آدیداس برای اسپانسرینگ تیم ملی شرط سنگین گذاشت
کد خبر: ۶۵۳۳
تاریخ انتشار: 2015 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
بعد از پایان مدت قرارداد برند آل اشپورت با تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران، از مدتی قبل مسوولان فدراسیون فوتبال دنبال قرارداد با برندهای دیگر رفتند. از آنجایی که همیشه از فدراسیون انتقاد می‌شد که چرا دنبال برندهای مطرح‌تر و بزرگتر نمی‌روند این‌بار فدراسیون‌نشین‌ها باب مذاکره با نایکی و آدیداس دو غول اسپانسرینگ البسه و تجهیزات ورزشی را آغاز کردند که البته مطابق انتظار نتیجه‌ای دربر نداشت. از آنجایی که این برندها حتی در زمان حضور تیم ملی در جام جهانی 2014 به عنوان بزرگترین و پربیننده ترین ویترین دنیای فوتبال پا پیش نگذاشتند، پیش‌بینی می‌شد در حال حاضر که تیم ملی رقابت مهمی پیش رو ندارد جلو نیایند یا پیشنهادهای غیرقابل پذیرش دهند.

با این‌حال چندی قبل مسئولان فدراسیون مذاکرات‌شان را با برند معتبر آدیداس آغاز کردند که شروط عجیب طرف مقابل احتمال همکاری را منتفی کرد. آدیداسی‌ها به فدراسیون فوتبال گفته‌اند حاضرند به اندازه 2 میلیون یورو به تیم ملی لباس و تجهیزات بدهند. البته آنها یک میلیون یورو لباس مجانی می‌دهند و یک میلیون یورو در همان شروع همکاری پول می‌خواهند ضمن اینکه البسه هم 8 ماه بعد حاضر خواهد شد. در نقطه مقابل فدراسیونی‌ها گفته‌اند شما ابتدا یک میلیون یورو لباس را بدهید و ما بعدا یک میلیون یورو به شما پول می‌دهیم که این مساله مورد توافق آدیداس قرار نگرفته و همکاری طرفین منتفی است.

به همین خاطر فدراسیون فوتبال دوباره به برند آل‌اشپورت برگشته و به مسوولان این برند پیشنهاد همکاری مجدد داده است. در حال حاضر آل‌اشپورت البسه سایر تیم‌های ملی فوتبال را تامین می‌کند چون از قراردادش با این تیم‌ها چند ماه دیگر باقی مانده است.

ورزش 11
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار