سامسونگ از دستگاه‌های فتوکپی چندکاره در ایران رونمایی کرد
کد خبر: ۷۳۷۷
تاریخ انتشار: 2015 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

شرکت سامسونگ الکترونیکس از دستگاه‌های فتوکپی چندکاره که برای اولین بار در اندازه A3 طراحی شده‌اند، در تهران رونمایی کرد.


سامسونگ به تازگی موفق شده مشکلات و معضلات مهم سازمان‌ها را در حیطه تکنولوژی شناسایی کند و با ارائه راهکارهای نوآورانه در قالب این سری از محصولات، سیستم گردش کار فیزیکی را در سازمان‌ها و دفاتر کوچک و بزرگ بهبود بخشد.


جیمز کیم، معاون مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس ضمن تبریک روز خبرنگار در ایران، دراین‌باره گفت: بهره‌وری و سرعت بیشتر، حفظ امنیت اطلاعات و کاهش هزینه‌ها در قالب راهکارهای ارائه شده به کمک این دستگاه‌های چندکاره، دستاوردهایی هستند که مکمل دانش شما در محل کارتان خواهند بود تا فضای کاری‌تان عاری از مشکلات رایج در فرایندهای کاری و همچنین عرصه‌ای برای شکوفایی ایده‌‎ها باشد.


ماشین‌های چندکاره فتوکپی، همزمان کار چاپ، اسکن، کپی و فکس را انجام می‌دهند و علاوه بر این، راهکارهای دیگری نیز مانند مدیریت اسناد، مدیریت خروجی‌ها، کاهش فضای موردنیاز، کاهش مصرف برق و هزینه‌های کلی، به سازمان‌ها ارائه می‌کنند. اتصال به یک شبکه مشترک و کنترل اطلاعات با تبلت و موبایل از راه دور نیز قابلیت‌های دیگری هستند که این دستگاه‌ها را از محصولات گذشته متمایز می‌کنند.


معاون مدیرعامل سامسونگ در بخشی دیگر از سخنانش به آغاز همکاری این شرکت با گروهنماداندیش آرین به‌عنوان توزیع‌کننده و نماینده خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها در سراسر ایران اشاره کرد و افزود: بدون شک تجربه طولانی و حضور موفق این شرکت در عرصه توزیع و خدمات پس از فروش ماشین‌های اداری در ایران می‌تواند ضامن امنیت و اطمینان خاطر کاربران باشد.


ژوبین علاقبند، مدیر گروه شرکت‌های «بالراکس» در این مراسم، با اشاره به تجربه 40 ساله این شرکت در بازار ماشین‌های اداری و صنعتی و همچنین ارائه خدمات پس ‌از فروش افزود: همکاری در ارائه و پشتیبانی این سری از محصولات سامسونگ به‌عنوان هفتمین برند غیرآمریکایی دنیا، می‌تواند زمینه‌ساز موفقیتی بزرگ باشد؛ چراکه این محصولات، کیفیت و عملکردی بهینه دارند و علاوه بر ارائه راه‌حل‌هایی در پاسخ به نیازهای سازمان‌ها، از قیمت رقابتی مناسبی نیز برخوردارند.


این دستگاه‌ها در 9 مدل ایستاده، رومیزی رنگی و سیاه‌وسفید و با قابلیت چاپ ۲۰ تا ۴۰ صفحه کاغذ در دقیقه عرضه شده‌اند. افزایش قدرت پردازشگر دوهسته‌ای یک گیگاهرتزی، رزولوشن بالا، کاهش 20 درصدی مصرف موادمصرفی و کاهش چشمگیر گاز CO2 از دیگر مزایای قابل توجه این دستگاه‌ها است.
 
ایسنا

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار