موتور پرنده BMW + تصاویر
کد خبر: ۶۵۰۰۲
تاریخ انتشار: 2017 February 20    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

بسیاری از ساخته‌های عجیب و غریب بشری از قوه تخیل شکل گرفت. ساخته‌هایی که ابتدا در فیلم‌های علمی- تخیلی به نمایش درآمد تا سرمنشاء یک محصول واقعی شود. اخیرا گروه صنعتی بی‌ام‌و موتوراد نیز، اعلام کرده که قصد دارد یک اسباب‌بازی را به یک ساخته پر جنجال گروه خود تبدیل کند.

به نقل از "کاراسکوپ"، اینک گروه سازنده موتورسیکلت‌های بی‌ام‌‌و ممکن است مدل دقیقی از موتور سیکلت ادونچر R 1200 GS را خلق کند. موتوری که پیش از این لگو، سازنده معروف اسباب‌بازی، در تاریخ 1 ژانویه 2017 و با قابلیت تبدیل به یک موتور سیکلت پروازی ارائه کرده است.

این موتور سیکلت با طراحی مرزی و بدون چرخ ارائه شده و احتمالا به زودی به یک واقعیت در ساختار مفهومی تبدیل می‌شود. بی‌ام‌و تصمیم دارد یک مدل مفهومی از این موتور را در ابعاد زندگی واقعی خلق کند تا جهان اولین موتور بی‌چرخ و پروازی جهان را تجربه کند که احتمالا هوور راید دیزاین نامیده می‌شود.

دست تازه وارد بی‌ام‌و یک واحد آموزشی خلاقیت را برای کارآموزانش ارائه می‌دهد. کارآموزان بی‌ام‌و با استفاده از بخشی از این آموزش‌ها تلاش دارند تا لگوی موتور سیکلت ادونچر 1200 GS از لگو به واقعیت تبدیل کنند. در میان اجزای منحصربه فرد در این موتور سیکلت خلاقانه پروازی به جای چرخ‌های جلو پروانه نشسته است. همچنین دو بالک برجسته به جای گلگیرهای موتور قرار گرفته‌اند.

این مدل مفهومی لگو در حال حاضر در مرکز جهانی لگو در کپنهاگ مورد نمایش قرار دارد.

 

موتور پرنده BMW + تصاویر 1

 

موتور پرنده BMW + تصاویر 2

 

موتور پرنده BMW + تصاویر 3

 

موتور پرنده BMW + تصاویر 4

 

 
موتور پرنده BMW + تصاویر 5
 
عصر ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار