لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را ببینید + عکس
کد خبر: ۷۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

شاید برای شما جالب باشد که بخواهید از میان تعدادی بسیار زیادی هتل که سرتاسر جهان وجود دارد، بهترین آن‌ها را بشناسید. بالاخره شاید روزی قسمت شد یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سری به کشوری بزنید! پس بد نیست که از قبل این هتل‌های لوکس و فوق العاده را بشناسید.

رتبه بندی بهترین هتل‌ها در جهان اصلا کار کوچکی نیست. نزدیک بیست سال است که این موضوع توسط موسسات مختلف در حال بررسی است و سالانه هتل‌هایی از این لیست حذف شده و گزینه‌های جدیدی وارد می‌شوند. اگر دنبال یک هتل لوکس، قصری اروپایی، یک ساحل گرم و مطبوع و یا امکاناتی بی‌نظیر هستید، این لیست کمی به شما کمک خواهد کرد!

لوکس بودن یا همان کلمه لاکچری معروف؛ تعریف خاصی برای خود دارد. یک هتل باید شرایط خاصی داشته باشد تا بتواند این کلمه را به خود اطلاق کند! استخر خصوصی، فضایی طبیعی همراه با پرنده‌هایی چون طاووس و شاه طوطی، اتاق‌هایی با منظره دریا و… جز این شرایط است.

به گزارش آی تی رسان، تقریبا از دو دهه پیش برخی موسسات شروع به آمارگیری از افرادی نمودند که بیشترین استفاده را از هتل‌های معتبر و لوکس دارند. آن‌ها برای تعیین بهترین هتل‌ها، از شاخص‌هایی چون قیمت، خدمات، غذا، طراحی و دیگر دسته بندی‌ها استفاده کردند. لیست جدید شامل هتل‌هایی از سرتاسر دنیاست. از هند گرفته تا خیابانی در توکیو؛ اما جالب است بدانید حدود 40 درصد از این لیست در کشور آمریکا واقع شده است.

پیش از شروع باید بگویم این لیست شامل 52 هتل می‌شود. در اینجا به ده هتل اول اشاره می‌گردد.

هندوستان، هتل Oberoi Udaivilas

امتیاز: 99.29!

حتما نام هندوستان را کنار نام قصرهای شیک و مجللش زیاد شنیده‌اید. هتل Oberoi شاید بهترین مثال برای تشریح زیبایی‌های این کشور باشد! این هتل در یک جزیره خصوصی بنا شده است و کاملا مطابق سلیقه پادشاهان و مهمانان ویژه هند و کشورهای مجاور است. مهمانان ویژه این کشور، با یک قایق خصوصی به این هتل منتقل می‌شوند.

مهمانان پس از عبور از دریاچه Pichola و فضای مرکزی هتل که با سنگ‌های آبی مرمر و نیلوفرهای شناور پوشیده شده است، وارد این هتل خارق العاده می‌شوند. یک استخر کاملا خصوصی و VIP، تراس و منظره حیات وحش آن منطقه مانند طاووس و گوزن سفید از رویایی‌ترین امکانات این هتل است.

با مشاهده سایت این هتل، می‌بینید که این قصر با نقاشی‌هایی از قرن 18 میلادی تزیین شده است. مهمانان این هتل هنگام خروج، از صاحبان هتل هدایایی ارزشمند نظیر صنایع دستی و سنتی هندوستان با جعبه‌هایی از جواهر هدیه می‌گیرند.

ایتالیا، هتل Castello Di Casole

امتیاز 98.00

قدمت ساختمان این هتل که همانند یک قلعه می‌ماند، نزدیک به قرن دهم است. فضایی در میان درختان زیتون و انگور همراه با 4200 هکتار فضای مفید!

این فضا تاکنون بارها مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است و شامل 41 مجموعه مجزاست. تمام فضاهای این هتل با نقاشی‌های قدیمی رنگ روغن تزیین و ستون‌ها همگی از چوب‌هایی خاص با رنگ قرمز متمایل به قهوه‌ای است. تمامی مهمانان پس از ورود با نوشیدنی‌هایی خاص و بسیار کهنه پذیرایی می‌شوند.

ایرلند، هتل Ashord Castle

امتیاز 97.33

این قلعه خاص، قدیمی‌ترین نقطه ایرلند محسوب می‌شود. جایی که طی نزدیک به 800 سال تاریخ خود، میزبان افراد بزرگی همچون بنجامین گینس، جان وین و مورین اوهارا بوده است. همچنین نسخت وزیر این کشور برای برگزاری جشن بازگشایی مجدد این فضا در یک روز 75 میلیون دلار هزینه کرد.

با اینکه این فضای قدیمی با سنگ کاری‌های سنتی و زیر ساخت‌های خاصش شناخته می‌شود، اما صاحبان این هتل در بازسازی، امکانات مدرنی چون اتاق بیلیارد، سالن تئاتر، استخر ویژه سرپوشیده و… را به این مجموعه افزوده‌اند.

استانبول، هتل Four Seasons

امتیاز: 96.57

پیش از اینکه این هتل راه‌اندازی شود، فضای مورد نظر یک زندان بدشکل و ترسناک بوده است؛ اما پس از باز سازی این مجموعه یکی از شیک‌ترین و در عین حال کلاسیک‌ترین مجموعه‌های این کشور است.

حضور در این هتل می‌تواند یکی از رویایی‌ترین دوران زندگی شما را قم بزند.

چین، هتل Peninsula shanghai

امتیاز: 96.00

چین با آن وسعتش، از هر چیزی یکی درون خود دارد! پس نمی‌شود از بهترین‌ها نام برد و در آن لیست اسمی از کشور پهناور چین ندید.

این هتل یک برج 235 اتاقی، با نمایی سنگی است که از ظاهری تاریخی نیز برخوردار است. این هتل، از آسانسورهایی پر سرعت بهره می‌برد که درون آن‌ها با چوب‌های گران قیمت و مدلی خاص تزیین شده است.

این هتل تمامی امکانات قرن 21 را دارد. اتاق‌هایی با WiFi، تلفن‌های VoIP، کنترل پنل های قابل حمل و حمام‌هایی با فناوری‌های روز همچون نور پردازی و گوش دادن به موسیقی!

مکزیک، هتل چهار فصل Punta Mita

یکی از هتل‌های لوکس لیست ما، هتل پونتا میتا در مکزیک است. این عنوان به دلیل طراحی خاص این هتل به عنوان یک فضای چهار فصل به آن تعلق گرفته است. این هتل که از چشم‌انداز اقیانوس بهره‌مند است، یکی از زیباترین مناطق دنیاست.

البته اگر میهمانان شنا در اقیانوس را دوست ندارند، می‌توانند از بین 5 استخر طراحی شده در این هتل که شامل یک استخر آب گرم و یک استخر مخصوص شیرجه نیز دارد، بهره‌مند شوند. اکثر امکانات این هتل توسط افراد برجسته دنیا طراحی شده است.

کالیفرنیا، هتل Inn Above Tide

این هتل با دارا بودن فضایی کاملا دنج، باعث شده تا در نظر سنجی‌ها بتواند بالاترین امتیازات را کسب کند. هتل فوق با دارا بودن منظره ساحل همراه با شومینه‌های کاملا طبیعی و چوب سوز، بهره‌گیری از لوازم آرایش بولگاری، فضایی برای دیدن شیرهای دریایی، پرندگان مهاجر، رستورانی بسیار زیبا در کنار آب همراه با غذاهای دریایی؛ یک تجربه بی‌نظیر را برایتان رقم می‌زند.

ایتالیا، هتل Belmond Caruso

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است. این هتل با بهره‌گیری از طراحی‌های زیبا و رنگارنگ بر روی دیوارها، کاشی کاری‌های زیبا و معرق کاری‌های بی‌نظیر در کنار ساحل و باغ‌هایی خصوصی، فضایی رویایی را برای مشتریان فراهم آورده است. خوردن صبحانه در پاسیو رو به دریا، استفاده از قایق‌های چوبی سنتی، تورهای ساحلی، پیتزای مخصوص ایتالیایی و در کنار بوته‌های گل رز باعث شده است که این هتل یکی از بهترین هتل‌های دنیا لقب بگیرد.

مکزیک، هتل One & Only Palimilla

این هتل از خدمات ویژه‌ای در حوزه خدمات رسانی و پذیرایی بهره می‌برد که در نوع خود جالب است. وجود 173 اتاق با بهترین امکانات همراه با یک بوتیک بزرگ که می‌تواند شما را همه جوره ساپورت کند!

پس از بروز طوفان‌های شدید، این هتل با افزودن امکاناتی جدید، بهبودهایی را نیز در این زمینه انجام داده است.

آفریقای جنوبی، هتل Saxon

این هتل در آفریقای جنوبی با امکاناتی همچون تالاب اختصاصی، استخری لاجوردی همراه با موزیک زیر آب، یک باغ ده هکتاری با طراحی خاص زندگی نلسون ماندلا که بزرگ شدن این شخص بزرگ را از تولد تا زندان برای شما تداعی می‌کند، یکی از بی‌نظیرترین مکان‌های این کشور است.

این هتل دارای یکی از اختصاصی‌ترین آدرس‌های موجود در حومه سندهورست است و برای کسی که می‌خواهد تمام هنرهای آفریقا را یک جا ببیند، بهترین انتخاب به شمار می‌رود. این مجموعه با 35 اتاق بسیار شیک که همه آن‌ها با منحصر به فرد ترین مواد طبیعی مانند چوب‌های گران قیمت جنگل‌های آفریقا و با الهام گیری از طراحی‌های قبیله‌ای تزیین شده است، می‌تواند دل هر مسافری را برباید.

جام جم آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
sharareh
|
Canada
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
1
وصف العیش نصف العیش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار