دریای گل در هوکایدو! +عکس
کد خبر: ۶۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 06    -    ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
پارک گل "هیگاشی موکوتو" یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای دوستداران گل و گیاه است. این پارک منطقه‌ای به وسعت بیش از 100 هزار متر مربع در تپه‌های مشرف به شهر تاکینو را پوشش می دهد که منزلگاه بیش از یک میلیون گل شیبازاکورا صورتی است.
جاذبه‌های گردشگری چشمگیری در جزیره هوکایدو قرار دارند، اما پارک گل هیگاشی موکوتو به عنوان رنگارنگ‌ترین آنها شناخته می شود. هر ساله از اوایل ماه می تا اواسط ماه ژوئن این منطقه با گل‌های صورتی ماس فلوکس که به نام شیبازاکورا شناخته می شوند، فرش می شود. مسیری پر پیچ و خم امکان دسترسی به بالای تپه را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده تا از چشم انداز زیبای این منطقه و دریایی از گل بیشتر لذت ببرند.

پارک هیگاشی موکوتو در سال 1956 و تنها با استفاده از یک جعبه بذر شیبازاکورا تاسیس شد، اما از آن زمان تاکنون، کاشت انواع مختلف گل و گیاه در این پارک افزایش یافته و امروزه گل‌های صورتی منطقه‌ای با وسعت بیش از 100 هزار متر مربع را پوشش می دهند.
بازدیدکنندگان نه تنها از منظره‌های زیبای این پارک لذت می برند، بلکه رایحه شیرین و دوست داشتنی گل‌ها این تجربه دلنشین را تکمیل می کنند. مردم محلی در فصل شکوفایی شیبازاکوراها جشنواره سالانه‌ای که به گل‌ها اختصاص دارد را برگزار می کنند. این جشنواره رویدادهای مختلفی را شامل شده و مردم محلی به فروش سوغاتی و تنقلات می پردازند.

 

 

 

 

 

 

 

 

118سفر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
جه زيبا روح ادم تازة ميشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار