چشم های این دختر شیشه تولید می کند
کد خبر: ۷۵۶۷
تاریخ انتشار: 2015 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
رئیس شورای شهر پهله گفت: چشمان دختر ایلامی تولید شیشه می‌کند.
چشمان دختر ایلامی تولید شیشه می‌کند

رباب آزادی اظهار داشت: در شهر پهله دختری ۱۴ ساله به نام سارا سلیمانی زندگی می‌کند که به بیماری نادری دچار شده است.

رئیس شورای شهر پهله گفت: از فروردین ماه تاکنون از چشم این دختر شیشه خارج می‌شود؛ در ابتدا فقط سه روز از چشم این دختر شیشه خارج شده اما به مرور زمان به مرحله‌ای رسیده که به صورت روزانه شیشه از چشمش خارج می‌شود و هر روز به مقدار زیادی شیشه در ابعاد مختلف از چشم وی خارج می‌گردد.

وی ادامه داد: هنگام خروج شیشه‌ها چشم وی درد می‌گیرد و از ناحیه شقیقه احساس درد شدیدی دارد؛ پزشکان ایلام چیزی تشخیص نداده‌اند و در بازدید دیشب اینجانب و شماری از همکاران و مسئولان شهرستان این موضوع برای مسئولان اثبات شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: رایزنی‌هایی شده تا شاید در تهران مشکل این دختر رفع شود و بتوان با استفاده از پزشکان حاذق این مشکل را بر طرف ساخت. اکنون همه با هم درصدد رفع این مشکل شده‌ایم.

آزادی تصریح کرد: ۴ ماه است که این دختر بچه ۱۴ ساله با این مشکل روبه رو شده اما خجالت کشیده تا موضوع را با دیگران در میان بگذارد؛ فیلم این وضعیت را در دست دارم اما اگر خانواده این دختر اجازه دهند آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم.

‪رئیس شورای شهر پهله گفت: درویشی معاون فرماندار دهلران، نصرالهی شبکه بهداشت، دارابی دامپزشکی، چابک اداره آب و ... این موضوع را از نزدیک مشاهده کرده‌اند و امروز همه ما دست به کار شده‌ و در حال رایزنی برای رفع کامل این مشکل هستیم

شهر پهله مرکز بخش زرین‌آباد از توابع شهرستان دهلران در این استان است؛ پهله در ۱۰۴ کیلومتری جنوب خاوری شهر ایلام واقع شده‌ است.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار