یک بازیگر دیگر در راه خواننده شدن + عکس
کد خبر: ۷۳۰۱
تاریخ انتشار: 2015 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
بازیگر سینما و تلویزیون بعد از انتشار تازه ترین تک آهنگ خود به عنوان خواننده ، مشغول برنامه ریزی برای تولید اولین آلبوم موسیقایی است.

سپند امیرسلیمانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: با اینکه برنامه‌ریزی هایی برای تولید اولین آلبوم موسیقی‌ام انجام داده و حتی مقدمات تولید و ضبط آن را نیز فراهم کرده بودم، اما هنوز زمان انتشارمعلوم نیست و تمایل دارم ابتدا با انتشار چند تک آهنگ خود را محک بزنم و واکنش مخاطبان را ببینم.

یک بازیگر دیگر در راه خواننده شدن

وی ادامه داد: تا یکی دو هفته بعد اولین تک‌آهنگ خود را با عنوان «شب پاییز» در فضای مجازی منتشر خواهم کرد. هانیه ترکمان ترانه سرا، رضا سورتیچی به عنوان آهنگساز، بهنام رهنما به عنوان تنظیم‌کننده و علی اوجی به عنوان تهیه‌کننده در این قطعه همکاری کرده‌اند. این قطعه طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته تا اواخر مرداد ماه در فضای مجازی منتشر می شود.

این بازیگر نقش های کمدی که چندی پیش تک آهنگ «دل بده» را در فضای مجازی منتشر کرده بود در بخش پایانی صحبت‌های خود توضیح داد: غیر از تک آهنگ «شب پاییز» قطعه های دیگری را نیز آماده انتشار دارم و تصمیم دارم طی ماه‌های آینده نسبت به انتشار آنها اقدام کرده و بعد درباره انتشار آلبوم، اقدامات لازم را انجام دهم.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار