آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری 96
کد خبر: ۶۴۱۰۶
تاریخ انتشار: 2017 February 11    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشورمهلت پایانی ثبت نام در آزمون سراسری 96 را اعلام کرد.
 
دکتر حسین توکلی افزود: ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن شروع شده است و داوطلبان می توانند با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سازمان سنجش و مطالعه آن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت نام در کنکور سال ۹۶ گفت: ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ادامه دارد و تاکنون ۱۳۹ هزار و ۹۵۳ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.


وی افزود: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمونهای تمام دوره‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶ و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که پذیرش در رشته‌های مذکور بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحات لازم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار