بهترین فیلم هایی که از بازی های ویدئویی ساخته شده اند
کد خبر: ۶۴۸۲۳
تاریخ انتشار: 2017 February 18    -    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
همیشه انتخاب بهترین فیلم تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد اما تا آنجا که تجربه نشان داده است، فیلم هایی که براساس بازی ویدئویی ساخته میشوند، انتظارات را برآورده نمیکنند.
بهترین فیلم هایی که از بازی های ویدئویی ساخته شده اند
همیشه انتخاب بهترین فیلم تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد اما تا آنجا که تجربه نشان داده است، فیلم هایی که براساس بازی ویدئویی ساخته میشوند، انتظارات را برآورده نمیکنند. هرکدام از آنها به طریقی شما را ناامید میکنند. با این وضعیت تنها تعداد انگشت شماری فیلم باقی میماند که دیدن آنها قابل تحمل باشد. حتی نمیتوان به این فیلم ها لقب خوب داد، آنها فقط سرگرم کننده اند. اما بهترین ها چه فیلم هایی هستند؟ باهم نگاهی میاندازیم به 7 فیلم برتری که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند.

سری فیلم های "Resident Evil" سال (2016-2002)
 
 بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

باید قبول کرد که مجموعه فیلم های رزیدنت اویل به اندازه بازی های آن جذاب و دوست داشتنی نبوده است. اما اگر به دیدن زامبی ها و هیولاهای ژنتیکی دیگر و کشته شدن آنها به روش های سرگرم کننده و جذاب توسط انسان ها علاقه دارید، پنج فیلم از سری فیلم های رزیدنت اویل برای دیدن آماده هستند.
 
فیلم ششم این مجموعه نیز به زودی اکران خواهد شد.  Resident Evil –Afterlife که در سال 2010 اکران شد پرفروش ترین فیلم این مجموعه است. میلا یوویچ بازیگر نقش اول و پاول اندرسون کارگردانی سری فیلم های رزیدنت اویل هستند.
 


اولین فیلم از سری فیلم ها "Pokemon" سال (1998)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

اولین فیلم پوکمون از روی یک سری انیمه که بر اساس  بازی ویدئویی آن بود، ساخته شد. پس از ساخت این انیمیشن در سال 1998، بیشتر از انگشتان دو دست فیلم از این مجموعه ساخته شد (هر سال یک فیلم و در مجموع 19 فیلم). کارگردانی این سری فیلم ها را Kunihiko Yuyama بر عهده دارد.
 


"Lara Croft: Tomb Rider" سال (2001)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

بازی تامب رایدر که در اوایل سال 2000 به بازار آمد بازی خوب و قابل قبولی بود، اما برای فیلم آن داستان کمی متفاوت بود. انتخاب آنجلینا جولی به عنوان نقش اول این فیلم حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت اما همین انتخاب بازیگر یکی از دلایل فروش خوب این فیلم بود. در کنار آنجلینا جولی، ایان گلن (بازیگر نقش جورا مورمنت در سریال بازی تاج و تخت) و دانیل کریگ (جیمز باند معروف فعلی) که آن زمان شهرت الانش را نداشت حضور داشتند. کارگردانی این فیلم را سایمون وست برعهده داشت.
 


"Silent Hill"سال (2006)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

سایلنت هیل در ژانر وحشت یک مجموعه بازی پرطرفدار به حساب میاید و مسلما فیلم این مورد هم به خوبی بازی ویدئویی آن نیست. اما کمپانی ها همواره به دنبال سود بیشتر از بخش های پرطرفدار خود هستند و اقتباس از یک بازی موفق برای ساخت فیلم یک راه آن است. داستان مفقود شدن دختر و تلاش مادر برای پیدا کردن او با ترکیبی از فضاسازی های ترسناک و رازآلود میتواند فیلم جذابی باشد، اما فقط یک بار! قسمت دیگری از این فیلم در سال 2012 ساخته شد، که هیچکس آن را ندیده است، ما هم متقاعد میشویم که این فیلم وجود ندارد.
 


"Warcraft"سال (2016)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

وارکرفت بازی محبوبی برای گیمرها به حساب میاید و اگر از طرفدارن بازی های آنلاین هستید مطمئنا دوره ای در از زندگیتان به این بازی اعتیاد داشته اید. برای طرفداران این بازی دیدن بازی بی روح و بدون احساس بازیگران احتمالا دلسرد کننده بود. اما در کنار این موارد جلوه های ویژه های خوب و داستان جذاب فیلم که از تاریخچه بازی الهام گرفته است، بیننده را تا حد زیادی جذب میکند و برای قسمت بعدی آن منتظر نگه میدارد.
 


"Need for Speed" سال(2014)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

نیدفور اسپید همان "Fast & Furious" است، بدون شخصیت های همیشگی آن و شوخی های سرگرم کننده آنها. این فیلم با نظارت شرکت بازی ساز خود یعنی الکترونیک آرتز ساخته شده است، داستان نبرد میان ماشین هایی را نشان میدهد که صاحبان آنها مانند بازی نید فور اسپید با ایجاد تغییرات در ظاهر و ساختار ماشین، سعی دارند در رقابت بزرگی پیروز شوند. آرون پاول (بازیگر نقش جسی پینکمن در سریال بریکینگ بد) نقش اول این فیلم را به عهده دارد. اگر طرفدار فیلم های اکشن با تعقیب و گریزهای زیاد هستید مطمئنا دیدن این فیلم برای شما رضایت بخش خواهد بود.
 


"Mortal Kombat" سال (1995)
 
بهترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدئویی ساخته شده اند

مورتال کامبت دقیقا آن چیزی بود که نیاز بود باشد. زمانی که بازی کامبت در دهه نود، بر روی کنسول سگا طوفانی به پا کرد، سازندگان بازی به فکر کسب درآمد بیشتر افتادند و تصمیم به ساخت فیلم آن گرفتند. پاول اندرسون کارگردان مجموعه فیلم های رزیدنت اویل کارگردانی این فیلم را برعهده گرفت و همین فیلم باعث درخشش او شد. این فیلم باوجود نقاط منفی بسیار زیاد مانند بازی ضعیف بازیگران و دیالوگ های نچندان قوی توانست موفقیت خوبی را به دلیل صحنه پردازی خوب و جلوه های ویژه نسبتاً قوی در سال 95، کسب کند. مورتال کمبات سه هفته در صدر جدول باکس آفیس بود. این موفقیت اندرسون را برآن داشت با قسمت دوم این فیلم را بسازد، اما قابل پیش بینی بود که قسمت دوم این مجموعه هم با استقبال چندانی روبرو نشود و اینطور هم نشد.
 
مجله سخت افزار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار