این شلوار جین یک شارژر تمام عیار است
کد خبر: ۷۳۵۱
تاریخ انتشار: 2015 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

این شلوار جین یک شارژر تمام عیار است

این شلوار جین یک شارژر تمام عیار است آرش محمد اصفهانی: یکی از دغدغه های صاحبان گوشی های هوشمند برای عقب نیفتادن از پیام های شبکه های اجتماعی و یا مهم تر از آن تماس های تلفنی ضروریف پر بودن نشانگر باتری گوشی عزیزشان است و یا در مرحله بعد پیدا کردن جا و پریز برق مناسب برای اتصال گوشی  برق هست که البته لازمه ی انجام این کار حمل یک کابل و آداپتور یا پاور بانکشان است.
 

کمپانی تولید لباس Denim به تازگی در یک مدل ازشلوارهای  خود به نام #Hello jean یک عدد جیب و یک پک باتری قرار داده تا کاربران بتوانند در هنگام راه رفتن و همراه داشتن تلفن خود از شارژ کردن آن دریغ نکنند.

 

بنا به گزارش پارس ناز : همان طور که در تصویر مشخص است یک جیب مخصوص قرارگیری تلفن همراه در بالای جیب پشتی این شلوار تعبیه شده و بالای آن هم محل قرارگیری باتری است. برای خرید چنین شلواری می بایست حداقل ۱۸۹ دلار پول پرداخت کنید که البته این مبلغ شامل پک باتری نمی شود، پک باتری این شلوار جین هم در حدود ۴۹ دلار آب خواهد خورد اما در عوض هردو اتصال mini-USB و لایتنینگ اپل را در اختیار خواهید داشت تا همزمان یک آیفون و یک گوشی اندرویدی را شارژ کنید (البته اگر هردو در جیبتان جا شوند). پک باتری این شلوار می تواند یک آیفون ۵S را تا ۸۵ و آیفون ۶ را تا ۷۰ درصد شارژ کند اما آیفون ۶ Plus داخل جیب مخصوص آن جا نخواهد شد. در آخر اگر یکی از این شلوارها را پیدا کردید پیش از شست وشو حتماً لوازم شارژ را از آن خارج کنید.

 
این شلوار جین یک شارژر تمام عیار است


این شلوار جین یک شارژر تمام عیار است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار