زنی که هر روز صورت خود را اصلاح می کند+عکس
کد خبر: ۷۵۲۵
تاریخ انتشار: 2015 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
 یک زن 32 ساله انگلیسی مجبور است هر روز موهای صورتش را اصلاح کند.

 این زن هر روز صورتش را می‌تراشد+عکس

به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «دیلی میل»، شریل هاووی 32 ساله به سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) مبتلا است و مجبور است هر روز، موهای چانه،‌ سینه و شکمش را بزند.


چند ماه پیش،‌ بعد از 10 سال انتظار، سازمان تأمین اجتماعی انگلیس سرانجام تأیید کرد که او می‌تواند با لیزر، موهای زائد بدنش را بزند و برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شود. بنابراین شریل چند ماه دیگر نیز صبر کرد تا از بیمارستان لیدز با او تماس بگیرند و برایش وقت تعیین کنند، اما پس از مدت‌ها انتظار،‌ صبرش تمام شد و پرونده‌اش را پیگیری کرد و تازه آن وقت بود که به او گفتند، نام او دیگر در لیست انتظار نیست چون جراحی‌اش جزء عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود. هزینه چنین عملی حدود 10 هزار پوند است.


شریل با وجود این که پزشکان گفته بودند نمی‌تواند بچه دار شود، اکنون 2 فرزند دارد و هم چنین منتظر جراحی برای برداشتن تخمدان‌هایش است، چون این اواخر با سرطان درگیر بوده و مشکوک است که در آینده بیش تر بیمار شود. او می‌گوید: «واقعاً قلبم شکسته. این شرایط وحشتناک روی زندگی من سایه انداخته و تحملش برای مردها خیلی سخت است. یک مرد نمی‌تواند با این واقعیت کنار بیاید که ریش من زودتر از او درمی آید. بعد از 10 سال انتظار برای این که صدایم شنیده شود و بخشی از بیماری‌ام درمان شود، بالاخره فکرمی کردم می‌توانم یک زن واقعی شوم. اما این طور نشد چون عمل زیبایی محسوب می‌شود.»

 












سلامانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار