تصاویر محصول جدید هیوندا لو رفت + عکس
کد خبر: ۶۷۹۰
تاریخ انتشار: 2015 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

محصول جدید هیوندا همان «۲۰۱۶ Hyundai i۲۰» است که پیش از این و در هنگام آزمایش و تست های اولیه در اروپا و انگلیس دیده شده بود اما تصاویر لو رفته از خودوری جدید هیوندا در حالی منتشر شده است که خروجی نهایی این خودرو در سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

مدل هیوندا i۲۰ اسپرت در فیلیپین و هندوستان با نام «i۲۰ Active» قابل سفارش هستند اما هنوز از مشخصات اروپایی این محصول اطلاعاتی در دسترس نبوده و مشخص نیست نام این محصول چه خواهد بود.

«i۲۰ Active» با «i۲۰ هاچ بک» دارای شباهت هایی هستند که از میان آنها می توان به پلتفورم و همینطور فاصله محورهای یکسان را اشاره کرد.

محصول جدید رقیب جدی برای «Volkswagen CrossPolo» محسوب می شود.

این خودرو نسبت به محصول پیشین ۲۶ میلی متر عریض تر و ۵۱ میلی متر بلندتر بوده و با افزایش جدید ارتفاع این خودرو از فاصله ۱۳۰ میلی متری تا زمین برخوردار خواهد بود اما مهندسان هیوندا شاسی متفاوتی را برای «i۲۰ Active» انتخاب خواهند کرد تا بتواند با جاده های اروپا سازگارتر باشد.

از دیگر تفاوت ها می توان به کابین خودرو و همینطور پوشش های روی بدنه آن اشاره کرد. i۲۰ جدید در آغاز احتمالا با دو موتور، یک موتور بنزینی ۱.۴ لیتری و قدرت ۹۹ اسب بخار و دیگری موتور دیزلی با ۱.۴ لیتری و ۸۹ اسب بخار عرضه می شود.

مدل i۲۰ جزو معدود مدل های هیوندا است که در ۱۲ ماه آینده با موتور بنزینی ۱.۰ لیتری سه سیلندری توروبوشارژ نیز عرضه می شود. اما این محصول در حال حاضر با دو موتور ۱.۴ لیتری تولید می شود.

خبرگزاری مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار