که برای رشد عضلانی هم به آنها نیاز است، که با خودارضایی، باعث خواهید شد تا رسیدن مواد مغذی به عضلات یا به تاخیر بیفتد یا کلا لغو شود!

سیکل تولید اسپرم، حدود ۷۰ تا ۸۰ روز زمان نیاز دارد. اسپرم، به معنای واقعی جوهره‌ی بدن شماست! تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تا آنجا که می‌توانید خودارضایی نکنید. حداقل، کمتر خودارضایی کنید! نتیجه‌اش را خواهید دید.
 

منابع: شفا آنلاین
پارال طب
Fitnessmagazin.ir
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
115
103
حیلی خوب بود کلی خندیدم ممنون :XD
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
خودارضایی عوارض زیادی داره ولی بستگی به این داره که شما چندبار در هفته یا ماه این کارو انجام میدین.
من به عنوان کسی که خودمو کنترل نکردم و زیادی خودارضایی کردم بهتون میگم که
بیشتر این علائم دامن گیر من شدن...

الان فقط اون هایی میتونن بخندن که واقعا کم اینکار رو انجام میدن
چون دراین صورت به این سادگی و زودی علایم بد اینکارو متوجه نمیشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
31
119
خودارضایی حالتی که انسان بدون انجام پیش فرض ها لازم مثل اغوش نوازش بوسه و غیره

مغز و بدن را وارد فعالیت و تحریک مستقیم ارضایی جنسی میکنه این یعنی نابودی جسم و روان انسان


توی ایران خیلی این عمل گسترش پیدا کرده بخاطر سن بالا ازدواج....

شما دقت کنید در 50 تا 30 سال گذشته ..پدر و مادران ما در محیطی کمتر تحریک پذیر و عموما سرگرم کار زندگی فعالیت میکردند

و دز سن پایین نیز ازدواج

اما در جامعه امروز یک رابطه خطرناک معکوس پدید امده..یعنی افزایش سن ازدواج از یک طرف...و افزایش تحریک پذیری انسان ها از سنسن کودکی از طرف دیگر....از رسانه ها ملی گرفته تا ماهواره کوچه بازا دانشگاه فضای مجازی...همه اینها بنوعیی تحریک پذیری جنسی در افراد بالا میبره


توی این شرایط و نبود توانایی و درک ازدواج...خودارضایی جایگزینیی برای تخلیه غریزه جنسی...



اسلام از 1400 سال قبل این عمل حرام و جز گناهان کبیره تعریف کرده بطوریکه گناهش از زنا بدتر است!

عوارض خودارضایی مثل عوارض مواد مخدر صنعتی می ماند با این تفاوت که مواد مخدر صنعتی خیلی سریع تر عوارضشو نشان میده اما عوارض خودارضایی در سالهای جوانی و بزرگ سالی نمایان میشه

مثل ضعف بینایی ، پوکی استخوان ، بیماری ها قلبی و عصبی ..و حتی یکی از دلایل افزایش بیماری ام اس همین خودراضایی است

و بدتر از همه طبق متن اورده شده دیوانگی فرد

وقتی کسی خود ارضایی میکنه این یعنی ضعیف شدن نطفه و منی بدن...و این یعنی اوردن بچه ی ضعیف و بیمار و یا ناباروری و حتی در بدترین شکل از دست دادن عدم توانایی جنسی..بطوری که ممکن است یک فرد 30 خورده ای ساله مثل یک فرد سالخورده( 70 ساله) اصلا نیاز جنسی درک نکنه و تحریک پذیری از دست بده و با عنواع بیماری روحی و شکست در زندگی روبرو بشه




هر چه اسلام گفته شده درست بجا است و درکش برای ما سخت...

اسلام درباره نماز تاکید زیادی شده است..امروز محقیق غربی از تاثیر مثبت نماز در حالت جسمی و روحی افراد شگفت زده شده اند

(میتونید در نت سرچ کنید)



بنظر من بهترین دوا در این روزگار پر درد ...توسل به نماز است...نماز خیلی از ناتوانی ها روحی انسان در مقابل ضعف های ارادی مثل خودارضایی و یا ناامیدی از زندگی و میل به خودکشی را کمک میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
188
96
بلوفه
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
57
118
بسیار عالی بود. امیدوارم بیش از پیش اطلاع رسانی بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
53
105
منبع علمی براش نیاوردین.دانشمندان میگویند . محققان اعتقاد دارن که نشد منبع.اصلا خودارضایی بد اما جنون و دیوانگی و کل مشکلات روانی رو به اون نسبت دادن باعث میشه اعتماد خواننده به مطلبتون کم شه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
جنون منظور این نیست که به بیابون بزنی یکیش همین جنون ازار توی رابطه بین دو نفره و فراموشی میاره.خودتو فقط نبین:)
ناشناس
| |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
منبع علمیش ولش کن من به عینه همه اینارو دیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
27
137
اینها فقط بخش کوچکی از مضرات خودارضایی هست، از ریخت و قیافه افتادن، سیاهی زیر چشم، شُل شدن پوست، خستگی و بی حالی، بی انگیزگی در زندگی، درد عضلانی، کم سو شدن چشم ها، بو گرفتن دهان، تپش قلب، عفونت ادراری و ــ. از دیگر مسائل هستند
پاسخ ها
حمید
| |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خدایی من بعد ۱۴ سال خودارضایی تمام این عوارض رو دارم
محمد جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
35
42
این مطلب شما بیشتر شبیه تبلیغات قرص های ویاگرا و جنسی دیگر بود.
"چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند!"
"بله! خود ارضایی بر عضله سازی تاثیر منفی می‌گذارد."
با این علامت تعجب که شما گذاشته اید کاملاً موافق هستم! شعور نعمت بزرگی هست که کسانی که دارند قدرش را بدانند. راستی تکلیف من چیست در سن 50 سالگی چهره جذابی ندارم اما فردی کاملاً عضلانی هستم. قیافه خوب و بد داشتن و عضلانی بودن یا نحیف بودن ژنتیک نیست؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
80
71
یکی از این مضراتی که گفتید پایه علمی نداره و گرنه الان یه سالم تو کره زمین پیدا نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
72
54
خیلی علمی به نظر نمیآید
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
84
50
ملت ميگن استمنا باعث ضعف چشم ميشه تا بچه ها بترسن و نكنن! در خالي كه اي اراجيف نه تنها كمكي نمي كنه بلكه مشكل هم ايجاد مي كنه
پاسخ ها
محمد
| |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
شما چیزی راجب این مسله نمیدونی لطفا نظر نده دوست عزیز یکی از اسیب های خود ارضایی ضعف بیناییه
آبی
|
Iraq
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
70
57
تو این زمونه که ازدواج نیست چکار کنن ومحیط پر تحریک بهترین کاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
31
136
خود ارضایی باعث از بین رفتن اعتماد به نفس شده و باعث می شود که خود و توانایی های خود را دست‌کم بگیریم...
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
41
74
ممکنه یکسری از این اطلاعات درست باشه ولی چرت و پرت هم توش زیاده. اگه کسی این کا رو انجام نده سوپرمن میشه. پس چرا ما سوپرمن ندیدیم
پاسخ ها
محمد
| |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
چون 90در صد انسان ها اینکارو میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
91
38
اراجیف بود.
طلبه نو اندیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
26
100
باید از مدارس برای این کار شروع کنیم اموزش و فرهنگ سازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
55
65
دقیقا توی مجله بیولوژی نوشته دو بار در ماه اینکار انجام بدین تا سرطان پروستات نگیرین
اینو توی نسخه اوریل 2015 نوشته
پاسخ ها
محمد
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
دوست عزیز درسته پروستات نمگیری ولی از اونور بیناییت کمرت زیباییت انرژیت و.... به فنا میره مثل الکل که برا کبد خوبه ولی تاثیر بدی روی مغز میگذاره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
47
70
در سنین 25-29 به میزان 94.3 درصد از آقایان خودارضایی میکنند ( طبق آمار خودتان ) پس الان باید 94.3 درصد از مردان در دنیا دیوانه و مجنون شده باشند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
سلام خودارضایی دردختران منجربه نازایی می شود ولی پرده بکارت پاره نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
107
43
تمام روانشناسان و پزشکان معتقدند که خودارضایی نه تنهاهیچ ایرادی ندارد بلکه برای مغز و بدن مفید هم هست اگر از حد اعتدال خارج نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
اتفاقا دقیقا بر عکس
ناشناس
| |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
کدوم منبعی همچین حرف مفتی زده خود من تا 20 سالگی با فیلم پورن زیاد خود ارضایی میکردم گاهی حتی 4 ساعت پورن تماشا میکردم بعد هر بار خود ارضایی چهرم در حد یه معتاد بهم میریخت تا جاییکه هر کی میدید میگفت عقب موندم در صورتی که چهره بسیار متین و زیبایی دارم حافظه برام نمونده بود همه چیز رو گم میکردم تو درس کم میاوردم افسرده بودم و استرس داشنم چند بار خواستم ترک کنم ولی بعد یه مدت با اتش بیشتر به سمتش برمیگشتم تا بالاخره موفق شدم و بعدیه مدت مشکلاتم برطرف شد الانم فوق لیسانس حسابداریم با معدل18 سعی کنید خود ارضایی نکنید یا حداقل کمش کنید
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
18
40
سیکل تولید اسپرم، حدود ۷۰ تا ۸۰ روز زمان نیاز دارد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alireza
|
United States of America
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
34
54
سلام

من کارشناس سلامت جنسی هستم و الان هم در حال طی کردن دوره تخصصی در امریکا می باشم. با توجه به اینکه سالها در ایران در حوزه جنسی فعالت حرفه ای داشته و دارم. لذا معتقدم بیان اینگونه عقاید و باورهای اثبات نشده و گاها نادرست اسیب زیادی در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این گزارش موارد مختلف غیر اخلاقی
و غیر حرفه ای به وفور مشاهده می شود.مانند:

* موارد انگ زننده شامل:

"بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند."

"خودارضایی «بدن» و «چهره» را تغییر می دهد، افتادگی و از بین رفتن بافت های عضلانی در صورت و بدن از مهمترین عواقب آن است."

*مواد غیر اخلاقی

استفاده از "تصویر فرد مشخص" در جهت توضیح مبحث انگ زا

با احترام
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر جون من بعد هر بار خود ارضایی عواقبی که گفته شد رو دارم [افتادگی و از بین رفتن بافت های عضلانی در صورت و...] شاید به ژن مربوط بشه و برای هرکس متفاوت باشه ولی من دقیقا اینطوری میشم
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States of America
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
23
45
خودارضایی سبب عینکی شدن در سنین زیر 35 سال میتونه بشه
پاسخ ها
Nima
| |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
درسته!!!
LG
| |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
72
29
خدا رو شكر كه الان اطلاعات مردم زياد شده و نمي شه هر اراجيفي رو به اسم علم به خورد مردم داد.
همونجوري كه دوستان اشاره كردن اين موضوع براي بدن لازم و مفيده (اگر به شكل اعتياد درنياد)، ضمن اينكه در بسياري از گونه هاي حيوانات هم به دلايل مختلف انجام مي شه.
پس سعي كنيد من بعد كمتر اطلاعات قرون وسطايي بديد تا كمتر مزحكه مردم بشيد و اعتماد خواندده هاتونو هم از دست نديد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
نه داداش با یه سرچ کوچیک تو اینترنت متوجه میشی که داری اشتباه میکنی
محمد
| |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خود ارضایی حتی اگه یکبار در سال انجام بشه باز هم ضرر بدی داره لطفا چیزی که نمیدونی زر نزن دوست عزیز
ناشناس
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
اشتباهی دستم مثبت خورد، با یه بار شروع میشه ولی نجات پیدا کردن سخته ازش.. کاش اونایی که تجربشو ندارن هیچ وقت نرن سراغ این کار، زندگی آدمو تبدیل به جهنم میکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
16
96
دوستان خودتونو فریب ندید در کنار سیگار از بزرگترین اشتباهات زندگی آدمه ۴۰ روز اینکارو نکنید تا به وضوح تاثیرشو فقط توی احساساتتون ببینین با بقیش کاری ندارم یعنی دقیقا خودتون از تفاوت خودتون توی دو دوره تعجب میکنید و ای کاش ای کاش که کسی با این جام زهر آشناتون نکرده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
10
73
فقط کافیه یه سر بزنید سایتها ک از عوارض خودارضایی مطلب گذاشتن

هستان افراد بیشماری که قبلا این حرفها به سخره میگرفتن

اما الان خودشون عللن و بعد از گذشت چند سال به اشکار شدن عوارضش اعتراف میکنن


اون کجا که ارضایی جنسی از طریق درست و مکمل( زوجین ) برطرف بشه


و اون کجا از طریق تخلیات ذهنی!!!

مثل این میماند که کسی گرسنه و بجای غذا خاک یا علف بخوره

درسته علف و خاک خوردن هم گرسنگی رو بر طرف میکنه

اما غذای سالم و درست کجا و خوراک فاسد و غیر معمول کجا
پاسخ ها
محمد
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کاااااااملا درسته موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
70
21
از لحاظ علمی با اینکه خودارضایی بیش از حد میتواند زیان داشته باشد اما انجام یکبار در روز هم خطری برای بدن ندارد اما ازلحاظ روانی تاثیر داره که اونم بستگی به فرهنگ و شخصیت فرد داره درواقع تو این مسئله غلو میشه
پاسخ ها
محمد
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
شما یکبار در روز انجام بده با این خرافات مسخره و بی منطق ببین به کجا میرسی میشی یه ادم خشک ضعیف بدبخت ک به هیچ جا نرسیده
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
12
30
یعنی با ترک کامل خودارضایی قیافه و هیکل مثل قبل نمیشه? گفتین کالری زیادی مصرف میشه (سوخته میشه) یعنی باعث لاغری هم میشه?
ممنون میشم جواب بدین.
پاسخ ها
سجاد
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بخدا قسم من خود ارضایی زیاد میکردم الان که ۲۴سالمه عوارضشو میبینم تمام این مقاله درسته چه از لحاظ روحی وچه جسمی همش درسته بخدا درسته اینو شخصی میگه که خودش به شدت به این کار اعتیاد داره
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
11
70
وااای آمارش خیلی وحشتناکه توی خودارضایی فیلیا هم آماری نه به دقیقی از خودارضایی توی خانم ها و آقایون زده بود مو به ت آدم سیخ میشه بابا چرا نمیدونید این کار به روح و جسمتون آسیب میزنه خب نکنید این کارو
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
7
72
ممنون از اطلاعات خودتون، با حرفاتون کاملا موافقم و با کسانی که میگن عوارض نداره کاملا مخالفم چون هیچی جای تجربه را نمی گیره، خودم از سن 13 سالگی بهش دچار شدم و الانم که 26 سالمه، نتونستم کاملا ترکش کنم ولی تعداد دفعاتشو کم کردم، باور کنید کلا از زندگی بریدم چشام ضعیف شده، بدنم لاغر شده، حافظه و تمرکزم ضعیف شده، از همه چی و همه کس بدم میاد، وسواس فکری گرفتم و هیچ امیدی هم به آینده ندارم. اگه کسی تازه شروع کرده لطفا بزاره کنار تا بدتر نشده، ما که بد بخت شدیم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دقیقا منم اینطوریم هر روز افسوس میخورم که چرا این کار رو شروع کردم الانم نمیتونم ترکش کنم
Amirreza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
3
33
خیلی عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
6
50
برخی کامنت ها گفته شده اگه کم انجام شه و بحالت اعتیاد درنیاد چیز مفیدیه.مگه میشه انجامش داد و معتادش نشد?مثل اینک میگن تفریحی سیگار میکشم!ببینید خیلی سخته ک انجام دادنش رو برای خودمون آزاد بذاریم و بعد بصورت متعادل انجام بدیم.چون یک عملی هست وابسته ب محرک و تا زمانی ک تحریک نشویم میلی ب انجام دادنش نداریم اما وقتی تحریک شدیم مخصوصا اگه روز خسته کننده ای داشته باشیم یا ذهنمون درگیر چیزی باشه و...بنا ب عادت قبلی ب احتمال بسیار زیاد انجام خواهیم داد.حالا ممکنه این تحریک در روز چن بار اتفاق بیوفته.عزیزان لطفا بیشتر تحقیق کنید و صرف یک مجله و سایت تا این حد مطمئن نشید
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
7
51
بنظرمن درسته همش من خودم تجربش دارم عصبی میشم شدید.پاهام عضلاتش ضعیف شده همش بی حالم وقتیم انجام میدم حس بدی دارم رنگ پوستم سفیده انجام ک میدم زردمیشه پوستم عذاب وجدانش ک دیگ ب کنار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
27
25
اونی که میگه این کارو نکنیم پس چ کنیم؟؟
خودتون نیاز جنسیتون رو قبل ازدواج کوفتی که دسته هیچ جونه متوسطی بهش نمیرسه چیکار میکنید؟؟
عین انسان مشکلات رو رفع کنید نه با یه کلمه حرف که میگید نکنید نکنید
امیر
|
United States of America
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
46
18
این مریضی های که گفتی فقط یه سری شایع هستند ربطی به خود ارضایی نداره درضمن ما موقعی میتونیم بگیم این عمل گناه که شرایط ازدواج فراهم باشه و طرف تن به ازدواج نده نه تو مملکت اسلامی که ازدواج شده برای پولدارها و برای مردم ده یه آرزو دست نیافتنی مطمئن باش خدا خودش برای ایران این قضیه گناه استثنا قائل میشه
محمد زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
8
43
سلام خودارضایی یک مسئله طبیعی است ولی دلیلی دارد که اسلام ان را حرام کرده است چون اعتیاد اور است و فرد اگر نتواند خود را کنترل کند در چند سال می تواند به خود ضرر بزند و ضرر هاش واقعیه متاسفانه به قلب هم ضرر میزند درسته با ترک این عمل میتوان عوارض ان را به مرور زمان از بین برد ولی فرد در دوران ترک کلی سختی خواهد کشید و باید عوارض روحی و روانی ان به مراتب بدتر از عوارض جسمی ولی با ترک عوارض جسمی خود را زودتر جبران می کند ولی عوارضی ذهنی بیشتر طول می کشد و عوارض سنگین تر مانند کم خونی بیشتر طول می کشد و خوشبختانه بدن ان را به مرور زمان جبران می کند ولی خوبه ادم هیچ وقت به خودش ضرر نزند که دچار این عوارض شود حالا باید کلی سختی بکشد این عوارض را کنار بگذارد
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
3
54
نوشته خوبیه
ولی ترک کردنش سخته لامصب
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
14
64
با عرض سلام و خسته نباشید.
اون دسته از اسکل هایی که میان اینجا و جنبه روشنفکری و علمی رو به خودشون میگیرن و میگن این کار ضرر نداره چرا پیش خودشون فک میکنن کسانی که زحمت میکشن همچین مقاله هایی مینویسن دشمن اینان و دارن دروغ میگن چرا باید دروغ باشه؟؟در ضمن در جواب کسانی که میگن این مقاله ها جنبه دینی داره ،یعنی شما صحبت های قرآن رو قبول ندارید اسکل ها؟قرآنی گه 1400سال پیش در سوره علقه مراحل شکل گیری انسان رو شرح داده و الان تازه دانشمندان غربی به این توصیفات ایمان آوردن(دوستان به قول خودتون روشنفکر چون منبع میخواید این بحث رو یه گوگل بکنید.در ضمن سخنرانی های دکتر ذاکر نایک رو هم بببنید ). و در کل چرا به خودتون این چرندیات رو میفهمانید که مضر نیست صد در صد مضره شما فرض کن هر روز بخواید خون از دست بدید به نظرتون کار منطقی هستش؟(چون منی از فسفر و روی و منیزیم و کلسیم و ... ساخته شده است که یعنی کالبد انسان)و در ضمن عوارض مغزیش اینه که من وقتی مبتلا بودم 2 سال پیاپی کنکور دادم که رتبم فاجعه و بالای 15000 بود ولی بعد از ترک یکساله به لطف خدا در کنکور 97 رتبم زیر 300 شد والان دارم شریف میخونم. با سپاس
پاسخ ها
علیرضا
| |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سلام من هم یک شرایطی مثل شما دارم ومی خام مثل شما تو کنکور موفق شم کمکم میکنید لطفا
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
6
75
سلا نظرات خیلی از دوستان را خواندم بنده به عنوان کسی که 17 ساله در این وادی شوم گرفتار بودم عرض کنم بسیار عمل کثیف و خانمان سوزیه ریزش موی سر ضعف عضلانی مشکلات عصبی ، کم شدن بینایی من قسمت زیادی از حافظه کوتاه مدتم را از دست دادم تمرکز ندارم خیلی از حس هام از دست دادم فقط تا میتونید سمت فیلم های کثیف پورنو نرید اقا اعتقاداتم رو ازم گرفته یکبار خودم دیدم دارم راست میرم سمت زنا یک لحظه به خودم اومدم برگشتم در این وادی کثیف نرید استعدادتون را خشک میکنه از مسیر زندگی منحرف میشین فرصت ها از دستم رفت بدلیل اینکه نمیتونستم تصمیم بگیرم اصلا بیخیالی میاره تو رو به خواب غفلت میبره این یعنی مرگ خاموش اقا نیایین سمت این کثافت کاری... الله بهمراهتون
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
به خدا قسم حرفات حقیقته مخصوصا پورنو وقتی میدیدم حالت بی خیالی و بی غیرتی بهم دست میداد وای وای و افسوس فقط افسوس
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
7
29
من که خیلی تاثیر گرفتم ممنونم از همتون بابت مقالتونم سپاس
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
3
50
به نظرمن کاملاصحیحه عوارض خودارضایی مخصوصا بعدروحی روانیش که خودم به عینه تجربش کردم!بانڟرکسانی که میگن خودارضایی ضررنداره کاملا مخالفم چونکه هرشخصی بسته به توان بدنی که داره دیریازوددچارعوارضش میشه منکه ازحدود۱۲سالگی اینکاروانجام میدادم متاسفانه تاالان که۲۲سالمه ازنظرروحی کاملا بادوستان همسن وسالم متفاوت بودم وانواع واقسام بیماریهای روحی ازقبیل افسردگی،حملات هراس(پانیک)روتجربه کردم خواهشااین کارروانجام ندین دیریازودبه حرف من میرسیدوپشیمان میشید به امیدرهایی...
محمد
|
United States of America
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
2
12
سلام ببخشید
چندتاعوارض داره؟؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
4
40
سلام ممنون واسه حرفاتون
آقایون داداشای من یبار از خودتون بپرسید چقد زندگیتونو دوست دارین؟...آیا لذت های یک عمر رو بالذت های چند ثانیه عوض میکنید؟بیداربشینو ببینید چیو در مقابل چی میزاریین؟آیا به این راحتی شرف،غیرت،تعصبهاتونو میفروشین.بیایید شخصیت هایمان را درست بسازیم.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
4
51
آقایون آخر ترکش کردم بعداز4سال اسیری معنی زندگی کردنو فهمیدم......اگه نتونستین ترکش کنین بدونید ازته دل نخواستین....زود تسلیم نشین....برنامه ریزی کنید....متفاوت از همیشه عمل کنید......چشماتونو ببندید گذشته هاتونوبیاد بیارین و فرداتونو تصور کنید...منتظرمعجزه یه روزه نباشین همونطورکه انتظارنداشتین یه روزه معتاد بشین...خداروصدابزنید وبه او توکل کنید. امیدوارم از این باتلاق فساد رها بشینو واین زندگی چند روزتونو واسه آخرتتون بسازین.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
1
41
یکی بزرگترین اشتباهات در طول زندگی آدام همین خود ارضایی به شدت باعث مشکلات مختلف روحی و جسمی میشه
قدر بدن سالم و توانمندتون بدونید وقتی مریض میشی فقط دلت می خواد برگردی به روزایی که سالم بودی این اشتباه مرتکب نشی
خدا خودش همه افرادی که درگیر این موضوع میشن کمک کنه ترک کنند و همه مریض هارو شفا بده
kian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
4
23
سلام خیلی ممنون واسه حرفاتون سوالی دارم و سوالم اینه میگم من از ۱۲ سالگی شروع کردم الان ۱۵ سالمه اون علائم های که گفتی همش در من رخ داده اگر من خودارضیایی رو ترک کنم مثل اول خودم میشم همه ی اون علائم ها بازگردانده میشود?
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
3
35
باسلام.خودارضایی انسان را کوچک وبرای انسان زیان اور است من خودم چشمهام تا قبل این کار ۱۰/۱۰بود الان عینکی شدم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
16
23
وقتی نتونم ازدواج کنم، وقتی نتونم خوشبختی واقعی رو تجربه کنم، وقتی کسی احساس منو درک نمی‌کنه، نتیجش فشار زیاد رومه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
3
21
ببینید همیشه میگن عقل آدم بهترین راهنمای زندگیشه من خودم انجامش میدادم ولی واقعا تاثیرات منفی داره
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
3
30
ممنون بابت مقالتون مدت زیادیه گرفتاراین م‌ضوع هستم چندینساله این کارومیکنم ولی چند روزه دارم ترکش میکنم بخداهمش راسته ناراحتیه اعصاب کرفتم باهمه دعوا دارم زود خسته میشم .چشمم کم سو شده.صورتم لاغرشده خودمم لاغرم چاق نمیشم همش مریض میشم اضطراب دارم کلی دکتررفتم بخداخنده نداره هرکی اینکارو میکنه زود بزاره کنار من فقط سلامتیمو میخوام چون خیلی دوادکتررفتم
بببببببب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
8
18
من ازسن ۱۲نیم سالگی خودارضای میکنم الان۱۵سالم هست ایا ترک کنم بچه گیرم میاد در ایند؟جان مادتون جواب بدین خواهش می کنم کسی جواب بده
پاسخ ها
دکتر
| |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
سلام
اگه واقعا ترکش کنید و کنار بذارید این مسائل رو به مرور زمان تمامی علائم ازبین رفته و شما فردی سالم خواهید شد
ولی اگر این عمل رو حتی بصورت تفریحی انجام دهید علائم بازگشت کرده و دچار عوارض مشکلات جانبی و اینده شمارو دگیر خواهد کرد...پس فکر کنید بعد انتخاب کنید ک بعدا پشیمان نشوید
ebi tankiis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
6
20
عوارضش واسه من شل شدن پوست صورتمه و فراموشی ،،استرس و اعتماد بنفس پایین هم یکیش خیلی مضره ولی نمیتونم ترک بکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
1
30
کسی که خودارضایی میکنه مثل مُرده میمونه
دیگه ضرر بدتر از این که نتونی رو پات وایسی
خودتونو از این غوه دونی خلاص کنین دوباره به زندگی برگردین.
علی سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
3
19
استمنا غریزه نیست،بلکه از راه یاد گیری این اتفاق می افتد..
لذا چون مهم است این عمل:واقعا باید رسیدگی شود چون اثرات بسیاره نابود کننده ای در زندگی شخص خواهد داشت.
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
2
17
مرسی از تمام نظراتتون .امیدوارم با رو اوردن به خدا و نماز خوندن از همچین چیز بدی فاصله بگیریم
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
2
17
سلام
بنده کاری به مسائل اعتقادی ندارم
در بحث پزشکی این عمل واقعا عوارض داره و عوارض ان در هر فردی متفاوت خواهد بود بسته به شرایط جسمی و ژنتیکی در اینده نچندان دور با عوارض جسمی روحی و ژنتیکی آن مواجهه خواهد شد
عوارضی ک در این سایت گفته شده دقیقا برای همه رخ نخاهد داد ولی هر قرد باتوجه به زمینه ارثی بودن میتواند یک یا چند عوارض را باخود حمل کند
مهمترین و شایعترین عوارض این عمل ضعیف شدن اسپرم ها در آقایان و مشکلات و ناراحتی های پیرامون بیضه خواهد بود
و البته و صد البته عوارض دیگ هم خواهد داشت ک در متونی کدر نت یافت میشود در ان ذکر شده اند
در باب ترک خودارضایی دوستانی ک به مسائل اعتقادی ایمان دارند بهترین راه نماز و سمت خدا رفتن و دوستانی ک از این جهت علاقه ندارند بهترین راه ورزش کردن برای تخیه انرژی های درونی میباشد
و بنده خود واقفم ک عده ای ازدوستان مخالف و عده ای موافقن و حتما بیاد داشته باشید ک فقط یکبار زندگی میکنید و یکبار اجازه حیات به شما داده شده است پس درست زندگی کنیم
با آرزوی سلامتی برای همه ی دوستان
بدرود
سامان
|
Germany
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
29
10
واقعا این مطالب از لحاظ علمی هیچ پشتوانه ای نداره...
شما دیگه خیلی پیاز داغشو زیاد کردی
عوارض خودارضایی در این حدی که میگی نیست
شما برو پیش پزشک مغز و اعصاب یا روانپزشک، کامل از لحاظ علمی توجیهت کنه...
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
5
15
خیلی پشیمانم که این کار انجام میدم اما ازامروزدیگه نمیخوام انجامش بدم چون میگن خیلی عوارض داره من از14سالگی این کار شروع کردم خیلی سخته ولی ماهی روهرموقع ازاب بگیری تازست من میتونم بابت بتونم چون برای زندگی خیلی سنم کنه ممنون ازراهنماعی تون
عباس
|
Sweden
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
2
9
عالیبود ممنون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
1
37
سلام دوستان به خدای احدو واحد همه عوارضش حقیقت داره..‌تبدیل به پوچ ترین ادمتون‌میکنه ب مرور زمان ترسو میشین ..‌خیلی زود اضطراب میگیرین و با کوچیک‌ترین چیز خودتونو میبازین من الان ب شدت مضطرب شدم و با کوچیک ترین مسئله کل وجودمو استرس میگیره و قبلا اینجور نبودم و دلیلشم فقط همین خود ارضاییه به دلیل اینکه املاح زیادی طی انجام این کار از دست میره و شما درگیر خیلی از عوارضش میشین ... نکنید اینکارو با خودتون توروخدا خودتونو هرچه سریع تر نجات بدید قبل از انجامش ب پشیمونی بعدش فکر کنید ب خدا جز یه لذت پوچ چند ثانیه ای و نهایتا چند دقیقه ای هیچ چیز باارزشی نداره ... اگه بدونید چ بلای فجیحی سرخودتون دارین میارین حتی یه لحظه ام بهش فکر نمیکنید... به سمت خدا قدم بردارید و خالصانه ازش طلب بخشش و کمک کنید رهاتون نمیکنه و کمکتون میکنه ازین منجلاب نجات پیدا کنید.... یاعلی
امباپه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
5
12
به نظر من به علت آمار زیاد شدن طلاقه
پاسخ ها
شاهو
| |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سلام من چند شب پشت سرهم خودارزایی کردم بعد از اون صبحش که بیدار شدم یک سرگیجه گرفتم و چشمام سنگین شده وتار خیلی پشیمانم به نظرتون چیکار کنم تا این سرگیجه و تاری چشمم از بین بره چون من دیگه توبه کردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
13
من وقتی این کارو می کنم ، بدن شروع می کنه به حرکت غیر ارادی (نمی دونم انگار ی جور پرشه ) .‌.. کاشکی راه درمانم می گفتید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
1
14
من ۲ هفته است این کارو نکردم الان کنترلش واسم خیلییییییی راحته فقط اراده ونین و تمام بقیه اش با خدا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
خیلی ممنون از حرفاتون من دیگه قول میدم اینکارو نکنم تا دچار این عوارض نشم واقعا از ته دل هم از خدا میخوام تو این راه بهم کمک کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
27
خودارضایی بدون شک یکی از بدترین اعتیاد هاست که زندگی را تباه میکند یک روز زود تر این عمل را ترک کنین نگویید این بار بار آخره .بار قبلی آخرین بار بوده .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
19
دوستان من کاری به مذهب و یا علم و اینا ندارم. خودممم تجربش کردم بدجور. از ۱۵ سالگی تا ۶ ماه پیش. الان ۳۶ سالمه. هفته ای حداقل ۵ بار. نابودتون میکنه . هنوز که شیش ماه میشه ترک کردم خوب خوب نشدم. افسردگی ادواری گرفتم. چون بدنم به استمنا عادت کرده بود . گوشت و پوست و استخونم. هنوز انرژیم برنگشته. البته خیلی بهتر شدم. ولی منظورم اینه که این کار زمانبره ترکش و هر چقدر بیشتر تو این وادی بمونید بعدا ترکش عذاب آورتره.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
سلام بچه ها.همشون درسته،من از بچگی ینی ۷،۸سالگی این کارو میکردم واقعا نمیدونم چجوری و چرا از کجا این کاره زشتو یاد گرفتم،تا الان که ۱۵ سالمه روزی ۵،۶بار . من بعد از هربار انجامش بدنم ضعف میکرد. چند سال بعدم بعد هربار انجامش می مردم حتی بیشتر مواقع بعدش گریه میکردم . عوارضشم کاملا درسته من حافظم عالی بود تا ابتدایی شاگرد زرنگ بودم هفتم رسیدم بازم خوب بود تقریبا ولی هشتم و نهم صدبار من تلاش کردم تا بخونم ولی نمی شد نمی تونستم اصلا حفظ نمی شدم که امسال دهم مجبور شدم ترک تحصیل کنم . من الان بدون هیچ دلیل یه فرد کاملا افسردم همش الکی گریه میکنم آدم خجالتی ام و اعتماد بنفس که هیچی ندارم و از مردم فرار میکنم . الانا همه عوارضشو دارم تجربه میکنم ولی من هیچ اطلاعی نداشتم نمیدونم واقعا چرا اینطور شد من در یه خانواده ی مذهبی بزرگ شدم ولی خودارضایی منو نابود کرد . بچه ها الان خداروشکر به روزی یه بار رسوندم و بعد خوندن نظراتتون تصمیم قطعی واسه ترک گرفتم.بچه ها یکی از راه حل ها اینه که سرتونو شلوغ کنید من سه ماه تعطیلی تعداد خودارضاییم زیاد می شد ولی الان صب ۶،۷پامیشم داداشم میبرم مهد بعد میام کارای خونه،یازده می رم میارمش ظهر غذا میخورم بعداز ظهر از ساعت ۳ تا ۶ سر کار می رم که خیلی ام برام سخته . راستی من خیلی لاغرم هر کاری کردم چاق نشدم حالا فهمیدم از چیه. اگه خودتو دوست دارید ترک کنید
رضا
| |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
داداش دلیلش کمبود دوپامین تو بدنته متاسفانه به مغزت مثل من آسیب زدی و فکر نمیکنم برگرده
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
1
43
اونائی که میخونن میخندن روز گریتون هم میرسه منم الان یه فلج کاملم
بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
3
33
اونائی که میخونن میخندن روز گریتون هم میرسه منم الان یه فلج کاملم.من یه دختر 35 سالم .تو یه خانواده روستای به شدت بیفرهنگ بداخلاق خسیس وروانی به دنیا آمدم. یه دختر زیبا با مشکلات فراوان. که از گفتنشون عاجزم.تو8 سالگی که تو خونمون نه تلویزیون بود ونه اینترنت. ونه چیزهای تحریک کننده. من توسط یه احمقی کاملان ناخاسته به خودارضائی مبتلا شدم. اصلان نمیدونستم چیه .فکر میکردم یه چیزیه که خودم کشفش کردم.ویه حس لذت زودگذر بهم میداد.روزی چند بار انجام میدادم.علایمش خیلی زود خوشونو نشون دادن اول از همه به شدت کم اشتها وبیخواب شدم سردرد سرگیچه امونمو بریده بود فکر مبکردم دچار یه بیماری شدم. نمیدونستم از خودارضائیه.بعد از چند ماه به شدت لاغر وضعیف و رنگو رو رفته شدم. به شدت بینائی وشنوائم ضعیف شدن نمره چشمام چهار شدن. اولین کسی که تو مدرسمون عینک زد من بودم.افت شدید تحصیلی بعد از دوسال خوشو نشون داد. اونم تو ابتدائی. چشمای خوشرنگ زیبام بدرنگ شدن دور چشمام سیاه و گود افتاده شدن.صورت تپلم لاغر وبدرنگ شد به شدت افسرده و منژوی شدم .از یه طرف خود ارضائی از یه طرف رفتار بد خانواده ام منو کاملن نابود کرد. چی نصیبم شد هیچی جز قد کوتاه اندامه ریزه میزه پوست بدرنگ و کدر و ازدست دادن سلامیتیم چیزی عایدم نشد به خاطر این گناه روزگار سیاهم...سیاه تر وسیاه تر شد.هیچ خواتسگاری برام نیومد. از زندگبم هیچی نفهمبدم تا اینکه دوسال پیش به هر زور ضزبی که بود گوشی خریدم اونم از ارزوناش. تو نت خیلی اتفاقی در مورد خود ارضائی چیزای خوندم ومن بخت برگشته فهمیدم چه بلای سر خودم اوردام. ولی چه فاید سلامتیم که نابود شد عمرو جونیم به باد رفت. کمردرد هم امونمو بریده به خدا قسم همه اینها راسته ومن همه رو تجربه کردم. دنیام سیاه وآخرتم جهنم... به خودتنون بیاین دیگه خود دانید ...
پاسخ ها
مجید
| |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پارکتو عوض کن جنس بد بهت دادن
ناشناس
| |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
مجید جان بخند نوبت تو هم میرسه هنوز خیلی راه داری
مرده فلج
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
خودارضایی رومن هم ۸ساله انجام دادم به شدت همه اون عوارض رو دارم و عدم کنترل ادرار .مفاصلم ساییده شده زانوم لگنم دستام خرت خرت می‌کنه بدبخت شدم رفت زانوهایم دچار ساییدگی مفصل شده درظمن در کمپ هم هستم خارج از کشور که غذایش خوب نیست و رفته رفته دارم میمیرم.هرروز فقط به مرگ فکر میکنم چون از الان ۲۲سالم زانوهایم ساییده شده دیگ بافلج فرقی ندارم .جوونیم استعدادم همه چیم ازبین رفت اونم توغربت .فقط بخاطر مادرم زنده هستم وگرنه میخوام خودکشی کنم
Mmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
2
24
همه این عوارض ها با عرض تاسف باید بگم واقعیت داره و کاملا درسته این کارو نکنین و در حق خودتون این جنایتو نکنین یه یاعلی بگین و از خدا مدد بخواین و تصمیم ب ترکش بگیرین... باید بگم بیشترین عوارضش روی مغز هستش اگه شما خودتون بررسی کنین میفهمین زمانی ک خود ارضایی نمیکردین با حالا ک خودارضایی میکنین چقدر ذهنتون کند شده و هوشتون پایین تر اومده بدتر از اون انقد بدنتونو ضعیف میکنه ک حتی نمیتونین کارهای روزمره رو انجام بدین. همه اینا واقعیت محضه پس ترکش کنین قبل اینکه نابودتون کنه.
پاسخ ها
مجتبی
| |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
بخدا هرچی میگن راست ضعف حافظه نازک شدن و ریزش مو صعف بینایی خستگی مفرط تصعیف عضلانی عدم تمایل به کارهای روزانه عدم تمایل به ازدواج عدم اعتماد بنفس و ... تو طولانی مدت نشون میده تو هر سطحی هستی جان خودت بزار کنار من 35 سالم افسردگی و ترس و اضطراب دهنم و سرویس کرده همه چیزم و از دست دادم خانواده همسر و ...
Emad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
1
23
باور کنین اصلا هیچ فایده ایی نداره این خودارضایی من الان چهار پنج ساله دارم خودارضایی میکنم ولی چه فایده جز استرس و اظطراب و اللخصوص حملات پانیک پیدا کردم شدید که هرجا هرجا نمیتونم برم اگرم برم باس سریع برم خونه کلا بدبخت شدم نکنین اینکارا رو عاقبت خوبی نداره مثل ما میشین
پاسخ ها
دوباره زندگی
| |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
دقیقا منم دچار این اختلالات شدم باهات موافقم
دوباره زندگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
1
28
من ۱۰سالی میشه گرفتار این بیماری واعتیادم...من کاری به نظریات پزشکی ومحققین ندارم اون چیزی رو که دردرونم هست رو بهتون میگم....چن سالی میشه از اضطراب شدید و وسواس فکری رنج میبرم تادلتون بخواد قرص اعصاب مصرف کردم خداشاهده تنها چیزی که فک میکردم ارامش میده به من مرگ بود....الان شکر خدا مدت کوتاهی است که گذاشتم کنار....الانه که میفهمم کل علایم روحی روانیم از خودارضایی بوده الان علایم وجود دارن ولی امید دارم روز به روز حالم رو به بهبودیه خواهشا از امروز این سگو درونتون بکشید
پاسخ ها
مهدی
| |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
من هم ۲۰ سال خودارضایی کردم. امروز دقیقا ۱۰ ماه میشه که کنار گذاشتمش. ولی هرگز قبول نداشتم که چیز بدی نیست. خودتونو گول نزنید. خودارضایی وحشتناکه
ناشناس
| |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
آیا برمیگرده عوارضش
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
1
19
با سلام من 18 سالم است حدود ۶ سال است که این کار را میکنم واقعا تاثیرات منفیش رو دیدم و نمیتونم کنترلش کنم باید حتما ۱روز در میون این کار رو انجام بدم موهام خیلی کم پشت شده حتی دیگر ورزش هم نمیتونم کنم باید چکار کنم برای جلوگیری از این کار چه خوراکی مصرف کنم تو رو خدا کمکم کنید هنوز سنم خیلی کمه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
یکی از بهترین روش ها برای درمان خودارضایی که خودم به شدت قبولش دارم انجام نمازهای یومیه صبح و ظهر و شب و عدم ترک آن هاست.
سعی کنید نورانیت قلبتون رو بالا ببرید و از فکر کردن و نگاه کردن به مسائل جنسی پرهیز کنید.
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
7
19
اصلابه این فکرکنیم که عوارضش قابل اصلاحه.ولی خدامیفرمایدهرکس عمدابه گناهی آمیخته شودخداوندعقل ونورانیتی ازاومیگیردکه هیچ وقت به اوبازنمیگردد.من خودم خیلی خوب مشگلم روکنترل کردم.اونقدهدف واسه خودم تراشیدم که وقت کم میارم چه برسه به .. .32سالمه .تودنیاهیجانات زیادی وجودداره فرصتی هست که تجربشون کنم.درموردازدواجم ذهنیتم اینه:وحشت ازدوری ندارم فاصله یعنی علاقه.بالاخره یه روزاتفاق میفته.یافوقش نمیفته.اندرخم یک کوچه نباشیم.سودترک کردن بیشتراززیان ترک نکردنه. ممنونم
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
4
25
اقا ضرر داره چرا نمیخوای بفهمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
26
4
با سلام.
واقعا متاسفم برای کسانی که این مطالب رو بدون کوچکترین پشتوانه علمی منتشر میکنن. من خودم رواشناس هستم و اون چیزی که باعث شد یه این سایت سر بزنم یکی از مراجعان امروزم بود که به شدت تحت تاثیر این مطالب قرار گرفته بود و شدیدا نگران فرزند خود بود.
باید عرض کنم که هیچ گونه پشتوانه علمی برای مطالب فوق چه از لحاظ پزشکی و چه از لحاظ روانشناسی وجود نداره و اگز دوستان منبع و یا مرجع علمی دارند که ما اطلاع نداریم لطفا منتشر کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
ببخشید قربان.همین تجربه اطرافیان کافی نیست؟همینکه میدونید از لحاظ علمی کلی مواد مغذی (حد اقل سلول اسپرم و تستسترون و فروکتوز)که برای عضلات خیلی مفید هستند از بدن خارج میشه و بدن برای ساختن دوباره اش نابود میشه براتون از نظر علمی کافی نیست؟
همینکه سلامت روان و بدن و ظاهر و ماهیچه و مغز و فکر رو هوش و استعداد و از بین میبره برای ساختن دوباره مواد مغذی از دست میده براتون بسنده نمیکنه؟
میدونید برای ادامه زندگی حد اقل معمولی،نه موفق به همون چیزایی نیازهست که خود ارضایی از ما میگیره؟
شما خیلی از منطق و تعقل به دورید و دودش در مقام یک روانشناس به چشم جامعه و مریض هایتان خواهد رفت.
حمید
| |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
سلام،منظورتون از پشتوانه ی علمی چیه!؟مگه پژوهشی انجام شده که نتیجه ی علمی در دسترس باشه!؟اومدیم و ۲۰ سال دیگه تحقیقات علمی انجام شد و مضرات خودارضایی کشف شد اونوقت چیکار می کنید!؟احتیاط شرط عقل هستش وقتی امثال من که سال ها خودارضایی کردن و عوارضش رو گزارش میکنن برای احتراز از خودارضایی کافی نیستش!؟عوارض داروها رو هم مردم به تولید کنندگان گزارش میکنن پس عوارض داروهای مختلفم نباید قبول داشته باشید چون پشتوانه ی علمی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
9
1
سلام.به نظر شما که روانشناسی بايد چه كرد،تشكر
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
18
ازخدایاری بجو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
26
خود ارضائی ثابت شده بدبختتون میکنه واسه من دعا کنید تورو خدا این کارو نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
19
خیلی مطالب جالبی بود ممنون از همتون منم کاملا موفقم عوارضات خود ارضایی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
24
یه مشت آدم نفهم و از خود راضی واسه اینکه کم نیارن میگن این کار خیلی خوبه،شما یه ماه اینکارو انجام نده،رفتارتو مقایسه کن اصلا از این رو به اون رو شده.

این فقط کار آدمای بدبخت و ضعیفه که نمیتونن خودشونو کنترل و کنن و به هر سایتی که بگی سر میزنن تا ثابت کنن ضرر نداره و فایده هم داره
این دیگه خیلی مزخرفه
خودتون دارید خودتونو گول میزنید.
واقعا اینقد باورش سخته؟

آقا گوش کنید : "این کار ضرر داره،راه اشتباهی واسه تخیله است"

میفهمید؟
hope
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
2
7
ببخشید آیا این عارضه افتادگی یک سمت بدن در اثر خودارضایی با ترک این عمل از بین میره؟
سیمین
|
Germany
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
15
این کار خیلی ادم رو داغون می کنه و به شدت اعتیاد اور است از دوستان و به خصوص جوانان خواهش می کنم این کار رو انجام ندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
15
تو رو قرآن اینا رو جدی بگیرید. افرادی که هنوز اول این کار هستید اگر قراره یک سال یا دوسال از زندگیتان عقب بیافتید برای درمان خودارضایی اشکالی نداره ولی اگه این کار را ادامه بدهید فوق‌العاده عوارض بدی در راه دارید. تو رو قرآن گوش بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
12
کدام آدم عاقلی وقت و سلامتی و زیبایی خودشو از بین می بره در عوض اینکه ضرر کنه و مانع سود خودش بشه.
سیگار بد تره چون فرد هم وقت خودش،هم سلامتی خودش ،هم زیبایی خودش و هم سرمایه و پول خودشو از بین میبیره در عوض این که ضرر کنه.اگر بدونن که با اینکار ها چه بلایی به سر خودشون میارن و خودشون رو علاوه بر این که در چاه میندازن،از آسمان محروم میکنن،دیگر این کار ها را نخواهند کرد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
2
4
آیا باعث کوتاهی قد هم میشود ؟ تروخدا هرکی می‌دونه جواب بده
پاسخ ها
رسول
| |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
نه تاثیری روقد نداره چون من خودم ۱۴ساله گرفتاراین موضوع هستم اما هرچی ک درمورد عوارض دیگه ش گفتن درسته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
11
خیلی ممنون من تصمیم گرفتم راه زندگی خود را عوض کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
15
خود ارضایی خیلی کار بدی است .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
12
سلام،به هیبت وعظمت امام رضا قسم،ساده نگیرید وبه سادگی از کنار این موضوع عبور نکنید،نه غلوی درکاره نه حرف بی سندی،این عمل به کورتکس مغز آسیب های جبران ناپذیری میزنه که حتی اگر ترک هم کنید امکان داره هیچ وقت خوب نشید،طبق تجربیات خودم تمام این عوارض رو داره،به نخاع وکمر آسیب شدید میزنه ،طوری که تایک ماه کف خونه بودم،باکمی ورزش کلا حالت تهوع می گیرید ومیخواین بمیرین،زمستونا خیلی عوارض نمود بیشتری پیدا میکنه،خجالت،شرم،اظطراب فوق شدید،فراموشی،خرفتی،دردشدید کشاله ران وبیضه،افسردگی،خشم،دلشوره،بی تابی،عدم ارتباط چشمی،لرزش بی اختیارسروگردن هنگام اظطراب و....
هرکس میگه اشتباه امتحان کنه،هرکی میگه دروغه دشمن شماست یاخیلی کم عقله،دلسوزانه ازتون میخوام ترک کنید،کسی که این عمل رو یادتون داد بزرگترین خائن زندگی شماست
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
آیا برمیگرده ضرراتش من مغزم به فنا رفته دوپامین دیگه بدنم تولید نمیکنه... پارکینسون گرفتم و افسردگی آیا برمیگرده ؟
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
2
12
نظراتو که خوندم دیدم بعضا نوشتن بعد از انجام دادنش صورتمون زرد میشه بدنمون به مرور شل شده اعصابمون ضعیف شده عضلاتمون تحلیل رفته زیبایی چهرمون از دس دادیم چشمامون کم سو شده از اجتماع فراری شدیم افسردگی گرفتیم ضعف حافظه داریم عدم اعتماد به نفس و ده ها مشکل دیگه.شاید اگه تموم این بلاها سر خودم نیومده بود باورم نمیشد که این کار این همه عوارض داره ولی متاسفانه حقیقته محضه.من یه جوون 26 سالم سالهاس که خود ارضایی میکنم و حالا کاملن پشیمونم.خاستم درس بخونم ولی طوری شدم که اگار اصن مغزم چیزی جز یه حافظه محدود و ضعیف نداره.رفتم سراغ کار فنی بعد یه سال دیدم اصن انگار هیچی یاد نگرفتم به خودم اومدم دیدم حتی اگه اوستا کار بشم بازم اونقد اعتماد به نفس ندارم که مغازه بزنم افسردگی گرفتم و خونه نشین شدم به خدا اصن ادم تنبلی نیستم منتها ابن خودارضایی کاری باهات میکنه که دیگه انگیزه ای واست نمیمونه.بعد مدتی وزنم به شدت اومد پایین صورتم کشیده ولاغر شدپوستم خراب شد شماره چشام خیلی رفت بالا.یکی از دوستای قدیمیمو دیدم به زحمت منو شناخت.قبلنا بم میگفتن شبیه المانیایی منتها تمام زیبایی چهرم از دس رفت.اونایی که میگن اینا همش اراجیفه واقعن واسشون متاسفم.
نا شناس
|
Brazil
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
7
با سلام
سپاس از مطالب فوق العاده ارزشمند شما در عین حال کاملا صحیح و علمی هرگز تو هیچ پیج و کانالی و هیچ وب به زیبای شرح عواقب خود ارضای توضیح داده نشده ...
امیدوارم بستری در کشور عزیزمان ایجاد بشه
که به صورت علمی تمام مسایل پیرامون بلوغ جوانان را بدون هیچ شرم و حیایی بازگو کنند
تا از این فاجعه انسانی جلوگیری بشه
کاری با ابن میزان مخاطره و خطر چطور اطلاع رسانی اندک بهش شده
اسمشو باید بزارن مرگ خاموش و تدریجی
مطالعه بین هزاران جوان در سراسر کشور نشون داده افراد بسیار زیادی در ایران از عواقب وحشتناک این موضوع رنج می برند ولی کاری نمی توانند انجام دهند .....
منظر
|
Spain
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
2
6
با سلام.به راستی صدمات جبران ناپذیری به پیکره شخص وارد میکنه که فقط در صورت ترک میشه اندکی بهبود یافت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
1
5
چکار کنیم اخه کی خوشش میاد این کارو انجام بده ؟
نمیتونیم ازدواج کنیم و اینترنت و گوشی که نمیزاره راحت باشیم !!!! ما که این کارو گذاشتیم کنار امید وارم که همه جونا ترک کنن و عوارضش از بین بره و بهتر از اول بشن . خدایا قسمت به امام حسین و خون پاکش که جونایی ما رو نجات بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
8
خودارضایی دشمن سلامتی هست و عوارض وحشتناکی داره مثل اسیب های عصبی و غیره..
غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
2
من از 13 سالگی خود ارضایی میکنم الان 14 سالمه . چجوری ترک کنم ؟ اصلا نمیتونم کنترل کنم ...
یه ادم ته خط رسیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
4
سلام به همه دوستان . اره درسته ارامش میده به ادم درسته یه لذت کوتاهه ولی شما واسه این لذت و ارامش خیلی کوتهه باید بها بپردازید خیلی سنگین تر از اونی ک فکرشو بکنید .من از ۱۵ سالگی شدوع کردم و الان میشه ۵ سال . تمام عوارضش درسته .و‌بستگی به ژنتیک و قدرت بدنیتون داره ک کی به سراغتون بیاد .

عوارضی ک خود تجربه کردمو میگم.
استرس مزمن و پانیک خواب
ضعف بینایی
کاهش زیبایی و طراوت صورت
ریزش و نازک شدن مو ها اونم شدید
کاهش مواد مغذی بدن
بی حوصلگی بیحالی عصبانیت پرخاشگری
حساسیت زیاد به صدا
کاهش ارتباط با افریدگارتون
لرزش دست
ضعف اعصاب
کمردرد بی مورد
افزایش ضربان قلب
کاهش تمرکر فکری
ضعف ایمنی
وز وز گوش
بیماری مگس پران
خستگی و بیححال دایم
بی انگیزگی
زودانزالی

بازم بگم؟
خب حتی ۲ مورد از اینا هم اتفاق بیفته واسه ادم ریتم زندگیش داغون میشه چ برسه به این همه
بدترینش استرس و اضطرابه ک بیماریهای جسمانی میاره .
من ته خطو دیدم . شما هم میخاید ببینید؟ بفرمایید . این راهه
فقط لطفا اگه رسیدی ته خط نیا اینجا مثله من نصیحت کن و ناله کن .
کاش اموزش کشورمون اینارو ام یاده بچه ها میداد ک بعد از چند سال غفلت به فنا نرن
به امید بازگشت
پاسخ ها
محمدرضا
| |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
داداش من هم دقیقا از 14 سالگی درگیرشم و الان 20 سالمه و تازه سه ماهه گذاشتم کنار اما بعداز این عوارض خودمو مجبور کردم بزارم کنار :
1-لرزش قلب و دست و بدن (طوری که منی که حرفه ای ورزش میکردم نه تنها نمیتونم دیگه ورزش کنم بلکه توی کارای روزمره زندگیمم به مشکل خوردم یکساله)
2-تپش قلبو حس فشار روی قلب
3-ضعف ایمنی و ضعیف شدن بدن

داداش آیدیتو توی تلگرام یا هرچی که خودت میخوای بده باهم در تماس باشیم تا بهم کمک کنیم .
یه ادم ته خط رسیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
1
سلام به همه دوستان . اره درسته ارامش میده به ادم درسته یه لذت کوتاهه ولی شما واسه این لذت و ارامش خیلی کوتهه باید بها بپردازید خیلی سنگین تر از اونی ک فکرشو بکنید .من از ۱۵ سالگی شدوع کردم و الان میشه ۵ سال . تمام عوارضش درسته .و‌بستگی به ژنتیک و قدرت بدنیتون داره ک کی به سراغتون بیاد .

عوارضی ک خود تجربه کردمو میگم.
استرس مزمن و پانیک خواب
ضعف بینایی
کاهش زیبایی و طراوت صورت
ریزش و نازک شدن مو ها اونم شدید
کاهش مواد مغذی بدن
بی حوصلگی بیحالی عصبانیت پرخاشگری
حساسیت زیاد به صدا
کاهش ارتباط با افریدگارتون
لرزش دست
ضعف اعصاب
کمردرد بی مورد
افزایش ضربان قلب
کاهش تمرکر فکری
ضعف ایمنی
وز وز گوش
بیماری مگس پران
خستگی و بیححال دایم
بی انگیزگی
زودانزالی

بازم بگم؟
خب حتی ۲ مورد از اینا هم اتفاق بیفته واسه ادم ریتم زندگیش داغون میشه چ برسه به این همه
بدترینش استرس و اضطرابه ک بیماریهای جسمانی میاره .
من ته خطو دیدم . شما هم میخاید ببینید؟ بفرمایید . این راهه
فقط لطفا اگه رسیدی ته خط نیا اینجا مثله من نصیحت کن و ناله کن .
کاش اموزش کشورمون اینارو ام یاده بچه ها میداد ک بعد از چند سال غفلت به فنا نرن
به امید بازگشت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
2
عزیزان بیایید صادق باشیم حرف، حرف سلامتی خودمونه
درسته که تا حالا هیچ دلیل علمی موثقی دال بر اینکه خودارضایی برای سلامتی ضرر داره ارائه داده نشده ،اما هر کس تجربه حتی ۳ الی ۴ ماه خودارضایی رو داشته باشه به این نتیجه رسیده که خودارضایی واسش ضرر داره چون حتی تو همون ۳ ،۴ ماه موهاش کم پشت میشن چشم ها تار میبینن و....
از یه طرف دیگه هم من حق رو به جوان ها و نوجون ها میدم سن ازدواج بالا رفته و تحریک پذیری در جامعه هم زیاد شده مثلا همین پورن اما اگه واقعا سلامتی خودتون و نسلی که از شما باقی میات رو دوست دارین سعی کنید تا جایی که میتونید زمان و فاصله بین خودارضایی ها رو کم کنید یا حتی کسی که میتونه ترک کنه
یه تصمیم سخت درست بهتر از تصمیم اسون اشتباه
و حرف اخرم اینه که اگه هنوز حتی ۱ بار خودارضایی نکردی امتحانش نکن چون دیگه نمیتونی از دامش بیرون بیای
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
2
درسته منم از سن۱۱سالگی شروع کردم به خود ارضایی تا الن که۱۷سالمه خود ارضایی میکنم اما واقعا میدونم سخته کنار گذاشتن همچین بیماری یه بار یک سال نزدم و پاک بودم اما خب دیگه ادمیم دبگه گول میخوریو حالام جدا از حرف به همه شما قول میدم امشب اخرین شبی باشه که خود ارضایی کردم و تا ابد دیگه دست به همچین عملی نمیزنم نه بخاطر اینکه ضرر داره نه بخاطر اینکه گناهه فقط بخاطر اینکه روی روحیم تاثیر منفی گذاشته و اخلاقمو تخص کرده و خیلی گند اخلاق شدم و بی حصله واقعا راست میگم تجربه من همین شمارو نمیدونم ولی منکه اینجور شدم دعا کنید که خوب بشم از امشب یاحق
ایلیا
|
Japan
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
2
1
اثراتش اگه اینکار رو نکنیم میره؟
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
2
انسان وقتی دست به همچین کاری میزنه که به معنای تمام بیکار باشه شما وقای بیکار باشی دست به هر کاری میزنی بیکاری بد ترین بلایی هستش که خدا میتونه سر انسان بیاره تحریک هم بهونه ای بیش نیست چند پیشنهاد براتون دارم
۱.سحرخیز باشید و سحر ها در حد ورزش واقعا حرفه ای ورزش کنید این کار ۵ فایده دارد یک باعث افزایش وقتتان میشود ۲ باعث سرحالیتان و آرامش روحتان میشود سوم انرژی های مضاعف از شما گرفته میشود ۴ اگر شما کارتان بر روی صندلی است یا کارتان مطالعه است باعث میشود شش دونگ حواستان بر روی کارتان باشد(چرا که هیچ انرژی مضاعف و کلافگی ای ندارید)در این زمان بدن شما استراحت اما مغز شما بیشترین بازده را دارد ۵ افزایش قدرت جسمی
۲.هدفی برای خود تعین کنید و تا میتوانید سر خود را شلوغ کنید به طوری که فرصت نفس کشیدن هم نباشد(من دلیل کم خودارضایی ام این استش که سرم رو شلوغ میکنم و به هدفم ایمان دارم این باعث میشه حتی به خود ارضایی نزدیک هم تا مدت هایی طولانی نشوم)
۳.نماز را ترک نکنید و در مواقع خواب یا استراحت همواره به شاد خدا باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
2
خوب بود
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
0
1
در کل من خودم از 15 سالگی شروع کردم تا الان 28 سالگی. ..هرکی بگه عوارض نداره دروغه. ..
البته من موهام نریخته و چشام ضعیف نشده. ..
ولی لاغر شدم. ..همیشه بی حالم. ..صورتم لاغر و چشام گود افتاده. ..و از همه بدتر همیشه اعصابم خورده. .
ببینید این یه حرکته که فقط جسم ارضا میشه ولی از نظر روحی روح ادم همچنان تشنه رابطه و ارضا شدن می مونه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
1
منم عوارضشو دارم‌ و نزدیک هزاران بار خواستم ترکش کنم ولی نشد
ب الانم سه ماهس یه بار انجام میدم
نمیدونم چرا نمیشه ترکش کرد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
1
1
اقا کسی که ترک بکنه میشه ادم سابق شد یان من تمام تلاشمو کردم که ترک بکنم یکی جوابمو بده اگه خود ارضایی نکنیم میشه چاق بشیم میشه اعتماد به نفسمون برگرده گودی چشممون برطرف میشه ایا یکی جواب منو بده لطفا
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
1
4
سلام
من پسری هستم که سی ساله مبتلا به خودارضایی ام ،
عینک شماره بالا دارم ، توان جسمی پایین ، بسیار پرخاشگر و افسرده ام
بزرگترین دروغی که همه به شما میگن اینه که با ازدواج میتونید ترک کنید ، من سه سال ازدواج کردم و بعد جدا شدیم ، اصلا از زندگی زناشویی لذتی نمی‌برید، عوارض جسمی و روحی وجود داره شاید بعضی وقتها اغراق شده
تا جوان هستید ترک کنید چون وقتی سن بالا بره دیگه محاله
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
3
سلام اگه ترکش کنم زیباییم و بدنم به حالت اول بر میگرده
پاسخ ها
علی
| |
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بله قطعا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
1
کاملا درسته،چون من تجربه کردم عوارضش رو و حدود ۴ سال معتادش شدم.
اما ۲ ماه هست تقریبا ترکش کردم و حسو حالم عالی شده نسبت به اون روزا.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
1
سلام بچه‌ها این کار کار کثیفی است من 7سال در گیرش بودم 18سالمه استرس گرفتم ترسو شدم از بچگی 100نفر هم حساب نکردم ولی آنان از هم سن خودمم میترسم تپش قلب دارم به حدی که نمی تونم نفس بکشم پا هام می لرزه کنترل خودمم نمی کنم تورا به خدا ازتون میخواهم ترک کنین چون یک روز به این جای من میرسی خدا هم به دادت نمیرسه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
3
مشکلاتی که فعلا تا اینجا برا من ایجاد شده رو میگم :
-چون قبل سن بلوغ شروع کردم ،
1-کوتاهی قد
2- ضعف شدید بینایی
3-عقب افتادکی درسی و ترک تحصیل
4-از بین رفتن شادابی چهر و پیری زود رس
5-سفید ی سریع موهای بدن
6-عصبی شدن ، عدم تمرکز ، فراموشکاری
7- مشکل جنسی در ارتباط با جنس مخالف و زود انزالی
و........
در کل انگار بد باختم به احمقیت خودم
کل زندگی ادم رو نابود میکنه این کار مزخرف
خواستید ترک کنید فقط همون ایستادگی برای دفعه اول بعد تصمیم مهم هست
علیرضا
|
United States of America
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
با سلام من حدود 8,9سالی میشه که این عمل انجام میدم
پوست صورتم چروک شده به علاوه هزاران عوارض دیگه ای که برام پیش اومده تورو خدا راهنمایی کنین خیلی استرس دارم نمیدونم باید چیکار کنم این چروک پوست صورتم از عوارض خودارضاییه اگه آره باید برای رفعش چیکار کنم و اگه ترک کنم این خودارضایی مزخرفو رفع میشه ان شاء الله تورو خدا کمکم کنید
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
ببخشد من حدود سه یا چهار سال هست که خود ارضایی میکنم و متوجه شدم چه اثراتی روی من گذاشته مخصوصا روی چهره و لاغری و همینطور چشمم اگه خودارضایی رو ترک کنم بعد از مدتی این عوارض ازبین میره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار