نوشیدنی آووکادو و عسل، لذیذ و متفاوت
کد خبر: ۷۳۲۹۵
تاریخ انتشار: 2017 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
آووکادو یک میوه‌ی سبز یا سیاه رنگ است که بر روی درختانی همیشه سبز، در آب و هوای گرم می‌روید. آووکادو دارای روغنی سالم برای قلب، و همه کاره است و می‌توان از آن در انواع بسیاری از دستورات غذایی استفاده کرد. آووکادو دارای بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن شماست.
نوشیدنی آووکاو و عسل، لذیذ و متفاوت
آووکادو یک میوه‌ی سبز یا سیاه رنگ است که بر روی درختانی همیشه سبز، در آب و هوای گرم می‌روید. آووکادو دارای روغنی سالم برای قلب، و همه کاره است و می‌توان از آن در انواع بسیاری از دستورات غذایی استفاده کرد. آووکادو دارای بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن شماست. آووکادو گرم به گرمش پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد، که برای رشد عضلات و عملکرد اعضای بدن ضروری است. حدود ۳۰ گرم آووکادو می‌تواند ۸ درصد نیاز بدن شما به ویتامین کا در روز، که باعث لخته شدن خون می‌شود را جواب دهد. همچنین حاوی ویتامین سی، ای، و آنتی اکسیدان هم هست که سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد. مواد مغذی دیگری که در آووکادو یافت می‌شوند شامل فولات، ریبوفلاوین، فیبر و ویتامین B-6 است.
امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک نوشیدنی خوشمزه با استفاده از آووکادو، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
 
 نوشیدنی آووکاو و عسل، لذیذ و متفاوت

مواد لازم:

آووکادو: 3 عدد
شکر: دو قاشق سوپخوری
شیر: یک پیمانه
آب: یک چهارم پیمانه
عسل: چهار قاشق سوپخوری
خامه‌ی زده شده: یک چهارم پیمانه

طرز تهیه:

آووکادو را پوست گرفته و به قطعات کوچکی تقسیم کنید سپس آن را در مخلوط کن ریخته، شکر، عسل، آب و شیر را به آن اضافه کنید و اجازه دهید مواد، خوب با یکدیگر مخلوط شوند سپس آن را به مدت 15 دقیقه داخل یخچال قرار دهید.

نوشیدنی به دست آمده را در ظرف مناسبی ریخته و روی آن را با خامه‌ی زده شده، تزیین کنید.
ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: atyabtabkha ـ majalesalamat.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار