بازگشت «هفت» از ابتدای مهرماه
کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: 2015 August 14    -    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
در حالی که این روزه اخبار ضد و نقیضی از سرنوشت برنامه سینمایی «هفت» به گوش می رسد، محمود گبرلو برای ادامه حضور بر صندلی این برنامه خود را تابع سیاست‌های رسانه ملی می‌داند.

با قطع برنامه سینمایی «هفت» از روی آنتن شبکه سه سیما، بازار شایعات درباره این برنامه داغ شد و مخالفان آن ضمن ابراز خوشحالی اعلام کردند پخش برنامه هفت خیلی زودتر باید متوقف می شد. اما موافقان برنامه نیز به خاطر توقف پخش برنامه گلایه مند بودند و اعتقاد داشتند که اگر این برنامه خیلی هم موفق نبوده، بهتر بود به جای حذف آن از روی آنتن، گزاره بهتری انتخاب می شد و دست کم نقاط ضعف آن برطرف می شد.

در خلال این اظهارنظرها نیز اخباری مبنی بر بازگشت برنامه با مجری جدید به میان آمد. اما در نهایت غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره سرنوشت این برنامه تلویزیونی گفت: پخش برنامه به خاطر فشردگی جدول پخش ماه مبارک رمضان متوقف شد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم تا در جهت بهتر شدن برنامه، تغییراتی در آن اعمال کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به فکر تقویت اتاق فکر و محتوای برنامه هستیم و ترجیح ما این است که سری جدید بسیار قوی تر از قبل به روی آنتن برود.

مدیر شبکه سه سیما درباره مجری برنامه نیز توضیح داد: فعلا در حال بررسی شکل و ساختار جدید هستیم، اگر در ادامه مسیر و در راه جدید توانستیم و امکان استفاده از حضور آقای گبرلو وجود داشت که ایشان همچنان سکان دار برنامه خواهند بود و در غیر این صورت اجرای برنامه را به مجری دیگری می سپاریم.

وی همچنین از بازگشت هفت از ابتدای فصل پاییز خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم برنامه را از مهرماه با شکل و شمایل جدید به پخش برسانیم و مخاطبان را راضی تر از قبل کنیم.

محمود گبرلو مجری برنامه تلویزیونی هفت نیز درباره ماندن یا رفتنش از برنامه هفت در گفت و گو با فارس گفت: من در اجرای برنامه تلویزیونی هفت تابع سیاست های سازمان صداوسیما هستم و در این باره نظر دیگری ندارم.

وی ادامه داد: ما برای خدمت گزاری به مردم خوبمان همواره آمادگی داریم اما اگر تلویزیون اعلام کند که دیگر نمی خواهد من اجرای هفت را برعهده داشته باشم، با مردم خداحافظی می کنم.

وی گفت: مدیران رسانه ملی هرطور تصمیم بگیرند، من هم به آن احترام می گذارم و فکر می کنم دوستان در رسانه ملی بهترین تصمیم ها را می گیرند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار