«زی‌زی‌گولو» و «خونه مادربزرگه» جدید می‌آیند؟
کد خبر: ۷۲۰
تاریخ انتشار: 2015 May 19    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
مرضیه برومند به چند پروژه‌ی کاری جدید فکر می‌کند اما اطمینان دارد کار بعدی‌اش در تلویزیون خواهد بود.

این هنرمند درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: چند پروژه پیش‌رو دارم که همه را هم دوست دارم و امیدوارم به‌زودی یکی از آن‌ها را آغاز کنم؛ البته فکر می‌کنم کار بعدی‌ام قطعا در تلویزیون خواهد بود.

او ادامه داد: یکی از این کارها یک مجموعه تلویزیونی کامل عروسکی است که طرح آن به سال‌ها قبل و پیش از ساخت «شهر موش‌ها 2» برمی‌گردد.

برومند در توضیح بیشتر این پروژه افزود: این مجموعه یک کار تازه است و تکرار کارهای قبلی نیست. هر چند کارهای قبلی را هم با رویکرد تازه ساخته‌ایم. طرح این مجموعه آماده و چند قسمت آن هم نوشته شده است.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «آب پریا» اضافه کرد: صحبت ساخت این مجموعه با همکاری سیما فیلم انجام شده اما هنوز قطعی نشده است.

برومند با اشاره به تمایلی که برای ساخت ادامه آثار قبلی‌اش وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ساخت ادامه مجموعه‌های «قصه‌های تا به تا» زی زی گولو و «خونه مادربزرگه» وجود دارد. این دو مجموعه طرفداران بسیاری دارند و بسیاری از تماشاگران با آن‌ها خاطره دارند و خود من هم آن‌ها را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم همچنان جای کار دارند. با این حال فکر می‌کنم خوب است فعلا یک کار جدید با پرسوناژ‌های تازه بسازم و خیلی به گذشته برنگردم، بلکه رو به آینده باشم.

مرضیه برومند که از سال گذشته مدیریت مکان فرهنگی هنری «خانه عروسک» را بر عهده دارد، به ایسنا گفت: خانه عروسک برنامه‌های زیادی دارد و خیلی مرا درگیر کرده است؛ البته این درگیری برایم بسیار لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار