طرز تهیه سالاد مرغ قفقازی
کد خبر: ۷۵۷۵۷
تاریخ انتشار: 2017 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
سالادها همواره در بین افرادی که رژیم دارند از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. درادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد مرغ قفقازی را به شما آموزش میدهیم.این سالاد یک سالاد مناسب برای سحری میباشد.
طرز تهیه سالاد مرغ قفقازی
 
سالادها همواره در بین افرادی که رژیم دارند از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. درادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد مرغ قفقازی را به شما آموزش میدهیم. این سالاد یک سالاد مناسب برای سحری میباشد.

مواد لازم:

آب مرغ           1.5 لیتر
سینه مرغ       2 عدد
گردو             ½1 پیمانه
سیر              3 حبه
نان تست       2 برش
لیمو ترش       1 عدد
روغن زیتون     4 قاشق سوپ‎خوری
پیازچه           2 قاشق سوپ‎خوری
جعفری          2 قاشق سوپ‎خوری
پاپریکا           4 قاشق چای‎خوری
پودر فلفل قرمز چیلی1 قاشق چای‎خوری
نمک             به مقدار دلخواه
فلفل سیاه    به مقدار دلخواه
 
طرز تهیه سالاد مرغ قفقازی 
طرز تهیه:
 
سینه مرغ تازه را از وسط برش بزنید.ظرفی را پر از آب کنید و سینه های مرغ را داخل آب بیندازید به زوری که آب مرغ روی سینه ها را بپوشاند.آب مرغ را روی سینه مرغ ریخته و روی شعله ملایم قرار داده تا آرام آرام بپزد.در قابلمه ای کوچک روغن زیتون را ریخته و حرارت را روی شعله کم گذاشته و فلفل پاپریکا را به روغن اضافه میکنیم و هم میزنیم تا بوی فلفل بلند شود.از روی حرارت برمیداریم.

نان را به صورت درشت خرد میکنیم و در کاسه ای میریزیم.با یک ملاقه یک یا 2 پیمانه از آب مرغ را برداشته و روی تکه های نان بریزید.

در ظرفی جداگانه گردو و سیر و جعفری و پیازچه را ریز ریز میکنیم.نصف پیمانه از گردو را در کاسه ای جداگانه بریزید و یک قاشق سوپ خوری از جعفری را به آن اضافه کنید.با قیمانده از گردو را با سیر و فلفل قرمز چیلی و یک قاشق چایخوری نمک و تکه های نانی که خیس خورده اند و باقیمانده جعفری ر در غذاساز بریزید و با هم ترکیب کنید.در انتها برای اطمینان یافتن از طعم خوب نمک را بچشید.

گوشت سینه را که از قبل پخته اید به صورت باریک و نازک خرد کنید.آن را به جعفری و پیازچه و گردو ترکیب میکنیم.مخلوطی که در غذاساز تهیه کرده ایم را در کاسه ای که مرغ ریخته ایم میریزیم تا کاملا با هم ترکیب بشوند.فلفل سیاه و آب لیمو را اضافه کنید و یکبار دیگر هم بزنید.
 
مجله آشپزی مثبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار