طناز طباطبایی یک دختر اردیبهشتی
کد خبر: ۶۹۱
تاریخ انتشار: 2015 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸


طناز، یك دختر اردیبهشتی

كاری كه سال‌ها پیش ساناز فرهنگ برای شناخت دوست صمیمی‌اش كه به اعتقادش یك فرشته اردیبهشتی است كرد. متولدان اردیبهشت مهربان و سرسخت هستند و زمانی كه عصبانی می‌شوند دنیا را به‌هم می‌ریزند. آنها نجیب و ساده هستند و با همه كنار می‌آیند.

ساناز دوست گرمابه و گلستان طناز طباطبایی است كه دیگر اردیبهشتی‌ها را مثل كف دستش می‌شناسد پس با كمك او دختران متولد این ماه را بیشتر بشناسید.

حسودند و حساس

متولدان این ماه بهاری به حسود بودن و داشتن حس مالكیت نسبت به داشته‌های زندگی‌شان معروف هستند. به همین دلیل از آدم‌های اطراف و چیزهای باارزشی كه در زندگی دارند به‌شدت محافظت می‌كنند. ساناز در پاسخ به این ویژگی اردیبهشتی‌ها می‌گوید: « من تا به حال حسادتی از طناز در مورد خودم ندیدم اما اینكه آنها از عشق و داشته‌هایی كه در زندگی دارند به سختی مراقبت می‌كنند درست است. او به یك‌سری مسائل در زندگی حساسیت خاصی دارد مثلا موفقیت‌هایش و نحوه اظهارنظر دیگران درباره تلاش‌هایش.

طناز، یك دختر اردیبهشتی

درست است كه معمولا سكوت می‌كند و عكس‌العمل خاصی نشان نمی‌دهد اما تا ساعت‌ها در حال تجزیه و تحلیل ماجرا و عواقبش است.طناز مهربان است؛ خیلی مهربان اما كلا اعصاب ندارد (با خنده)، به علاوه او در بی‌تفاوت نشان دادن خود نسبت به آدم‌ها و شرایط استاد است اما در باطن حال و روزش چیز دیگری است. او خودش را یك زن واقعی و قدرتمند می‌داند و از این جهت هم به‌شدت احساس غرور می‌كند.»


طرفدار  سادگی

اردیبهشتی‌ها اصولا ساده‌پسند هستند و زمان زیادی را برای رسیدگی به خودشان صرف نمی‌كنند. این به این معنا نیست كه نامرتب و بدشكل هستند برعكس آنها همیشه مرتب و شیك به نظر می‌رسند اما تلف كردن زمان برای كارهای بیهوده را دوست ندارند. از طرفی معتقدند زیبایی طبیعی چیز دیگری است. پس به دنبال تغییر در طبیعت نیستند و همه‌چیز را همان‌طور كه هست دوست دارند.

طناز، یك دختر اردیبهشتی

عاشق بوی عطرهای قدیمی و طبیعی هستند. این ویژگی هم از طبیعت‌دوستی آنها سرچشمه می‌گیرد. ساناز دوست طناز طباطباییمی‌گوید: «این دختر لباس‌هایی خیلی ساده اما با سلیقه انتخاب می‌كند چرا كه همیشه طرفدار پوشش‌های ساده است. طناز همیشه دوست دارد در لباس‌هایش راحت باشد تا جایی كه نمی‌گذارد لباس‌هایی خیلی رنگی با پارچه‌های پر زرق و برق برایش بدوزند.» زن متولد اردیبهشت در هر شرایطی از عهده مشكلات احساسی و غیر احساسی زندگی خود برمی‌آید به همین دلیل كمتر بار مشكلات خود را به دوش دیگران می‌اندازد چون معتقد است مشكل من برای من است پس تا رسیدن به هدف و موفقیت، تمام تلاشش را می‌كند.

گاهی لجباز می‌شود

اردیبهشتی‌ها برای دیگران احترام زیادی قائل هستند و در قبالش دوست دارند همه با آنها محترم باشند و به اصطلاح پای‌شان را از گلیم‌شان درازتر نكنند. از خصوصیات دیگر آنها تاب نیاوردن در شرایط سخت برای گرفتن تصمیمی عجولانه یا به قول معروف در منگنه گذاشتن است. ساناز فرهنگ در این باره می‌گوید: «یكی از رفتارهایی كه طناز را عصبانی می‌كند دقیقا همین است.

از هر كاری كه عجله‌ای و پراسترس باشد فرار می‌كند و حتی حاضر به امتحان كردنش نیست.» متولدان این ماه در كنار مهربان و صبور بودن‌شان تحت شرایطی به‌شدت لجباز می‌شوند. تنها شرایطی كه دیگر به حرف منطق و عقل‌شان گوش نمی‌كنند و با سكوت به لجبازی‌شان ادامه می‌دهند. ویژگی‌ای كه دوست طناز طباطبایی درباره‌اش می‌گوید: «شاید در سال یك یا نهایت دو بار طناز را این‌چنین ببینیم اما خودش هم معتقد است این لجبازی كه گاهی پررنگ می‌شود از كودكی با اوست. از طرفی تنبلی و بی‌مسئولیتی آدم‌ها به‌شدت او را به‌هم می‌ریزد چرا كه خودش همیشه مراقب است كارهایش سر موقع و منظم انجام شود.»

خانواده منبع انرژی اوست

خانم‌های متولد اردیبهشت به‌شدت وابسته به خانه و خانواده هستند تا اندازه‌ای كه به قول خودشان منبع نیرو و انرژی در زندگی هستند. با توجه به این خصوصیت اردیبهشتی‌ها باید بگویم كه «طناز هم عاشق خانواده‌اش است تا جایی كه دلتنگی آنها حسابی حالش را به‌هم می‌ریزد». متولدان این ماه استاد عشق دادن به نزدیك‌ترین آدم‌های زندگی‌شان هستند و البته به عكس‌العمل‌های دیگران در قبال این محبت حساس هستند. كینه‌ای نیستند و هیچ‌كس را سرزنش نمی‌كنند اما بدی‌های دیگران به سرعت آنها را دلسرد می‌كند.

ساناز فرهنگ در توضیح این ویژگی هم معتقد است: «او در رفاقت فوق‌العاده صبور و همراه است و وفاداری را نسبت به دوستانش به حد كمال می‌رساند تا جایی كه در خوشی و ناخوشی آنها را ترك نمی‌كند و برای خوشحال كردن‌شان كم نمی‌گذارد. این ویژگی مهم متولدان این ماه را هم در دوستی با طناز شناختم.»

عاشق خانه‌داری

متولد اردیبهشت بیشتر از هر زن دیگری تابع عقل خود، زندگی می‌كنند بنابراین اصلا اهل خیالبافی و رؤیاپردازی نیست. آنها در كودكی در خیال و آرزوهای‌شان غرق می‌شوند اما به محض ملموس شدن دنیا و اتفاقاتش همه‌چیز را با منطق می‌سنجند.

ساناز دوست صمیمی این اردیبهشتی معتقد است: «طناز هیچ‌وقت خیال‌پردازی‌های زنانه را دوست نداشت. با من بر سر رؤیاپردازی‌هایم بحث می‌كرد اما تا دل‌تان بخواهد عاشق طبیعت است تا جایی كه ساعت‌ها از زیبایی یك منظره برای‌تان حرف می‌زند.» بله! اردیبهشتی‌ها عاشق گل و گیاه و مناظر طبیعی‌اند به همین خاطر از هر فرصتی برای زدن به دل طبیعت  استفاده می‌كنند و با چنان آب و تابی از آن تعریف می‌کند كه شما را سر ذوق می‌آورند. آنها همچنین عاشق خانه‌داری و رسیدگی به امور زنانه در خانه هستند.

از زن بودن احساس غرور می‌كند

محبوبیت زیاد متولدان اردیبهشت به خاطر صداقت، دوستی‌های ناب و پاك‌شان است چرا كه در هر شرایطی می‌توان روی كمك بی‌منت آنها حساب كرد.

ساناز كه دوست صمیمی و چندین‌ساله طناز طباطبایی است درباره این ویژگی اردیبهشتی‌ها این چنین می‌گوید: « طناز 8،9 سالی از من كوچك‌تر است اما در این سال‌ها كه از دوستی ما می‌گذرد همیشه از برخوردهای پخته و سنگین او لذت می‌برم و همین دلیلی بود تا این تفاوت سنی برای‌مان معنی نداشته باشد. اوایل آشنایی‌مان از اینكه او بی‌پروا و بدون هیچ تعارفی راجع به مسائل اظهارنظر می‌كرد، گاهی تعجب کرده و در دلم تحسینش می‌كردم اما زمان كه گذشت متوجه شدم صراحت و صداقت از ویژگی‌های متولدان این ماه است. طناز طباطبایی همه‌چیز را همان‌طور كه می‌بیند بر زبان می‌آورد. »

مجله ایده آل

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار