یخچال های قطب جنوب در سبک جدید عکاسی
کد خبر: ۶۶۳۴۵
تاریخ انتشار: 2017 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
...عکس های او سبک جدیدی در عکاسی از منظره به شمار می روند، زیرا نمایی از قسمت های بالا و پایین سطح آب در یک عکس نمایش داده شده است. قسمتی از عکس نمای یخچال در بالای سطح آب و قسمت دیگر نمای یخچال را در زیر آب به تصویر می کشد.
یخچال های قطب جنوب در سبک جدید عکاسی  به گزارش «تابناک باتو»؛ استیو مندل عکاس اهل کالیفرنیای آمریکا، به تازگی در سفری به قطب جنوب، عکس های فوق العاده ای از طبیعت منطقه و یخچال های بزرگ گرفته است.
عکس های او سبک جدیدی در عکاسی از منظره به شمار می روند، زیرا نمایی از قسمت های بالا و پایین سطح آب در یک عکس نمایش داده شده است. قسمتی از عکس نمای یخچال در بالای سطح آب و قسمت دیگر نمای یخچال را در زیر آب به تصویر می کشد.

او در مورد این مجموعه عکس چنین می گوید: این نخستین باری است که عکس هایی به این صورت می گیرم. برخی از عکس های یک عکاس نشنال جیوگرافی در این کار الهام بخش من بود. قسمت بالایی یخچال سفید رنگ است زیرا از برف تازه پوشیده شده و به مرور زمان فشرده شده است. رنگ آبی زیبا در قسمت زیرین از یخ هایی ایجاد می شود که هوای درون آن ها تحت فشار خارج شده است. این ترکیب زیبا عکس های خارق العاده ای را ایجاد می کند.

برای تهیه عکس ها، عکاس از محفظه مخصوص عکاسی زیر آب برای محافظت از دوربین Canon 5D Mark III خود استفاده کرده است و محفظه را به میله ای فلزی متصل کرده است. او هم چنین پایه هایی برای میله طراحی کرده است تا بتواند آن را به بدنه قایق تکیه دهد. از آنجایی دوربین با عکاس فاصله زیادی دارد او با استفاده از یک اپلیکشن iPad Mini اقدام به گرفتن عکس ها کرده است.
 
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
قطب جنوب
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار