معجزه گیاه "رازیانه" برای سلامتی زنان
کد خبر: ۷۷۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 26    -    ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
گیاهی که مخصوص زنان است؛
رازیانه گیاهی معطر ، علفی و دوساله می باشد که ارتفاع آن تا ۲ متر نیز می رسد ساقه رازیانه دارای شیارهای هم دریف و موازی است و برگهای آن نازک و نخی، مانند شود می باشد.رازیانه دارای گلهای زرد وخوشه مانند در انتهای ساقه آن است. این گیاه دارای طعم تند، تلخ و شیرین است و کمی به طعم نعناع شبیه است.
معجزه گیاه به گزارش «تابناک با تو»؛ رازیانه گیاهی با خواص فراوان که بیشتر مردم از عرق رازیانه استفاده می کنند، در این گزارش قصد داریم تا شما را با رازیانه و خواص آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.
 
 
معجزه گیاه  
 
خواص درمانی رازیانه:

طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است .

مقدار مصرف : هر شب یک لیوان به همراه یک قاشق عسل . به مدت۴۰ روز.

عرق رازیانه در درمان تکمیلی دیسمنوره (قاعدگی دردناک)-آمنوره(قطع قاعدگی)- هایپر منوره (قاعدگی طولانی) و برای افزایش شیر نقش اساسی دارد .

تذکر : در صورت وجود قاعدگی طولانی مصرف عرق رازیانه در ایام پریود قطع میشود .

عرق رازیانه درمان تکمیلی در رفع عوارض منوپوز (یائسگی) است .
 
 
معجزه گیاه  


عرق رازیانه باعث چاق شدن اندام لاغر بانوان میشود . در واقع در ایجاد صفات ثانویه جنسی زنان نقش دارد .

عرق رازیانه افزایش دهنده ی میل جنسی در زنان است .

عرق رازیانه در درمان هیرسوتیسم (موهای زائد در در صورت و اندام زنان ) نقش اساسی
دارد . و مصرف۴۰ تا۱۲۰ روز آن باعث نازک شدن و کاهش موهای زائد میشود .

عرق رازیانه در درمان بسیاری از بیماری های روحی و افسردگی های زنان و دوشیزگان بسیار موثر است . که متاسفانه پزشکان امروزی کمتر استفاده از آن را توصیه می کنند.

عرق رازیانه باعث افزایش بینایی میشود .

عرق رازیانه باعث طراوت پوست و رفع چروک پوست و صورت زنان میشود . عرق رازیانه یک داروی همیشه ضروری در درمان بیماری های سرد زنان است .

عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش فشار خون و التهاب میشود . در این صورت نوشیدن مقداری شربت سرکه و حجامت عام کنترل کننده است .
 
رازیانه دارای اثرات مهمی بر سلامتی پوست است. خوب است بدانید که رازیانه، سرشار از هورمون های زنانه(استروژن) است و طبیعتی گرم دارد.
 
معجزه گیاه  
 
اثرات رازیانه بر روی سلامت پوست:

- پاک کننده و ضد عفونی کننده

- حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن

- آرامش بخش

- رفع چین و چروک از پوست های پیر

- از بین بردن کبودی پوست

- روشن کردن پوست های چرب

- شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته

- کاهش تجمع آب در زیر پوست و در نتیجه جلوگیری از پف کردگی

- تحریک کننده غدد لنفاوی بدن برای دفع آب اضافی موجود در بافت ها

- دفع سموم

- تاثیر بر فعالیت غدد بدن برای ایجاد تعادل در تولید هورمون هایی خاص که برای حفظ انقباض عضلات، الاستیسیته ی پوست و بافت پیوندی اهمیت دارند.
 
معجزه گیاه  
 

بزرگ شدن سینه ها با رازیانه


معمولا در افراد مختلف بافت سینه متفاوت می باشد . بافت سینه در خانم ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند موارد ارثی ، ورزش ، تغیییرات هورمونی و حتی تغذیه .ظاهرا تحقیقات نشان داده است که بعد از عامل ارث و تغییرات هورمونی بیشترین تاثیر بر روی بافت سینه خانم ها تغذیه می باشد یعنی موادی که افراد در وعده های غذایی خود می گنجایند.
 
متاسفانه در برخی از خانم ها حتی بعد از سن بلوغ میزان رشد بافت سینه کم می باشد و سینه ها نمای زیبا و خوش فرمی برای فرد ندارند که سبب می شود تا فرد از این وضع ناراحت باشد و در پی راه حلی برای درمان کوچکی سینه آن باشد زیرا برخی از خانم ها دوست دارند که سینه های خوش فرم و سفت داشته باشد، حتی در برخی از موارد ممکن است همسران آنها از این وضع ناراضی باشد.
 
معجزه گیاه  
علاوه بر جراحی زیبایی سینه که معمولا پر عوارض و دارای هزینه های بالا می باشد روش های خانگی بزرگ کردن سینه وجود دارند که سبب افزایش سایز سینه بصورت نرمال می شود.همانطور که گفته شد تغذیه یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی سینه ها می باشد
 
 
یکی از موادی که خردن آن سبب می شود تا سینه ها به مرور رشد کنند ،گیاه رازیانه ( بزرگ کردن سینه با رازیانه ) می باشد .معمولا برای افزایش سایز سینه ها از تخم گیاه رازیانه به دو روش استفاده می شود . ابتدا می توان هر روز یه قاشق از آن را به عنوان دم نوش دم کرد و خورد . در روش دوم می توان از آن به عنوان یک پماد استفاده کرد به این گونه که دو قاشق تخم گیاه رازیانه به همراه یک قاشق روغن کبد ماهی را با هم ترکیب کرده و داغ کرده و بعد از روغن صاف شده به عنوان کرم از آن استفاده کرد.
 

منابع: : دنیای سلامت
دکتر برتر


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
0
عالی بود واقعا من از درد عادت ماهانه رنج می بردم خدارا شکر خیلی خوب شدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار