ربایندگان بدن دختر بچه را سوزاندند
کد خبر: ۷۸۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
 فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: دختربچه هشت ساله با تلاش ماموران انتظامي از چنگ ربايندگانش آزاد شد در حالي كه گروگانگيران چند جاي بدن او را سوزانده بودند.‏

سردار حسين چناريان در محل پليس آگاهي کرمان افزود: 15 مردادجاري اين دختربچه در يکي از خيابان‌هاي کرمان ربوده شد که بازتاب و اثرات امنيتي زيادي در اذهان و عواطف مردم داشت.

فرمانده انتظامي استان كرمان اضافه کرد: انگيزه ربودن اين دختر به دليل وابستگي خانواده او به مواد مخدر بوده است.

وي گفت: بستگان درجه يک اين دختر بچه در زندان هستند و به دليل ارتباطات قبلي آنها، افرادي اين دختربچه را ربودند و در ارتفاعات سخت گذر جنوب استان کرمان نگهداري کردند. ‏

سردار چناريان ادامه داد: بعد از اطلاع پليس از ربوده‌شدن اين کودک، تيم ويژه تشکيل داد و اقدامات اطلاعاتي انجام شد و با توجه به شرايط سني و جنسيت کودک ربوده شده، تلاش بيشتري براي تعيين سرنوشت اين دختر بچه انجام شد.

وي اضافه کرد: با پيگيري‌هاي اطلاعاتي انجام شده رباينده اصلي دستگير شد و بعد از آن 3 نفر از همدستان وي که در ربودن، انتقال و نگهداري اين کودک نقش داشتند هم به دام افتادند.

فرمانده انتظامي استان كرمان، شمار گروگانگيران را 4 نفر دانست و ادامه داد: اين افراد در رده سني بين 20 تا 30 سال هستند که به مواد مخدر نيز اعتياد دارند.

وي تاکيد کرد: اين کودک 21 مرداد در حوالي کوه بهادر آباد در جاده بين عنبر آباد و کهنوج آزاد شد و 2 خودرو نيز که در ربايش اين کودک مورد استفاده قرار گرفته بود نيز توقيف شد.

* ذهنيت نادرست، عامل اسيد پاشي در کهنوج

فرمانده انتظامي استان كرمان با اشاره به وقوع يک مورد اسيد پاشي در شهرستان کهنوج در هفته گذشته، گفت: يک فرد از استان خراسان رضوي به دليل مشکلات مالي به شهرستان کهنوج نقل مکان کرده و در اين شهر مغازه‌اي را باز و چند نفر را نيز به کار گرفته بود.‏او افزود: بين افرادي که از سوي اين فرد به کارگيري شده بودند، يک خانم نيز بود که به دليل ايجاد ذهنيت نادرست بين افراد مرتبط با اين افراد، اختلافاتي ايجاد شد که به راحتي قابل حل بود.‏

وي اظهار داشت: 2 نفر از بستگان مرتبط با آن خانم در اقدامي تلافي جويانه به اين مغازه دار اسيد پاشيدند و گريختند که يکي از آن‌ها در کمتر از يک ساعت دستگير شد و چند ساعت بعد يک نفر ديگر نيز به دام افتاد.‏وي تاکيد کرد: اين موضوع، موضوعي اجتماعي و اقتصادي بود که منجر به اختلاف 2 نفر و در نهايت منجر به اسيدپاشي شده است.

* متلاشي شدن شبكه سارقان به عنف ‏

فرمانده انتظامي استان کرمان گفت: افراد يک شبكه سرقت به عنف نيز که تاکنون 5 مورد سرقت به عنف داشته و 2 مورد از آنها مسلحانه بوده است با تلاش ماموران در شهرستان‌هاي انار، رفسنجان و کرمان شناسايي و دستگير شدند.اموال مسروقه نيز کشف شد.‏
اطلاعات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
0
0
زنده باد سردار چناریان خیلی مردی به خدا من سرباز ستاد بودم خیلی ادم درسیه خدا خیرش بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار