«سنجد» با یک طنز پلیسی می آید
کد خبر: ۷۱۷۷
تاریخ انتشار: 2015 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
تهیه کننده مجموعه برنامه های «سنجد» بیان کرد که تولید سری جدید این برنامه آغاز شده است و از ۲۴ مرداد ماه از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

سوسن کرامتی یکی از تهیه‌کنندگان «سنجد» با اشاره به سری جدید این برنامه تلویزیونی که مشغول تولید آن هستند  گفت: از روز پنجشنبه ۱۵ مرداد تولید برنامه شروع شده است که البته بیشتر پرتابل های بیرونی گرفته می شود و ضبط برنامه های استودیویی از سه شنبه این هفته آغاز می شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه ما با وزارت نیرو مشارکت داریم و روی مصرف درست برق تمرکز کردیم. برای این امر هم سعی کردیم از خود کودکان در برنامه کمک بگیریم. ما در برنامه سنجد را به عنوان خبرنگار داریم و در کنار وی پنج کودک دختر و پنج کودک پسر در قالب گروهی به نام «نیبا» که مخفف نیروبان است فعالیت دارند.

تهیه کننده برنامه «سنجد» درباره این برنامه و داستان هایی که در آن می گذرد، توضیح داد: در هر قسمت از برنامه، سنجد خبرنگار به بچه های نیروبان خبر می دهد که کودکی در شهر در حال مصرف بی رویه برق است که می تواند باز گذاشتن در یخچال یا روشن نگه داشتن بی دلیل چراغ باشد. کودکان «نیبا» با کمک عمو جبلی با بازی محمد عسگری به مکان مورد نظر می روند تا با کودکی که اشتباه کرده است رو به رو شوند.

کرامتی با اشاره به قرارگاهی که این کودکان در آن ساکن هستند، عنوان کرد: این کودکان قرارگاهی شیک و امروزی دارند که مثل خانه های خودشان راحت است و در آن زندگی می کنند. هر ۱۰ کودک در ابن قرارگاه ساکن هستند، اما ما در هر قسمت پنج نفر از این کودکان را می بینیم یعنی یک برنامه به دخترها و یک برنامه به پسرها اختصاص دارد. این کودکان کسی را که اشتباه کرده است با ماشین عمو جبلی به قرارگاه می آورند و به نوعی از او بازجویی می کنند.

«سنجد» با یک طنز پلیسی می آید

وی اضافه کرد: سری جدید برنامه «سنجد» بیشتر یک طنز پلیسی است که به نوعی آموزش بعضی مسایل روانشناسی و اجتماعی را هم در بر دارد.

کرامتی با اشاره به لوکیشن های برنامه نیز توضیح داد: ما حدود ۵۰ لوکیشین بیرونی و خیابانی داریم و همین کار را بسیار سخت کرده است که البته ما می خواستیم کار به واقعیت نزدیک شود وگرنه خیلی راحت تر بود که یک خانه آماده کنیم و همه بازی ها را در همان جا بگیریم.

این تهیه کننده تلویزیون با اشاره به دیگر جزییات برنامه و اینکه پخش آن از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: از آنجایی که کودکانی که در مدرسه هستند باید از ابتدای مهر ماه به مدرسه بروند ضبط و تولید برنامه هم باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد. قرار است ما ۱۰۰ برنامه ۱۵ دقیقه ای تولید کنیم که پخش آنها از ۲۴ مرداد شروع می شود و تا پایان شهریور ماه هر روز یک قسمت روی آنتن می رود.

وی در پایان به نو شدن عروسک سنجد اشاره کرد و گفت: سنجد در این مدت بسیار خراب شده بود و قسمت هایی از آن دچار پارگی و استهلاک شده بود و محمد اعلمی در این برنامه سنجد را دوباره ساخت و بچه ها یک سنجد نو و تمیز خواهند دید که گویی به حمام رفته است.

منبع: مهر
برچسب ها: سنجد ، پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار