دتاکس واتر یا دتوکس واتر detox water چیست؟
کد خبر: ۷۴۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
در این مقاله به شما می گوییم دتاکس واتر چیست و چه خاصیت هایی دارد و اینکه چطور می توانید دتاکس یا دتوکس واتر را درست کنید.
دتاکس واتر یا دتوکس واتر detox water چیست؟  شاید جدیدا در منو کافه ها با دتاکس واتر یا دتوکس واتر برخورده باشید و یا اینکه روی میز دیگر مشتری ها شیشه های آب که داخل آن ها میوه ها مختلف است دیدید و برایتان سوال پیش امده که این چه نوشیدنی است و چه خاصیتی دارد.در این مقاله به شما می گوییم دتاکس واتر چیست و چه خاصیت هایی دارد و اینکه چطور می توانید دتاکس یا دتوکس واتر را درست کنید.



این نوشیدنی برای سم زدایی از بدن استفاده می شود و کمک می کند سموم از بدن خارج شود.دتاکس واتر برای افرادی که خوراکی های ناسالم زیاد مصرف می کنند و همچنین برای افرادی که افسردگی دارند بسیار موثر است.البته این نوشیدنی برای همه افراد مفید است و باعث می شود احساس انرژی بیشتری کنیم.دتاکس واتر برای افراد کم خون و دیابتی نیز بسیار موثر است.

دتاکس واتر از آب و میوه های مختلف تهیه می شود .یکی از معروفترین دتاکس واتر شامل خیار،نعنا ،لیمو و هندوانه است.دتاکس واتر را می توان هم با آب معمولی و هم با آب گازدار درست کرد.

نوع دیگر این نوشیدنی با پرتقال خونی ،نعنا،رزماری وگریپ فروت است.این دتاکس به تقویت سیستم ایمنی بدن و هضم غذا کمک می کند.

دتاکس کیوی و توت فرنگی هم یکی از انواع پرطرفدار آن است و باعث زیبایی پوست می شود.

ترکیب سیب و لیمو ، سیب سبز و دارچین ، خیار و لیمو و تمشک نیز برای دتاکس واتر بسیار مناسب هستند.

چون در تهیه دیتاکس واتر حتما باید از میوه تازه استفاده شود سعی کنید در خانه خودتان درست کنید ، از ملزوماتش آب تصفیه شده است که اگر در دسترس نبود از آب جوشیده استفاده کنید ، میوه های مورد نظرتان مثلا یک لیمو نصف شده و یک عدد خیار و چند برگ نعنا رو در دو لیوان آب تصفیه شده بریزید و بگذارید دو ساعت دریخچال بماند. به همین سادگی

نوش جان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
1
0
آقا دیتوکس نه دتاکس از کلمه detoxifying یا سم زدایی کننده گرفته شده ، بنابراین دیتوکس فکر کنم بهتر باشه. من با dtax اشتباه گرفتمش که واردسایتتون شدم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار