واکنش سردار آزمون به یک عکس جنجالی
کد خبر: ۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: 2017 February 19    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
سردار آزمون درباره جنس پیراهن های قبلی تیم ملی اظهار داشت: آن دوره پیراهن های تیم ملی همه را ناراحت می کرد چون آنجا تیم ملی است و با بقیه فرق دارد. اینکه یک پیراهن را 2 بار شست و شو کنی و 2 سایز کوچک شود، خیلی زشت است. من 2، 3 سال است که در تیم ملی هستم و یک پیراهن به ما می دهند. تیم اول آسیا هستیم. شما بروید کمپ تیم ملی کره جنوبی که شبیه یک بهشت است.

وی درباره حضورش در روسیه عنوان کرد: من آنجا می بینم که جوانانش خیلی پشتکار دارند و خیلی حرفه ای فکر می کنند. لیگ روسیه خیلی فیزیکی هست. این موضوع به غیرت بازیکن برمی گردد و به هیکل نیست.

مهاجم ایرانی روستوف درباره قراردادش تصریح کرد: من قراردادم با روستوف سفید است و تا زمانی که بخواهم می توانم بمانم. فعلا با این تیم هستم.

آزمون در خصوص عکسی از خودش  با یک خواننده زیرزمینی که شایعاتی را به وجود آورد، خاطرنشان کرد: چه دلیلی داشت این عکس سروصدا کند؟ من اگر بخواهم خلافی کنم که هیچ موقع این کار را نمی کنم، هیچ وقت آن را منتشر نمی کنم. من رسیده بودم و دوستم دنبالم آمده بود. من خیلی خسته شده بودم و چشمانم قرمز شده بود. قدیم ها وقتی چشمان یک نفر قرمز می شد، می گفتند که خوابش می آید اما الان یک حرف های دیگری می زنند. این خیلی خنده دار است چون من تا به حال قلیان نکشیدم چه برسد به کارهای دیگر. فضای مجازی همین اتفاقات را دارد.

وی درباره شایعات در رسانه های روسی در ماجرای انتقالش از روبین کازان به روستوف گفت: من با رئیس جمهور آنها نیز نشسته بودم اما دلم نبود که در روبین کازان بمانم. اینها همه کارهای روبین کازان بود که نوشته بودند پلیس سردار آزمون را جست و جو کرد. اینها فقط خنده دار بود. من می خواستم پیشرفت کنم و به خاطر همین جدا شدم. در فوتبال این مسائل طبیعی است و هواداران به من لطف داشتند. هنوز نتیجه پرونده شکایت روبین کازان از من مشخص نشده است. من صحبتی را به مدیرعامل روبین کازان گفتم که این کار ظلم در حق من و شماست. آنها خیلی دروغ می گفتند.

مهاجم روستوف درباره فحاشی به او در جریان دیدار با روبین کازان گفت: اگر هم فحاشی کردند، من متوجه نشدم چون روسی نمی فهمم.

آزمون در پاسخ به این سوال که کدام لژیونر ایرانی را از گذشته موفق تر می داند، گفت: به نظر من علی دایی از همه موفق تر بود.

وی درباره زمان ازدواجش بیان داشت: دیدم که بازیکنان اروپایی خیلی زود ازدواج می کنند و اگر من هم برایم موقعیتش پیش بیاید، این کار را خیلی زود انجام می دهم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره اینکه دوست دارد ایران با کدام تیم در جام جهانی همگروه شود، گفت: من دوست دارم تیم آسانی به ما بخورد اما از نظر ستاره فرانسه، آلمان، برزیل و خیلی از تیم های دیگر هستند. تیم ملی خیلی خوبی داریم و امکانش هست این بار صعود کنیم.
منبع: جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار