قرص های لاغری جان دختر جوان را گرفت
کد خبر: ۷۴۱۰
تاریخ انتشار: 2015 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
دختر 21 ساله انگلیسی به نام Eloise Parry پس از مصرف غیرمجاز و بیش از اندازه نوعی قرص لاغری دچار مرگ ناگهانی در عرض چند ساعت پس از مصرف شده است.

گفتنی است، این جوان پس از مصرف تصادفی و نادانسته بیش از حد یک قرص لاغری صنعتی که حاوی ترکیبات سمی بالقوه‌ای است ، در حالی که دچار استفراغ شدید بوده، به بیمارستان منتقل شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، با وجود تلاش پزشکان برای بی‌اثر کردن عوارض قرص لاغری و تثبیت وضعیت عمومی حال او به وخامت گذاشته شده و به خاطر سوختن اعضای داخلی بدن و سوخت و ساز ناگهانی بدن جان خود را از دست داده است.

در قرص لاغری که او بیش از حد مصرف کرده است، نوعی ماده سمی به نام دی نیتروفنول وجود دارد که متاسفانه هیچ پادزهری برای آن تا به حال پیدا نشده است.


قرص لاغری مصرف شده توسط این دختر برای سوزاندن چربی بدن استفاده می‌شده و او به مدت یک ماه آن را مصرف می‌کرده و بدون آنکه متوجه باشد، میزان دوز آن در بدن او فراتر از حدمجاز شده است.

با تجزیه قرص مصرف شده توسط این جوان، پزشکان مواد شیمیایی صنعتی استفاده شده در آفت‌کش‌ها و مواد منفجره را شناسایی کرده‌اند.

خانواده او حال بشدت پیگیر دادگاهی کردن شرکت سازنده قرص لاغری و هشدار دادن به اجتماع برای عدم مصرف این قبیل داروها توسط جوانان هستند.

شفاآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار