طلاق تنها به دلیل مادر زن
کد خبر: ۶۳۶۳
تاریخ انتشار: 2015 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
چندی پيش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقای قاضی همسرم هر روز صبح بعد از رفتن من به خانه مادرش مي رود و خیلی از شب ها هم از من مي خواهد تا به آنجا بروم. ما زندگیمان از خانواده هایمان جدا شده و همسرم باید این موضوع را متوجه شود. اما وقتي ناراحتی ام را به او گفتم در کمال تعجب به من گفت که من باید به این موضوع عادت کنم و تقریبا هر روز هفته را به خانه مادرزنم برویم.

وی افزود: به او گفتم باید هفته ای یکبار به خانه مادرت برویم و بقیه روزها در خانه خودمان باشیم. الان يكسال از ازدواجمان می گذرد ولی همسرم هنوز به حرفم گوش نداده و خیلی از روزها به خانه مادرش می رود و مرا هم مجبور می کند که به خانه آنها بروم. همسرم آنقدر در این موضوع با من لجبازی کرد که من حرف آخرم را به او زدم. من به او گفتم که یا قبول کند تنها هفته ای یکبار به خانه مادرش برود یا به این زندگی پایان دهیم. او هم با خودخواهی تمام گفت که طلاق بگیریم و از هم جدا شویم.

بعد از صحبت هاي اين مرد، همسرش او نيز به قاضي گفت: آقای قاضی این خودخواهی محض است که شوهرم بخواهد مرا مجبور کند فقط هفته ای یکبار به خانه مادرم بروم. در این مدت سعی كردم صبوری کنم و نگذارم زندگی ام از هم پاشیده شود ولی باز هم فایده ای نداشت و هر روز بدتر از دیروز بود. تاجاییکه حاضر به جدایی شدم.

بعد از صحبت هاي اين زوج، اصرار قاضي براي آشتي اين زوج بي فايده ماند و آنها از هم جدا شدند.‎

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار