رزرو هتل‌های اصفهان تا سال ۲۰۱۶ کذب است
کد خبر: ۷۷۳۴
تاریخ انتشار: 2015 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان گفت: ادعاهایی مبنی بر رزرو هتل‌های اصفهان تا سال ۲۰۱۶ کذب محض است.

مهدی نریمانی اظهار کرد: اظهار نظرهای غیر مستند و غیر کارشناسی برخی افراد درباره رزرو هتل‌های استان اصفهان باید توسط سازمان میراث فرهنگی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی ادامه داد: اینکه چگونه برخی افراد بدون اطلاع از آمارهای مستند نهادهای ذی‌ربط اقدام به اظهار نظر می‌کنند، بسیار جای تأمل و تفکر دارد.

رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه اظهار نظرهای غیرتخصصی در صنعت گردشگری تبعات زیادی را بر فعالان این صنعت تحمیل می‌کند، اظهار کرد: سال ۲۰۱۶ میلادی مصادف با آذرماه سال جاری است و ماه‌های آذر، دی و بهمن به عنوان فصول ایام کم مسافربه شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه در اسفند و فروردین نیز میهمانان نوروزی را پذیرا خواهیم بود، افزود: رزروها برای ماه‌های اردیبهشت، مهر و آبان سال آینده به عنوان فصول گردشگری پرطرفدار اصفهان نیز هنوز بازگشایی نشده است.

نریمانی تاکید کرد: افراد باید در اظهار نظرات خود به تبعات ناشی از آن نیز توجه کنند و بدانند ارائه آدرس‌های غلط به برنامه‌ریزان و سرمایه‌گذاران، صنعت گردشگری را از توسعه باز می‌دارد.

وی تاکید کرد: بالا رفتن دیوار بی‌اعتمادی میان تأسیسات گردشگری و اداره امور مالیاتی و همچنین رفتار ضد تبلیغاتی برای جذب گردشگر در حالی که هتل‌ها خالی‌اند از دیگر تبعات این اظهار نظرهای غیرتخصصی است.

دبیر اتحادیه واحدها و تأسیسات اقامتی کشور از رسانه‌ها خواست تا از انتشار اخبار افرادی که صلاحیت سخن گفتن در این حوزه را ندارند خودداری کرده و با این اقدام به توسعه صنعت گردشگری کمک کنند.

وی با اشاره به تکرار اظهار نظرهای غیرتخصصی برخی افراد بدون ارائه آمار و مستندات خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در این زمینه شد و گفت: ارائه اخبار غلط به جامعه ضربه سنگینی به قطار در حال حرکت گردشگری می‌زند.

نریمانی تصریح کرد: به عنوان رئیس اتحادیه هتلداران استان اصفهان اعلام می‌کنم که این استان توانایی پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه این اتحادیه روابط تنگاتنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دارد، گفت: آمارهای دقیق از وضعیت اقامتگاه‌های کشور در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد و بهتر است به آمار ارائه شده از سوی این نهاد استناد کرد.

مدیرعامل مجمع گردشگری استان اصفهان گفت: در بسیاری از فصول سال ضریب اشغال هتل‌ها در اصفهان در حدود ۳۰ درصد است و نباید از این موضوعات به راحتی عبور کرد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اصفهان همسو با توسعه سایر زیرساخت‌های استان اصفهان در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و پویایی هرچه بیشتر صنعت گردشگری در استان اصفهان خواهیم بود.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار