درخواست باشگاه پرسپولیس از هوادارانش
کد خبر: ۶۳۷۳۷
تاریخ انتشار: 2017 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هوادارانش خواست نگاهی ملی به بازی امروز (سه‌شنبه) استقلال داشته و پشتیبانی خود را از نماینده ایران دریغ نکنند.

در این اطلاعیه آمده است: مسابقات ورزشی عرصه رقابت بین افراد و تیم‌ها هستند، اما این مساله باعث نمی‌شود آنجا که پای موارد ملی به میان می‌آید، چنین رقابتی از قرار گرفتن ما در کنار یکدیگر جلوگیری کند.وقتی پای رقابت نماینده‌ای از ایران در هر عرصه‌ای به ویژه ورزش و فوتبال با حریفانی از دیگر کشورها به میان آید، همه ما علائق شخصی را با اهداف و علایقی بزرگ‌تر، گره می‌زنیم و اینها از یکدیگر جدا نیستند. بر همین اساس از هواداران پرسپولیس تقاضا می‌کنیم امروز، حمایت خود از استقلال را در مصاف با تیم السد قطر دریغ نکنند.

ما کمتر از یک هفته دیگر در یکی از پر هیجان‌ترین رقابت‌های فوتبال روبروی یکدیگر قرار می‌گیریم و آن روز زمانی است که تمام قوا و انرژی خود را بر خلاف سبک و سیاق بعضی دیگر با رعایت تمام اصول حرفه‌ای، جوانمردانه و شرافتمندانه برای موفقیت به کار خواهیم بست، اما امروز زمانی است که باید برای مصاف با یک رقیب خارجی کنار هم باشیم و حقانیت فوتبال ایران را از تمام جهت به رخ آسیا بکشیم. برای این منظور بدون تردید چشم ورزش و فوتبال ایران به اکثیریت هواداران و علاقمندان فوتبال یعنی خانواده بزرگ پرسپولیس است.
 
این دیدار ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 
سایت باشگاه پرسپولیس 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار