رقص دیدنی یک دختر بچه با قسمت هیجانی یک آهنگ
کد خبر: ۷۳۴۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
فقط به این کودک خردسال که «مادی» نام دارد، نگاه کنید که چطور با صبر و حوصله فراوان، منتظر است تا سرود گروهی این آهنگ تمام شود و ریتم آهنگ تغییر کند.

رقص دیدنی یک دختر بچه با قسمت هیجانی یک آهنگ اختصاصی «تابناک باتو» ؛ با صبر و حوصله در انتظار رسیدن بخشی خاص از آهنگ مورد علاقه‌ی خود نشسته است!

سال 2017 میلادی است و همگی می‌دانیم که شما شاید از شنیدن قسمت تغییر ریتم آهنگ «Uptown Funk» آنچنان هم، هیجان زده نشوید. هر بار که رادیو یا دستگاه پخش را روشن می‌کنیم و یا وارد فروشگاهی می‌شویم که در حال پخش این آهنگ است، این آهنگ مستقیماً به مغز ما، رسوخ می‌کند. اما اگر شما یک بچه‌ی خردسال باشید، شما اساساً با این آهنگ که در سال 2014 میلادی منتشر شده است، بزرگ شده‌اید!

فقط به این کودک خردسال که «مادی» نام دارد، نگاه کنید که چطور با صبر و حوصله فراوان، منتظر است تا سرود گروهی این آهنگ تمام شود و ریتم آهنگ تغییر کند. این دختر بچه بامزه و دوست داشتنی با تغییر ریتم آهنگ، فوراً برخی از پر طراوت‌ترین و پر عشوه‌ترین رقص‌های کودکانه را که ما تاکنون دیده‌ایم، روی صندلی کارسیت خود به نمایش می‌گذارد.

این کار فقط کار خودته، مادی!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
2
چه بچه نازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
1
3
واقعا عالی و زیبا بود دختر من هم این چنین حرکاتی میکنه اتفاقا با آهنگ میخونه 20 ماهش هستش با آهنگ حامد همایون آهنگ چتر خیسش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار