مرد دوزنه، همسر و فرزندانش را کشت + عکس
کد خبر: ۷۵۸۱
تاریخ انتشار: 2015 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
آقای" کریستوفرمتیو هندرسون " 40 ساله و خانم " روندارکارلسون " 42 ساله اهل " نیومارکت آلاباما " به اتهام قتل 4 نفر در روز سه شنبه بازداشت شدند.

براساس گزارش پلیس قربانیان که شامل همسر دوم آقای " هندرسون " یعنی خانم" کریستین هندرسون " 35 ساله و پسر 8 ساله اش " کلایتون چمیز " و مادر 67 ساله اش خانم " جین سالوود " و خواهر زده او که یک دختر یک ساله به نام " الی سوکولو سکی " می باشد در خانه ای که به آتش کشیده شد و متعلق به والدین " کریستین " بود جان خود را از دست دادند.


 

پلیس در ادامه افزود:خانم " کریستین " یک دختر 9 ماهه را باردار بود و به همراه پسرش با والدین خود زندگی می کرد، آقای " کرستوفر " در جای دیگر همراه همسر اول " خانم کارلسون زندگی می کرد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد، قربانی که در سال 2013 با اقای کریستوفر اشنا شد و در سال 2014 با او ازدواج کرد از حضور زن اول بی‌خبر بود، اما پس ازپی بردن به این موضوع در دادگاه از همسر خود که هنوز به زندگی با زن اول ادامه می دهد شکایت کرد و داد خواست طلاق داد و همین موضوع باعث شروع اختلافات بین این دو خانواده شد به طوری که انگیزه قتل را در همسر اول ایجاد کرد.
 


در فیلم های دوربین خانه دیده شد قبل از آتش سوزی که در ساعت 3:30 بعد از ظهر روز سه شنبه اتفاق افتاد که قبل از رسیدن آتش نشانی همه اعضای خانواده در محاصره اتش جان خود را از دست داند.



 
این زوج جنایت کار در حال حاضر در حبس به سر می برند و باید در دادگاه حاضر شوند.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار