زنی که حساب بستگانش را خالی کرد
کد خبر: ۷۱۶۱
تاریخ انتشار: 2015 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
جعفر علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان رباط کریم از دستگیری زنی خبر داد که حساب بانکی بستگان خود را خالی کرده بود و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندی در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش در رباط کریم مأموران سریعاً مالباخته را به پلیس فتا دعوت کرده و در اظهارات مالباخته به پلیس از برداشت غیرمجاز از حساب وی پرده برداشته شد و وی خواستار پیگیری موضوع از سوی پلیس شد.

وی بیان کرد: پس از تحقیق و اقدامات اطلاعاتی و همچنین استعلام از بانک عامل و از شرکت‌های پشتیبانی‌کننده خدمات بانکی مشخص شد برداشت از طریق خرید شارژ و پرداخت قبوض بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: به دلیل برداشت از طریق خرید شارژ و پرداخت قبوض شماره تلفن همراه شخص برداشت‌کننده مشخص شد و پس از شناسایی و دستگیری متهم، وی در بازجویی‌های پلیس عنوان کرد شماره متعلق به یکی از بستگانش است.

وی در پایان متذکر شد: پلیس فتا با روش‌های پلیسی، متهم را شناسایی کرده و پس از دستگیری برای بازجویی به پلیس فتا انتقال داد و متهم دستگیر‌شده جرم خود را قبول کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

هدانا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار