در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟
کد خبر: ۷۱۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
در ميان محصولاتي كه به شكل روتين استفاده مي‌كنم كانسيلر دور چشمي هست كه هميشه همراهم است. شايد تعداد دفعات مصرف آن در هفته خيلي زياد نباشد اما هميشه جزو ملزومات كيف همراهم بوده و هست.

الگوهايي كه ما خودمان را گه‌گاه جاي آنها مي‌گذاريم افرادي هستند از جنس خودمان كه تنها نوع مراقبت از سلامت و زيبايي آنها به واسطه شغل‌شان متفاوت است.


در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟

چهره‌ها براي مراقبت از زيبايي و سلامت خود از چه محصولاتي استفاده مي‌كنند؟

شايد تا امروز بارها از خود پرسيده‌ايد كه هنرمندان محبوب‌تان چه لوازم آرايشي و بهداشتي مصرف مي‌كنند كه زيبا و جوان به نظر مي‌رسند. در اين شماره سه چهره محبوب سينما و تلويزيون محصولات محبوب‌شان را معرفي کرده اند و تجربه و تاثیرات این محصولات را براي شما بازگو مي‌كنند.

زره من در برابر آفتاب

 در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟

مراقبت هایی که ما از ظاهرمان می کنیم نباید الگوی خاصی داشته باشد چرا که بدن هر فرد براساس ژنتیک و نوع هورمون هایش پیش واکنش متفاوتی نشان می دهد بنابراین بهتر است با مراجعه به متخصص از وضعیت پوست و موهای مان مطلع شویم و بعد استفاده از هرنوع کرم و محصول را آغاز کنیم. پوست من به دلیل حساس بودنش نیاز اساسی به استفاده از ضد آفتاب قوی در برابر اشعه های آفتاب دارد.

این ضدآفتاب که تقریبا هر روز آن استفاده می کنم از محصولات کلینیک است و برای مدت محدودی به من پیشنهاد شد که البته تا امروز از مصرف آن بسیار راضی هستم چرا که ضمن مراقبت از پوست در برابر لک و تیرگی ها با فاکتور محافظتی SPF45 روشن کننده و شفاف کننده پوست هم هست.

آبرسانی قدم اول

در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟

تا قبل از شروع فعاليت‌هاي بازيگري‌ام به شكل جدي از ماسك‌هاي طبيعي و خانگي يا مرطوب‌كننده‌هاي صورت براي شاداب نگه داشتن پوست صورتم استفاده مي‌كردم اما از زماني كه ناچار به استفاده از گريم به خاطر كارم شدم احساس كردم كه پوستم بيشتر از اين حرف‌ها به مراقبت و رسيدگي نياز دارد بنابراين به توصيه متخصصان شروع به مصرف ژل‌هاي مرطوب‌كننده و آبرسان كردم كه در مدت كوتاهي رطوبت پوستم را تثبيت كرد.

اين كرم آبرسان قوي از سري محصولات شركت اورئال است كه مدت دو سالي است هر شب قبل از خواب اين مرطوب‌كننده را روي پوستم ماساژ مي‌دهم تا آسيب‌هاي احتمالي كه گرما و سرما و استفاده از وسايل ميكاپ به پوست وارد مي‌كند را به حداقل برسانم. شايد بهترين تاثير اين كرم اين باشد كه با تركيبات آبرسان خود پوست را تغذيه و احيا مي‌كند و استحكام آن را در برابر چين و چروك‌هايي كه به خاطر خشكي پوست ظاهر مي‌شود چندين‌برابر مي‌كند. اما نكته مهم‌تر اينكه پوست ما ارتباطی مستقيم با نوع تغذيه‌مان دارد پس ترجيح مي‌دهم اين آبرساني را خودم با مصرف ميوه‌هاي تازه و نوشيدن به اندازه آب تامين كنم كه تاثيري به مراتب بيشتر دارد.

مرهم چشم‌های خسته من

در کیف آرایش بازیگران چه خبر است؟

در ميان محصولاتي كه به شكل روتين استفاده مي‌كنم كانسيلر دور چشمي هست كه هميشه همراهم است. شايد تعداد دفعات مصرف آن در هفته خيلي زياد نباشد اما هميشه جزو ملزومات كيف همراهم بوده و هست. درست از همان زماني كه در دانشگاه ساعت‌هاي طولاني سر كلاس حضور داشتم يا شب‌هاي امتحان تا صبح بيدار مي‌ماندم به لزوم مصرف اين محصول پي بردم. امروز كه چند سالي از زمان دانشجويی‌ام مي‌گذرد تا الان كه وارد دنياي بازيگري شده‌ام و همان شب‌بيداري‌ها و خستگي‌ها با من است هنوز هم از اين كانسيلر استفاده مي‌كنم. از آنجايي هم كه اولين نشانه‌هاي خستگي از چشم‌ها مشخص مي‌شود، كانسيلر انتخاب خوبي براي پوشش دادن اين خستگي و از همه مهم‌تر مراقبت از پوست حساس اطراف چشم‌هاست.

كانسيلر گارنير انتخاب من است چون كاملا گياهي است و در خود تركيبي از روغن دانه انگور و كافئين دارد كه آنتي‌اكسيدان و آبرسانی بسيار قوي است. اين کانسیلر پوست حساس اطراف چشم‌ها را روشن و شفاف كرده و از به وجود آمدن كبودي و تيرگي‌هاي ناشي از خستگي پيشگيري مي‌كند. يكي از نكات مثبت مصرف اين كانسيلر ماژيكي تاثير آني آن در برطرف كردن خـستـگـي‌هـاي ظاهري است تا در محل كار و ‌مهماني ظاهر زيباتری داشته باشيد. اگر گرد خستگي بعد از ساعت‌ها كار اطراف چشمان‌تان جاخوش مي‌كند، اين كانسيلر انتخاب مناسبي است. فراموش نکنید اگر دنبال نتیجه هستید باید در مصرف محصولی که تصمیم به استفاده از آن را گرفته اید مصمم باشید

مجله زندگی ایده آل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
31
این هم شد خبر؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
1
14
کجای اینها چهره هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
0
خیلی جالب بود ما که خیلی استفاده کردیم
می شه ترتیبی بدید که از طریق سایت تابناک این لوازم را تهیه کنیم
با تشکر از خبرهای خوبتان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار