ناتاشا مهمان «خندوانه» شد
کد خبر: ۷۵۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
«خندوانه» این دفعه با جناب خان؛ بدون حضور نیما و کمدین پخش شد ؛ جوان نیز در آغاز شادی برنامه را به همه ی بچه های کار تقدیم کرد و از آن ها خواست تا هرجوری که ممکن است درس بخوانند.

حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن

پس از پخش آیتمی جناب خان با ماسک حرفه ایی ظاهر شد و طی حرف هایش در وصف آلودگی شهر های جنوب کشور گفت: ما در جنوب جلوی باد می ایستیم ،با گونی خاک جمع می کنیم و با آن خانه می سازیم؛ آن قدر خاکش خوب است که تو هوا کشاورزی می کنیم و حتی رو هوا یادگاری و یادداشت می نویسیم؛ تازه اکثر مردم در اونجا به جای ریه خاک شش دارند!  
جناب خان در پاسخ به رامبد که گفت الان نمی دانم بخندم یا نه افزود: بخند برای چی نخندی، همه دارند می خندند شماهم روش، خلاصه آقا رامبد حال همه ی ما خوب است اما تو باور نکن؛ من هم امیدوارم همه آدم ها هم از آب و هم از خاک بهره داشته باشند البته برای زیر پاشون نه برای نفساشون.

بعد از پخش آیتمی جوان بی مقدمه از رویا نونهالی بازیگر تئاتر و تلویزیون که با نقش های مختلفی از جمله ناتاشا او را به یاد داریم دعوت کرد و در ابتدا از او خواست که همراه با چشمان بسته ی حاضران همه را به یک فضای دلنشین ببرد و وی اول شهر آکسوم در اتیوپی را برگزید و بعد به سراغ خطه ای در البرز میانه که بدون هیچ دریا و جنگلی با شاخه ای از هراز که در آن جاری است آباد و دیدنی شده است، رفت.

هیچ وقت تنبیه نشدم

او سپس به درخواست جوان جمله ای را با لهجه ی اصیل مازنی گفت و اظهار داشت که اگر بخواهد مدام با آن گویش صحبت کند ،مجبور به استفاده از زیزنویس می شوند، که واقعأ هم اینگونه بود، و این گویش که از گذشته ها به جا مانده است انگار همانطور بکر و جذاب مانده بود.

نونهالی در ادامه از تأثیر نقاشی روی بازیگری و کارگردانی اش گفت وبعد از کودکی اش تعریف کرد و افزود: تقریبأ همه در بچگی شیطنت هایی داشته اند،اما من به یاد ندارم تا به حال بابت کاری تنبیه بشوم و به نظرم این اتفاق بسیار دلنشینی است که آدم از کودکیش هیچ خاطره ای از هجوم برای مثلا کتک زدنش نداشته باشد، و کاش این اتفاق برای همه ی بچه ها بیافتد.

در همین بین توسط جوان از ماه گل مهر، خواهرزاده ی نونهالی که در عرصه تئاتر فعالیت داشت و سال گذشته به علت سرطان در گذشته بود یاد کردند و بعد از  تنفسی با حضور جناب خان برنامه ادامه یافت.

ابراز خوشحالی جناب خان از خوب شدن ناتاشا

شما کی آزاد شدید و از اون مسیر اشتباه برگشتید؟ ؛  این سوالی بود که جناب خان حین ورودش از رویا پرسید و نونهالی در ادامه از نقش هایش و تنوع آن گفت و اظهار داشت: بازیگر گاهی تلاش می کند که در نقش خود را فراموش کند تا آن شخصیت کیفیت یابد و من خوشحال هم می شوم که گاهی برخی ها من را به نام ناتاشا یا صمیمانه تر ،ناتاشا جون صدا می کنند.

وی طی گفتگو اعلام کرد که به سیمرغ سوم فکر نمیکند چرا که برای گرفتن این نشان با داور ها سرو کار داریم و به نوعی سلایق شخصی درگیر است، برای همین نمی شود خیلی به آن دلبست و فکر کرد.

نونهالی برای شاد کردن دل چندین نفر بیرون از استودیو طبق قرار خندوانه ای ،حاضر شد که یک یا دوشب را به طور رایگان برای شرکت مردم در تئاتر جدید خود به نام "تارتوف" در نظر بگیرد، هنوز حرف او تمام نشده بود که جناب خان با بهنام دوستش تماس گرفت و 20 نفر را برای دیدن این نمایش هماهنگ کرد و بعد باز هم به سراغ بحث بر سر جایزه حامی برنامه رفت و خطاب به رامبد گفت: اگر قرعه کشی کنید و اسم مو در نیاد، با رفیقام و چوب هاشون میریزیم اینجا و خندوانه را می کوبیم!

بعد از این گفتمان و تقدیم لوح یادبود برنامه، همراه یک کتاب به نونهالی، حاضران به احترام مردم ایران ایستادند و پس از باز کردن کمربند ایمنی که در ابتدای برنامه بسته بودند با آرزوی سلامتی،شادی، پرروزی بودن و حال خوب این قسمت از خندوانه نیز به پایان خود رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
200 نفر نه 20 نفر
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
با سلام خندوانه نشان داد اگر برنامه اي ب ه درستي احرا و مديريت شود چقدر مي تواند روي بيننده تاثير خوب بگذارد .فكري به ذهن اين حقير رسيد كه از تابناك مي خواهم انرا با برنامه سازها در ميان بگذارد .در رابطه با معضل طلاق تلةيزيون مي تواند با حضور اقا رشييد كه در شبكه اصفهان فعال هستند يك برنامه در نكوهش طلاق بسازد .در لابلاي برنامه از نظرا
ت كارشناسان ديني و مذهبي و حقوقي و روانشناسان بطور غيرمستقيم استفاده شود .يك قسمت از ببرنامه بري كساني كه در شرف طلاق هستند و حتي براي كساني كه دورا بعد طلاق را مي گذرانند .شايد كه دست از لجبازي بردارند . و سر زندگيشان برگردند و به بچه هايشان برسند .منظورم اين است برنامه در قالب طنز باشد .
ممنونم تابناك عزيز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار