«عکاسخانه» شکرستان به بازار آمد
کد خبر: ۷۰۸۸
تاریخ انتشار: 2015 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مدیر گروه برنامه‌نویس نرم‌افزارهای شکرستان، با اشاره به جزئیات نرم‌‌افزارهای تولید شده با شخصیت‌های شکرستان گفت: نرم‌افزار «نقاشخانه شکرستان» در سه نسخه آی او اس، اندروید و دسکتاپ و «عکاسخانه شکرستان» در دو نسخه آی او اس و اندروید طراحی و تولید شد.

وی ادامه داد: این نرم‌افزارها جزء پیوست‌های فرهنگی مجموعه پویانمایی شکرستان هستند و شخصیت‌های جذاب و کلیدی شکرستانی در این نرم‌افزارها در اختیار مخاطب کودک و نوجوان قرار می‌گیرند تا با آنها از طریق تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی تعامل و ارتباط برقرار کند.

وی افزود: در نرم‌افزار «نقاشخانه» کودک می‌تواند هر یک از شخصیت‌های شکرستان را به سلیقه و ابتکار خود رنگ‌آمیزی و خروجی کار را در قالب یک عکس ذخیره کند یا در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارد. در نرم‌افزار «عکاسخانه» تعدادی از شخصیت‌ها در دسترس کاربر قرار دارد تا با انتخاب هر کدام از آنها وارد صفحه دوربین شده تا بتواند از سوژه خود عکاسی کند.

مدیر گروه برنامه‌نویس نرم‌افزارهای شکرستان تصریح کرد: کاربر حین عکاسی می‌تواند سوژه یا سوژه‌های خود را در کنار شخصیت‌های انیمیشن شکرستان ببیند و با تنظیم و بزرگ‌نمایی یا جابجایی آن در صفحه، عکس دلخواه خود را ثبت، ویرایش و ذخیره کند. در نرم‌افزار عکاسخانه نیز امکان اشتراک‌گذاری از طریق شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل میسر شده و همچنین تمامی عکس‌ها در قسمت آلبوم نرم‌افزار ذخیره می‌شود.

نرم‌افزار نقاشخانه رایگان و عکاسخانه در دو نسخه پیشرفته و ساده ارائه شده که نسخه ساده آن رایگان است و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت این نرم‌افزارها به پایگاه «کافه بازار» به نشانیwww.cafebazaar.ir  و یا فروشگاه نرم‌افزاری اپل مراجعه کنند.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار